abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 17:46:21 #151
5428 crew  miss_sly
pi_206857201
Hoe is het nu met je? Nog in de goede zorgen van je ouders? Pijn wat minder :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 november 2022 @ 18:02:08 #152
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206857406
En update van Jeroen :)
pi_206863783
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zelf die terracottapotten leuk en fijn. Dat iemand die in de container gooit! Nou ja, hoera voor de wegwerpmaatschappij vanwege de leuke vondsten. Mocht je het uiterlijk van de hoge potten wat willen verdoezelen, dan kun je er een hangplant in doen (eventueel alleen aan de rand, als er genoeg ruimte voor is).

Ik blijf het ontroerend vinden om te lezen hoe je ouders je helpen. O+ Ik mis m'n eigen vader zo, die net zo was als de jouwe.
De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Pools ;)

Was idd van plan om in die hoge potten hangbloemen in te doen. Petunia's of geraniums. In ieder geval rood :+

Mijn vader is echt fantastisch he, is voor het eerst dat hij zo gigantisch heeft geholpen hoor.
Onze band is ook echt heelveel sterker geworden O+
Ik gun iedereen zo'n vader O+

Update: ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overreden :X Huisarts gisteren: ja zo zie je er ook uit :D
Moet altijd zo lachen om haar.

Heb tramadol meegekregen en dat verlicht wel iets meer dan alleen paracetamol en ibuprofen. Moest echt gewoon huilen van de pijn terwijl ik normaal best een bikkel ben.

De wondjes van de operatie genezen ook mooi *O*

Sinds gisteren is mijn vader ook nog verantwoordelijk voor mijn zieke nichtje van 7 die hier is, ik natuurlijk die niks kan en mag en doodmoe is van operatie en Jeroen die loops en chagrijnig is :')
Hij had het me een partij druk gisteren met ons :D
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 09:44:20 #154
5428 crew  miss_sly
pi_206863853
Respect voor je vader, dat die dat toch maar allemaal doet O+

En sterkte voor jou. Klinkt naar en pijnlijk, hoop dat je je snel wat beter voelt :*
pi_206869761
Kusje er op :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 17:22:28 #156
184769 crew  Deisyy
pi_206869874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
De buren zijn drastisch aan het verbouwen, ik begrijp wel voor die paar dingen dat ze niet naar de kringloop gaan, als ze überhaupt al weten waar dat hier zit want het stelletje is Pools ;)

Was idd van plan om in die hoge potten hangbloemen in te doen. Petunia's of geraniums. In ieder geval rood :+

Mijn vader is echt fantastisch he, is voor het eerst dat hij zo gigantisch heeft geholpen hoor.
Onze band is ook echt heelveel sterker geworden O+
Ik gun iedereen zo'n vader O+

Update: ik voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overreden :X Huisarts gisteren: ja zo zie je er ook uit :D
Moet altijd zo lachen om haar.

Heb tramadol meegekregen en dat verlicht wel iets meer dan alleen paracetamol en ibuprofen. Moest echt gewoon huilen van de pijn terwijl ik normaal best een bikkel ben.

De wondjes van de operatie genezen ook mooi *O*

Sinds gisteren is mijn vader ook nog verantwoordelijk voor mijn zieke nichtje van 7 die hier is, ik natuurlijk die niks kan en mag en doodmoe is van operatie en Jeroen die loops en chagrijnig is :')
Hij had het me een partij druk gisteren met ons :D
Heftig dat je zo'n napijn hebt, bij mij was het goed te doen met ibuprofen, zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders kan zijn, fijn dat je wat sterkers hebt gekregen. Rustig aan klodder :*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 29 november 2022 @ 23:47:29 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207096135
Inmiddels is er weer een klusje geklaard door mijn vader *O*
Overal zit er nu raamfolie op dus ik kan nu rustig op de bank in mijn neus peuteren zonder in het zicht van de overburen te zitten :P

Het herstel valt me behoorlijk zwaar. Met tramadol gelukkig redelijk te doen.

Vandaag de gynaecoloog/chirurg gesproken. Resterende eileider kan geen kwaad verder dus blijft zitten. Goddank niet nog een operatie.

Baarmoeder is onderzocht en naast de adenomyose zijn er ook nog allemaal vleesboompjes gevonden. Dus het ding was gewoon nog een grotere zooi :')

Verder loop ik wel een beetje met mijn ziel onder mijn arm, komt ook wel omdat ik Jeroen verschrikkelijk mis om me heen.
En op de koop toe had ik vd week ook nog een schimmel-infectie door de AB.

Inmiddels is het ookal weer bijna een jaar dat ik met dagelijkse buikpijn zit en elke dag bloedverlies (laatste is trouwens sinds 2 dagen over, hopelijk nu voorgoed!)

Dussss....ik ben gewoon op. Fysiek en mentaal. En das niet zo gek natuurlijk. Daar kom ik ook wel weer overheen :Y

Ondanks dat ik Jeroen nu niet bij me heb is het wel heel erg fijn om in mijn eigen huisje te zijn. Kom hier veel meer tot rust ook want heb totaal geen prikkels hier.

donderdag 15 december 2022 @ 21:12:22 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207096186
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 15 december 2022 @ 21:22:52 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207096351
MK :*

Fijn dat je kunt ontprikkelen nu. ^O^
pi_207096998
Jouw vader _O_

Het komt allemaal goed MK, sterkte :*
  donderdag 15 december 2022 @ 22:15:21 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207097390
Beterschap!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 december 2022 @ 22:56:26 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207098021
Alles sal reg komen! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 16 december 2022 @ 08:28:56 #164
5428 crew  miss_sly
pi_207099585
Die vader van je, om te koesteren!
Wat zul je Jeroen missen inderdaad. Fijn dat je langzaam wat opknapt :*
  vrijdag 16 december 2022 @ 09:32:04 #165
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207100126
Jeroen mist jou ook :*
pi_207110170
Ik moest even zoeken.. ben nogal honkvast hier op FOK! :P
Beterschap en veel geluk en succes in je nieuwe 🏠
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_207138429
Dank voor alle lieve reacties :*

Zat gewoon even heel erg te dippen maar wat @golfer zegt: alles zal reg kommen.

Er zijn gelukkig alweer wat positieve dingen, heb iedereen genegeerd de afgelopen weken, telefoontjes en appjes, inmiddels heb ik iedereen weer gesproken O+ *O* Gelukkig begreep iedereen het wel dat ik geen zin had om te praten etc. Mijn vrienden _O_ O+

Ondanks dat mijn huisje niet zo kerstig is als voorheen geniet ik toch wel van het kleine subtiele beetje kerst wat ik in huis heb.

Gisteren was mijn zusje hier, ze had het nog niet zo 'af' gezien en vond het ook helemaal leuk.

En als grote verrassing had mijn zusje Jeroen opgehaald en meegenomen gisteren.
Was wel drama toen ze weer mee moest. Jeroen weigerde en zusje moest haar echt meesleuren 😢

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker zondag 18 december 2022 @ 21:34:34 #168
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207138550
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Dank voor alle lieve reacties :*

Zat gewoon even heel erg te dippen maar wat @:golfer zegt: alles zal reg kommen.

Er zijn gelukkig alweer wat positieve dingen, heb iedereen genegeerd de afgelopen weken, telefoontjes en appjes, inmiddels heb ik iedereen weer gesproken O+ *O* Gelukkig begreep iedereen het wel dat ik geen zin had om te praten etc. Mijn vrienden _O_ O+

Ondanks dat mijn huisje niet zo kerstig is als voorheen geniet ik toch wel van het kleine subtiele beetje kerst wat ik in huis heb.

Gisteren was mijn zusje hier, ze had het nog niet zo 'af' gezien en vond het ook helemaal leuk.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

En als grote verrassing had mijn zusje Jeroen opgehaald en meegenomen gisteren.
Was wel drama toen ze weer mee moest. Jeroen weigerde en zusje moest haar echt meesleuren 😢

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach Jeroentje O+
Nog een paar weekjes en dan komt ze voorgoed thuis.
pi_207138977
Och ja, zo moeilijk voor een hondje om dit te begrijpen hè? Mijn hondje was ook echt nog tijden in de war toen ik in het ziekenhuis had gelegen… maar gelukkig is ie het alweer vergeten en is hij weer helemaal blij. Jeroentje is vast ook weer snel haar oude vrolijke zelfje!
pi_207184581
Even lachen zo voor de feestdagen?

Ik had 12 december gebeld dat het licht voor mijn voordeur in het portiek het niet deed.

Kort erna kreeg ik klanttevredenheidsonderzoek. Of ik tevreden ben met de lift.

Vandaag maar even gebeld met de wbv. De lamp gaat echt gefixed worden ongeveer half januari _O_ Het is nl licht, niet lift :')

Door het bedrijf die 4 maanden over een deurbel heeft gedaan _O_
  donderdag 22 december 2022 @ 12:01:30 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207184654
:D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207184919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Even lachen zo voor de feestdagen?

Ik had 12 december gebeld dat het licht voor mijn voordeur in het portiek het niet deed.

Kort erna kreeg ik klanttevredenheidsonderzoek. Of ik tevreden ben met de lift.

Vandaag maar even gebeld met de wbv. De lamp gaat echt gefixed worden ongeveer half januari _O_ Het is nl licht, niet lift :')

Door het bedrijf die 4 maanden over een deurbel heeft gedaan _O_
Woningbouw vereniging............... ;( Buurman liep drie maand geleden even langs of ik mij eens druk wilde maken over zijn stoep bij de woningbouwvereniging. Korte lijntjes dus het zal dan wel snel opgelost zijn. Belletje gedaan met een relatie daar en het was al opgepakt. Maandje later nog maar eens gebeld. Men was er mee bezig. Na twee maand een appje gestuurd waar ik een klacht kon deponeren over de woning stichting. Kreeg toen wel een heel snel belletje dat het bij de aannemer lag en dat die geen personeel had om al het werk uit te voeren.

Na drie maand belt de opzichter buitendienst van onze gemeente mij. Had een klacht gehad over het straatwerk. Wist mij te vertellen dat het niet hun straatwerk was. Dus toen maar eens uitgelegd dat het wel hun boom was die het veroorzaakte. Hij zou diezelfde middag langs komen om te kijken. Die middag opzichter in de straat met sorry sorry hij had niet eerder tijd dan eind volgende week. Maar tot mijn verbazing stond begin van de week de straat boer in de straat. Eind van de dag lag al het straat werk er keurig netjes en strak in.

We zijn nu drie en halve maand verder. Gemeente zou niet melden bij de woningstichting dat het straatwerk al gedaan was. En nog steeds helemaal geen reactie vanuit de woningstichting.Ik ben benieuwd wanneer er een reactie komt

Het ergst is dat mij buurman en dochter in een rolstoel zitten. Al knalt die laatste werkelijk overal doorheen met haar rolstoel.
pi_207290775
En we hebben licht *O*

Vader zag het zelf ook in op kerstavond toen hij me thuisbracht en ik op het lichtknopje een mep gaf en alles bleef donker :D

@bleiblei, even vanuit een ander topic reageren, alles is al geschuurd in de kleedkamer.
Jajaja, ik heb echt wel wat zelf gedaan hier hoor ;)

Het is vooral klusspullen en dingen waarvan ik even niet weet wat ik ermee moet wat blijft liggen.

Ik heb inmiddels 3 stofzuigers die daar staan. Hoe dan? :D :')
pi_207306840
Net de woningbouw gebeld. Ik mag een muur slopen *O*

En dat slopen doe ik echt zelf want ik moet wat agressie kwijt :@

Heb het net mijn vader geappt, ik schat zo in dat hij er niet oké mee is, maar dat was hij met mijn ideeën van de keuken ook niet.

Dussss....straks heb ik een normaal formaat huiskamer, bed verhuist naar de kleedkamer.
  donderdag 29 december 2022 @ 15:16:14 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207307024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Net de woningbouw gebeld. Ik mag een muur slopen *O*

En dat slopen doe ik echt zelf want ik moet wat agressie kwijt :@

Oeps...als dat maar goed gaat. 8)7
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')