Oh ik ga me nu meteen verlichten door een paar van die uitermate goed onderbouwde websites in de spelonken van het net tot mij te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je oprecht denkt dat de ontwikkelingen in de samenleving een toevallige samenloop van omstandigheden zijn, dan ben je serieus een ernstig gevaar voor jezelf. Dan kies je er simpelweg voor om onwetend te blijven en die onwetendheid trekt dit land verder en verder de afgrond in.
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alleen deze heb je als voorbeeld?
Jij bent het toch die waakt over de armlastige burger en de PvdA weer omarmt, want eh, nieuw lief gezicht, o.i.d.? Waarvandaan dan de neiging om het over de invulling van FvD te hebben, of mijn vermeende keuze voor die partij? Want mijn keuze zou volgen uit een heel andere doelstelling. Veel fundamenteler vooral.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vertel eens over die fabuleuze plannen voor de zorg die FvD heeft, en vergeet daarbij ook niet even te vertellen hoe precies de pseudo-libertaire plannen van die club - flexibilisering van het ontslagrecht, verkorting van WW en een vlaktaks - ten goede komen aan Jan Modaal, jeweetwel, de 'gewone Nederlander'?
Barst los.
En ja, ik heb een schijthekel aan woke. Dat ik ook een schijthekel aan complotgezwam is, is ergens gewoon heel logisch: pseudowetenschappelijk gedram in beide gevallen.
Ik denk dat je die geen eens krijgt.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik ga me nu meteen verlichten door een paar van die uitermate goed onderbouwde websites in de spelonken van het net tot mij te nemen.
Het is te triest voor woorden omdat mensen niet stemmen waar jij op zou stemmen?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.
Het gezwam van complotdenkers heeft inderdaad niet eens met pseudowetenschap te maken... het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Jij bent het toch die waakt over de armlastige burger en de PvdA weer omarmt, want eh, nieuw lief gezicht, o.i.d.? Waarvandaan dan de neiging om het over de invulling van FvD te hebben, of mijn vermeende keuze voor die partij? Want mijn keuze zou volgen uit een heel andere doelstelling. Veel fundamenteler vooral.
Ik had verder al begrepen dat je geleerd hebt hoe je pseudowetenschappelijk moet schrijven, maar het is me ook nog altijd duidelijk dat je niet echt weet wat wetenschap betekent.
Exact, we hebben een viriele sterke Leider nodig met de gestrekte rechterarm.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het punt is.. dat er niks veranderd in dit land als mensen denken dat na 4 jaar teleurstelling een partij weer als redder van Nederland ontwaakt. Als linkse mensen op D66 stemmen en teleurgesteld zijn, gaan ze naar PvdA... en vice versa.. Het is te triest voor woorden.
Okay Thierry.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
12 uur verder en we zijn pas bij de 8e (oké, 9) spreker
Lieve help ja, dat was ik vergeten. In jouw realiteit is D66 een linkse partij.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zondag tweede termijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Gaat nachtwerk worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
ze gaan straks nog Thierry. laten praten en dan gaat de rest 8 uurtjes slapen en dan komen ze wel weer terug .. die Thierry. krijgt die 8 uur wel volquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Jaja.. mensen die niet in het kabinet zitten en geen beleid voeren, maken dit land kapot.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is de invloed van Rusland op onze politici die het land verder de grond in trekt.
Ah, die post had ik gemist! Ik was benieuwd, maar het valt alleszins mee. Maar goed, je begreep helaas al verkeerd dat het een inschatting betrof, en daarvoor verwijs ik je graag naar mijzelf.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:28 schreef XSbig het volgende:
‘ Twee opzichzelfstaande bronnen, waarin wederom weer wordt verwezen naar duidelijk te herleiden bronnen. Dus niet een of ander vaag artikel, waarin wordt gelinked naar een vaag youtubefilmpje of wat dan ook.’
Zoals ik zei in post 268 van het vorige topic.
Nee, maar steeds op de middenpartij en stemmen lost niks op. Laten we eens op de Piratenpartij of partij voor basisinkomen stemmen. Dan komen mensen erachter dat het bijna niet uitmaakt op wie je stemt. De onzichtbare ambtenaren zijn de baas in dit landquote:Op woensdag 21 september 2022 22:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden omdat mensen niet stemmen waar jij op zou stemmen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje 4-3What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah, die post had ik gemist! Ik was benieuwd, maar het valt alleszins mee. Maar goed, je begreep helaas al verkeerd dat het een inschatting betrof, en daarvoor verwijs ik je graag naar mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |