abonnement Unibet Coolblue
pi_206057424
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Niet meegaan met inhoudelijke discussies? Ben jij wel aan het kijken of heb jij ooit een debat gekeken? Zou eens fijn zijn als het kabinet inhoudelijk antwoord geeft of inmiddels zo gehersenspoeld dat je niet ziet dat ze overal om heen draaien en heel veel zeggen maar ook eigenlijk helemaal niets zeggen. Mensen die in deze situatie waar dit land en veel mensen in verkeren nu nog over wilders durven te beginnen terwijl de echte leugenaars en criminelen in vak k zitten zijn onderdeel van het probleem. Focus maar lekker op wilders, dat is wat vdd en d66 het liefste hebben, minder focus op hun.
Ja ik zit te kijken. En als Wilders zo goed bezig is, hoeveel wetsvoorstellen heeft de PVV de afgelopen jaren ingediend?

Nogmaals, ik focus op het parlementaire probleem.
pi_206057425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ziet eruit als een klimwand.
Ja bedankt. Nu krijg ik een beeld van Sylvana die die muur in klimt niet van mn netvlies .
blablablabla
pi_206057435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, ik heb het niet gezien, maar netto is de schade nu minder dan als het alleen Kaag was geweest.
  Vis een optie? woensdag 21 september 2022 @ 21:13:41 #279
70532 loveli
N
pi_206057447
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Vrouws? Het is een diepvries op -24C
Ijscomans?
crap in = crap out
pi_206057448
Hugo had ook honger zie je
pi_206057451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Circus Kaag. Wat een irritant wijf is dat toch.
blablablabla
pi_206057453
Ik vind niet dat het kabinet zich alles maar moet laten aanleunen omdat de Kamer gaat over de uitnodiging en de voorzitter over de orde.

Het staatsrecht is er niet om personen, Kaag werd als individu aangesproken en niet als Minfin, ongebreideld te laten beledigen op een manier die ook nog gevaarlijk is voor de veiligheid van haarzelf en gezin.
Daar tegen optreden en richting geven aan het moreel kompas van de overheid hoort ook bij je rol en verantwoordelijkheid. Dat dit dan net zoals de aanleiding schuurt met het betamelijke is dan maar zo.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206057466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
CDA liep als eerste weg, volgens mij.
Ik dacht vd Burg al heel snel te zien ontploffen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206057467
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind niet dat het kabinet zich alles maar moet laten aanleunen omdat de Kamer gaat over de uitnodiging en de voorzitter over de orde.

Het staatsrecht is er niet om personen, Kaag werd als individu aangesproken en niet als Minfin, ongebreideld te laten beledigen op een manier die ook nog gevaarlijk is voor de veiligheid van haarzelf en gezin.
Daar tegen optreden en richting geven aan het moreel kompas van de overheid hoort ook bij je rol en verantwoordelijkheid. Dat dit dan net zoals de aanleiding schuurt met het betamelijke is dan maar zo.
Mevrouw de voorzitter is gewoon te soft.
pi_206057472
Kaag heeft ook een verantwoordelijkheid naar haar gezin. Die komen weer in gevaar als de volgende fakkelpsychopaat zichzelf geroepen voelt de woorden van Baudet in actie om te zetten. Heel snel die Putinclub uit dat gebouw werken voor er dingen fout gaan.
Dit, dus.
pi_206057476
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Verbaast me niks om te zien wie er nu eigenlijk de dienst uitmaakt in dit kabinet : Kaag. :Y
Je bedoelt de geheime diensten die haar gerekruteerd hebben?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206057480
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind niet dat het kabinet zich alles maar moet laten aanleunen omdat de Kamer gaat over de uitnodiging en de voorzitter over de orde.

Het staatsrecht is er niet om personen, Kaag werd als individu aangesproken en niet als Minfin, ongebreideld te laten beledigen op een manier die ook nog gevaarlijk is voor de veiligheid van haarzelf en gezin.
Daar tegen optreden en richting geven aan het moreel kompas van de overheid hoort ook bij je rol en verantwoordelijkheid. Dat dit dan net zoals de aanleiding schuurt met het betamelijke is dan maar zo.
Ja, ik vind het eigenlijk prima dat Rutte hier ook Bergkamp corrigeert, omdat blijkbaar niemand anders dat doet. En iemand moest het doen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 21 september 2022 @ 21:15:11 #288
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_206057483
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind niet dat het kabinet zich alles maar moet laten aanleunen omdat de Kamer gaat over de uitnodiging en de voorzitter over de orde.

Het staatsrecht is er niet om personen, Kaag werd als individu aangesproken en niet als Minfin, ongebreideld te laten beledigen op een manier die ook nog gevaarlijk is voor de veiligheid van haarzelf en gezin.
Daar tegen optreden en richting geven aan het moreel kompas van de overheid hoort ook bij je rol en verantwoordelijkheid. Dat dit dan net zoals de aanleiding schuurt met het betamelijke is dan maar zo.
ben wel benieuwd of zij hier nog stappen gaat onder nemen tegen hem , smaad / laster.
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_206057484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, de voorzitter mag hier toch stevig gaan evalueren. En misschien dezelfde conclusie trekken als Staghouwer 'sorry, ik ben niet geschikt'.
De Godwin eerder op de dag liet ze ook al gaan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206057486
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hugo had ook honger zie je
Wat je ook vind van Hugo zelf, hij heeft natuurlijk nogal wat last gehad van Baudet zn theorieen de vorige kabinetsperiode.

Stukje oud zeer denk ik.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 21 september 2022 @ 21:15:24 #291
408813 crew  trein2000
pi_206057487
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind niet dat het kabinet zich alles maar moet laten aanleunen omdat de Kamer gaat over de uitnodiging en de voorzitter over de orde.

Het staatsrecht is er niet om personen, Kaag werd als individu aangesproken en niet als Minfin, ongebreideld te laten beledigen op een manier die ook nog gevaarlijk is voor de veiligheid van haarzelf en gezin.
Daar tegen optreden en richting geven aan het moreel kompas van de overheid hoort ook bij je rol en verantwoordelijkheid. Dat dit dan net zoals de aanleiding schuurt met het betamelijke is dan maar zo.
Maar dat optreden kan ook anders. Als Kaag meteen het woord vraagt voor een persoonlijk feit dan mag je toch hopen dat die Voorzitter ook wel ingrijpt. En dan als MP nog impliciet dreigen met een tweede keer weglopen is wel heel apart.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206057488
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef Akathisia het volgende:
Anyho, het klopt natuurlijk wel. Er zit geen ziel in dat lijf wat de naam Kaag draagt.
[..]
Je bedoelt de geheime diensten die haar gerekruteerd hebben?
Waarom ga je hiermee door?
pi_206057494
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:11 schreef myShizzle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O_

Zal wel weer te omstreden zijn anno 2022. Zoals eigenlijk heel ons cultureel erfgoed.
blablablabla
pi_206057495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, de voorzitter mag hier toch stevig gaan evalueren. En misschien dezelfde conclusie trekken als Staghouwer 'sorry, ik ben niet geschikt'.
Ja. Eens.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 21 september 2022 @ 21:15:56 #295
408813 crew  trein2000
pi_206057501
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ik dacht vd Burg al heel snel te zien ontploffen
Hugo ook. En Marnix van Rij was er ook als de kippen bij.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206057504
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:15 schreef RAVW het volgende:

[..]
ben wel benieuwd of zij hier nog stappen gaat onder nemen tegen hem , smaad / laster.
Kan denk ik niet, tijdens een debat is Baudet onschendbaar.
pi_206057514
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind niet dat het kabinet zich alles maar moet laten aanleunen omdat de Kamer gaat over de uitnodiging en de voorzitter over de orde.

Het staatsrecht is er niet om personen, Kaag werd als individu aangesproken en niet als Minfin, ongebreideld te laten beledigen op een manier die ook nog gevaarlijk is voor de veiligheid van haarzelf en gezin.
Daar tegen optreden en richting geven aan het moreel kompas van de overheid hoort ook bij je rol en verantwoordelijkheid. Dat dit dan net zoals de aanleiding schuurt met het betamelijke is dan maar zo.
Helemaal mee eens.

En gaan we serieus pietleuterig discussiëren of het staatsrechtelijk helemaal in orde is om weg te lopen terwijl er gewoon extreemrechtse nazi's in onze tweede kamer zitten?
pi_206057516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:15 schreef RAVW het volgende:

[..]
ben wel benieuwd of zij hier nog stappen gaat onder nemen tegen hem , smaad / laster.
Daar gaat geen rechter zich aan branden.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 21 september 2022 @ 21:16:44 #299
408813 crew  trein2000
pi_206057518
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:16 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Kan denk ik niet, tijdens een debat is Baudet onschendbaar.
Klopt kan niet. Alhoewel ik niet weet wat er nog geroepen is in de schorsing…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206057521
De voorzitter moet gewoon veel meer middelen hebben om laffe landverradertjes als Baudet en Van Meijeren veel eerder de Kamer uit te tyfen, zoals dat in GB ook kan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')