abonnement Unibet Coolblue
pi_206057911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit zal echt een groot succes worden.
Wat al eerder gezegd is, in eerste instantie zullen dit mensen zijn die een checkpoint moeten bewaken of ergens in bezet gebied. Hier heb je dus geen maanden training voor nodig. Plus over een paar weken zal de situatie tot stilstand komen vanwege de winter.
pi_206057917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Putin er over 12 maanden nog zitten? Het stort nu wel aardig in elkaar overal om hem heen.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe de wereld er over een jaar voorstaat.
Ik hoop op een wereld zonder Poetin. Een mens moet ergens over blijven dromen.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:34:13 #128
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206057918
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Voor het westen uiteindelijk wel; hoe meer jonge Russische mannen sneuvelen of verminkt worden en zich niet meer kunnen voortplanten, des te sneller en harder Ruslands dramatische demografie het land door het putje laat gaan.
Ach, één man kan talloze vrouwen bevruchten. Voor demografische ontwikkelingen is het aantal vruchtbare dames veel belangrijker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206057925
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zulke dingen zijn alleen in Hollywoodfilms mogelijk...
Dat is wel heel apathisch.

Gelukkig gaan beleidsmakers iets anders hiermee om en worden mogelijke scenario’s weldegelijk uitgedacht en zo ook wat de reactie erop zou zijn. Daarnaast kan je ervan uitgaan dat intel op de Russische nukes helemaal kort zit nu. Maar goed dat zitten ze in gehele conflict al want de Amerikanen wisten zes maanden voor de invasie al dat Poetin het startsein ervoor had gegeven.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206057931
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Putin er over 12 maanden nog zitten? Het stort nu wel aardig in elkaar overal om hem heen.
Maar Poetin weet het nog aardig de kop in te drukken, de protesten zijn ook veel te zwak. Beter om een paar van die handhavers te lynchen en wat molotov cocktails rond te gooien.
pi_206057936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Putin er over 12 maanden nog zitten? Het stort nu wel aardig in elkaar overal om hem heen.
Bid maar eerst dat we geen zware winter krijgen, de rest komt wel later.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_206057945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:32 schreef Iblardi het volgende:

[..]
En dan?
Dan boet het land langzaam, maar zeker aan macht, invloed en gevaar voor de Europese en wereldvrede in.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206057946
quote:
9s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Man zitten jullie nu al Shrek te quoten?
Geweldige meme waardige quote uit Shrek . Vandaag meerder meme varianten van langs zien komen op Twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206057975
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef Bredemug het volgende:

[..]
Bid maar eerst dat we geen zware winter krijgen, de rest komt wel later.
Wordt de zachtste winter in eeuwen :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206057990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ach, één man kan talloze vrouwen bevruchten. Voor demografische ontwikkelingen is het aantal vruchtbare dames veel belangrijker.
Die strontverwende Russische pradaprinsesjes gaan nooit babybaarfabriek voor het moederland spelen hoor. :P
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206057991
Ik heb het lievelingsliedje van Putin gevonden.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:37:56 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206058014
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef Bredemug het volgende:

[..]
eh..20% van nederland is 3400000+ mensen, dat is nogal een statement dat je maakt. Ik denk niet dat 3,4 miljoen Nederlandse inwoners ''behoorlijk'' van het padje zijn, die zitten er ongetwijfeld tussen maar er zullen vast andere factoren in mee spelen. Zo zal een iemand met een zeer laag inkomen dat zich genaaid voelt natuurlijk nooit voor iemand als Rutte kiezen en iemand uit het hogere loon segment zal die persoon dan gestoord vinden of neem de boeren als voorbeeld. Ik denk niet dat er perse een goede of slechte antwoord tussen zit, maar dat het zeer afhankelijk is per persoon en per situatie.
Weet je hoe de armen in Rusland leven, of hoe ze in Rusland omgaan met demonstranten? Armen en boeren mogen in hun handjes knijpen dat ze niet in Rusland wonen, want hoe hard Rutte je ook naait, Poetin naait je nog altijd 10x zo hard.
We have always been at war with Eastasia.
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2022 @ 21:38:57 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206058038
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:42 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Van poetin en zijn leger met 0 mensen?
Ja, maar hij heeft wel kernwapens. Rob de Wijk zei laatst dat we dan geen keus hebben en een onderdeel van Rusland moeten worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:39:04 #139
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206058044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die strontverwende Russische pradaprinsesjes gaan nooit babybaarfabriek voor het moederland spelen hoor. :P
Laten we dat hopen. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:39:26 #140
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206058051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als Lilian Marijnissen daar minutenlang gaat staan betogen dat Carly Rae Jepsen eigenlijk een miskend muzikaal genie is, Heerma de wedstrijd Go Ahead - Emmen gaat zitten nabeschouwen of Azarkan de halve koran gaat zitten voorlezen kapt de voorzitter ook af.
Reductio ad absurdum
pi_206058057
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:33 schreef kevinrsd het volgende:

[..]
Wat al eerder gezegd is, in eerste instantie zullen dit mensen zijn die een checkpoint moeten bewaken of ergens in bezet gebied. Hier heb je dus geen maanden training voor nodig. Plus over een paar weken zal de situatie tot stilstand komen vanwege de winter.
Dat hopen mensen, veel soldaten aan de Russische kant zijn amper gerouteerd sinds het begin van de oorlog. Russische generaals hebben tot nu toe ook nog niet echt aangetoond dat ze een meesterbrein zijn in het goed coördineren van dit soort dingen. Het zal me niks verwonderen dat toch een grote groep van deze mensen met amper training en ervaring gewoon naar het front gestuurd worden.
pi_206058074
Het zal me niet verbazen dat de opgepakte demonstranten meteen worden afgeleverd in Oekraïne om te gaan vechten.
Zo gaat mobilisatie wel heel snel en ook heel erg Russisch.
Meteen de gehaktmolen in.
pi_206058106
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Weet je hoe de armen in Rusland leven, of hoe ze in Rusland omgaan met demonstranten? Armen en boeren mogen in hun handjes knijpen dat ze niet in Rusland wonen, want hoe hard Rutte je ook naait, Poetin naait je nog altijd 10x zo hard.
Op papier heb je misschien gelijk, maar in de praktijk gaat dat vaak anders. Hier is een theorie: Als de energieprijzen zo erg worden en de inflatie erger dat een grote groep mensen zich niet meer kan veroorloven om iets te eten of warm te blijven, denk je dat het de Nederlandse burger dan boeit hoe het in Rusland is? Dat hele groep gaat dan achter Rutte aan. Het leven is hier beter, totdat het niet zo is.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_206058162
quote:
Russia released 10 foreign prisoners of war captured in Ukraine following mediation by Saudi Prince.
Saudi officials said they were five Britons, two Americans and one Croatian, Moroccan and Swedish national. Aiden Aslin is among those released.
pi_206058169
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:40 schreef quirina het volgende:
Het zal me niet verbazen dat de opgepakte demonstranten meteen worden afgeleverd in Oekraïne om te gaan vechten.
Zo gaat mobilisatie wel heel snel en ook heel erg Russisch.
Meteen de gehaktmolen in.
Het is hoopvol denken, maar binnen die Russische troepen moeten er toch ook een keer een grote groep Russen zijn die er geen zin in hebben en denken we gaan met wapens en al terug naar Moskou.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:45:04 #146
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206058203
quote:
Ook heel veel met als bestemming Sotsji zo te zien? Of zal dat net Georgië zijn?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206058221
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:43 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Het is hoopvol denken, maar binnen die Russische troepen moeten er toch ook een keer een grote groep Russen zijn die er geen zin in hebben en denken we gaan met wapens en al terug naar Moskou.
Doen ze niet.
Zolang er vreten en vodka is vinden ze het wel prima.
  woensdag 21 september 2022 @ 21:46:40 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206058232
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:41 schreef Bredemug het volgende:

[..]
Op papier heb je misschien gelijk, maar in de praktijk gaat dat vaak anders. Hier is een theorie: Als de energieprijzen zo erg worden en de inflatie erger dat een grote groep mensen zich niet meer kan veroorloven om iets te eten of warm te blijven, denk je dat het de Nederlandse burger dan boeit hoe het in Rusland is? Dat hele groep gaat dan achter Rutte aan. Het leven is hier beter, totdat het niet zo is.
Tegen de tijd dat het in Rusland beter is dan bij ons rijdt Jorrit Bergsma rondjes 31,2 in de hel.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206058233
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206058257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:45 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ook heel veel met als bestemming Sotsji zo te zien? Of zal dat net Georgië zijn?
Sochi is nog lekker warm. Rijke Russen zitten er graag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')