Christiano Ronaldo?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Griezmann is met dubbel n.
Die wordt het niet.
Het wordt Mbappé.
Vinicius, niet Vinicus.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja. Zonder H.
Die strepen we ook weg.
Omdat er geen Feyenoorder tussenstaat?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekend slechte poll.
Szymański had er bij gemoeten ja. Maar dat vergeef ik je.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er geen Feyenoorder tussenstaat?
Idd, de beste spits ter wereld niet eens opnoemenquote:
Ik heb de top 13 van Unibet gepakt (en Bergwijn) daar stond hij niet bij.quote:
Een quotering van 41 maar hij zal bij Polen vast topscorer worden ja.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, de beste spits ter wereld niet eens opnoemen
Denk 2010 ook wel hoor. Dus precies 1x een outsider.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:maxi-mus blijkt een drinker.
Tevens zal het wel een of andere outsider worden, sinds 2006 is alleen Kane (en Villa maar die won hem niet op countback volgens mij) misschien een favoriet geweest.
Derhalve Depay.
Klose vind ik ook wel een twijfelgeval, maar die stond er toen ineens wel weer ja. Muller (die hem uiteindelijk won) een beetje hetzelfde verhaal, toch niet echt een spits.quote:Op donderdag 22 september 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk 2010 ook wel hoor. Dus precies 1x een outsider.
Mensen die Lewandowski noemen zijn sowieso niet goed bij hun paasei.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:23 schreef Coco het volgende:
Het is je eerste topic, dus ik vergeef je de schoonheidsfoutjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |