De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Poolsquote:Op zondag 27 november 2022 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zelf die terracottapotten leuk en fijn. Dat iemand die in de container gooit! Nou ja, hoera voor de wegwerpmaatschappij vanwege de leuke vondsten. Mocht je het uiterlijk van de hoge potten wat willen verdoezelen, dan kun je er een hangplant in doen (eventueel alleen aan de rand, als er genoeg ruimte voor is).
Ik blijf het ontroerend vinden om te lezen hoe je ouders je helpen.Ik mis m'n eigen vader zo, die net zo was als de jouwe.
Heftig dat je zo'n napijn hebt, bij mij was het goed te doen met ibuprofen, zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders kan zijn, fijn dat je wat sterkers hebt gekregen. Rustig aan klodderquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Pools
Was idd van plan om in die hoge potten hangbloemen in te doen. Petunia's of geraniums. In ieder geval rood
Mijn vader is echt fantastisch he, is voor het eerst dat hij zo gigantisch heeft geholpen hoor.
Onze band is ook echt heelveel sterker geworden![]()
Ik gun iedereen zo'n vader
Update: ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overredenHuisarts gisteren: ja zo zie je er ook uit
![]()
Moet altijd zo lachen om haar.
Heb tramadol meegekregen en dat verlicht wel iets meer dan alleen paracetamol en ibuprofen. Moest echt gewoon huilen van de pijn terwijl ik normaal best een bikkel ben.
De wondjes van de operatie genezen ook mooi
Sinds gisteren is mijn vader ook nog verantwoordelijk voor mijn zieke nichtje van 7 die hier is, ik natuurlijk die niks kan en mag en doodmoe is van operatie en Jeroen die loops en chagrijnig is
Hij had het me een partij druk gisteren met ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dank voor alle lieve reacties
Zat gewoon even heel erg te dippen maar wat @:golfer zegt: alles zal reg kommen.
Er zijn gelukkig alweer wat positieve dingen, heb iedereen genegeerd de afgelopen weken, telefoontjes en appjes, inmiddels heb ik iedereen weer gesproken![]()
Gelukkig begreep iedereen het wel dat ik geen zin had om te praten etc. Mijn vrienden
![]()
Ondanks dat mijn huisje niet zo kerstig is als voorheen geniet ik toch wel van het kleine subtiele beetje kerst wat ik in huis heb.
Gisteren was mijn zusje hier, ze had het nog niet zo 'af' gezien en vond het ook helemaal leuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En als grote verrassing had mijn zusje Jeroen opgehaald en meegenomen gisteren.
Was wel drama toen ze weer mee moest. Jeroen weigerde en zusje moest haar echt meesleuren 😢Ach JeroentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een paar weekjes en dan komt ze voorgoed thuis.
Woningbouw vereniging...............quote:Op donderdag 22 december 2022 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Even lachen zo voor de feestdagen?
Ik had 12 december gebeld dat het licht voor mijn voordeur in het portiek het niet deed.
Kort erna kreeg ik klanttevredenheidsonderzoek. Of ik tevreden ben met de lift.
Vandaag maar even gebeld met de wbv. De lamp gaat echt gefixed worden ongeveer half januariHet is nl licht, niet lift
Door het bedrijf die 4 maanden over een deurbel heeft gedaan
Oeps...als dat maar goed gaat.quote:Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Net de woningbouw gebeld. Ik mag een muur slopen
En dat slopen doe ik echt zelf want ik moet wat agressie kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |