Dat wel.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms is een simpele vraag best moeilijk
Laten we het maar houden op prima
ga eens lunchgenot openen luibakquote:
Al gedaan. Gespierde spijker.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga eens lunchgenot openen luibak
Hij moet alleen even wat meer op m'n raam gaan staan.quote:
Dat zou handig zijn.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij moet alleen even wat meer op m'n raam gaan staan.
in de zomer staat die er om 10.00 al vol op. merk dat het later in het jaar is nu.quote:
Dat is idd te merken. Straks in het donker naar het werk.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
in de zomer staat die er om 10.00 al vol op. merk dat het later in het jaar is nu.
gisteren stond de auto vol in de zon, die gaf 28 graden aan daardoor
ik zet de lamp wel aan als ik naar de woonkamer loopquote:Op donderdag 22 september 2022 12:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is idd te merken. Straks in het donker naar het werk.
Lijkt me handig.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zet de lamp wel aan als ik naar de woonkamer loop
moet jij wetenquote:
oeh goed dat je het zegtquote:Op donderdag 22 september 2022 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
man man man
below deck
dit is seizoen 3 ofzo? herhaling zoveel..![]()
quote:Op donderdag 22 september 2022 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
Nu staat er ineens iemand mn ramen op hoogte te zemen.. andere toko dan ik gebeld had
en ik wist niet eens dat er iemand zou komen
prrriiima
quote:Op donderdag 22 september 2022 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
ondertussen staat de buurvrouw van hier naast te koeren vanaf t balkon dat ze mijn raam niet moesten doen
ja als ze verhaal komt halen sturen ze me maar een rekening hoor.. prima..quote:Op donderdag 22 september 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow heerlijk
\de buuv betaald
nu je het zegtquote:Op donderdag 22 september 2022 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als ze verhaal komt halen sturen ze me maar een rekening hoor.. prima..
beter dan die paardenbeffer die steeds zegt dat ie komt maar niet komt opdagen (en ook geen rekening stuurt)
op mijn ramen zaten nog de resten van de eerste storm van dit jaarquote:Op donderdag 22 september 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu je het zegt
de mijne is ook al een poos niet geweest
zo lang is het hier dan weer niet geledenquote:Op donderdag 22 september 2022 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op mijn ramen zaten nog de resten van de eerste storm van dit jaarondertussen 6x gebeld naar die lullo of ie kwam spritzen
Even @Haags roepen om op je ramen te abspritzenquote:Op donderdag 22 september 2022 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op mijn ramen zaten nog de resten van de eerste storm van dit jaarondertussen 6x gebeld naar die lullo of ie kwam spritzen
als ze zegt je ramen zijn gedaanquote:Op donderdag 22 september 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal ik ff hiernaast gaan klagen dat ze een pauper heeft ingehuurd?
quote:Op donderdag 22 september 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze zegt je ramen zijn gedaan
zeg je gewoon das niet te zien![]()
Het is 19 graden buiten dus dat is een prima temperatuur ervoorquote:
Ja in de zon is het primaquote:Op donderdag 22 september 2022 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is 19 graden buiten dus dat is een prima temperatuur ervoor
ik kom.. ik kom eraanquote:Op donderdag 22 september 2022 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon in gele zwembroek rondlopen met zonnebankhuid, gebleekte tanden en geblondeerd haar
Met balletjes wat?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb spaghetti met balletjes gegeten
Grote sappige ballen zijn beterquote:
Staan stierenkloten bij jou op het menu vandaag?quote:Op donderdag 22 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grote sappige ballen zijn beter
Nee hoor, ik zou jou nooit je stierenkloten misgunnenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staan stierenkloten bij jou op het menu vandaag?
We kunnen altijd delen tochquote:Op donderdag 22 september 2022 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou jou nooit je stierenkloten misgunnen
@Haags wil vast ook wel even ervan proevenquote:Op donderdag 22 september 2022 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We kunnen altijd delen toch
Rocky Mountain Oystersquote:Op donderdag 22 september 2022 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staan stierenkloten bij jou op het menu vandaag?
elke dag is een fantastische dagquote:Op donderdag 22 september 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we er vandaag beetje mooie dag van gemaakt?
Nog heldendaden verricht?quote:Op donderdag 22 september 2022 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elke dag is een fantastische dag
quote:Op donderdag 22 september 2022 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben we er vandaag beetje mooie dag van gemaakt?
Niet gekliktquote:
Jaquote:Op donderdag 22 september 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah loopt nijn je te plagen?
Snoeiharde TR gemacht!quote:Op donderdag 22 september 2022 22:41 schreef maily het volgende:
Een Renault voor ons topic!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Allez, vinne gij dees nie schoon?quote:Op donderdag 22 september 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snoeiharde TR gemacht!![]()
Deze SC verdient niks minder dan de schoonste automobielen ter aarde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |