waarom ligt hij nog niet in bedquote:Op woensdag 21 september 2022 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True true
Waarom gilt Martin zo …. Kolere
I see what you did therequote:Op woensdag 21 september 2022 21:22 schreef Korak het volgende:
Is Struisveugelt er eigenlijk nog wel eens? Wat heb ik daar veel om gelachen zeg! Hahahaha
Hij was nog niet klaar met “kjell” en “kaulo” roepenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom ligt hij nog niet in bed
ging een uur geleden al naar bed
zit bij de Zoe chronicles
Wajowwwwwwquote:Op woensdag 21 september 2022 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij was nog niet klaar met “kjell” en “kaulo” roepen
die lukt echt alles aan elkaarquote:
Hihiquote:
Niet kunnen poepen is wel kut jaquote:Op woensdag 21 september 2022 21:23 schreef Verida het volgende:
[..]
bloed bij haar anus al een paar keer gehad en ze had het erover dat ze nu pilletjes van de dokter had gekregen. (of woorden van die strekking)
nee anusquote:Op woensdag 21 september 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet kunnen poepen is wel kut ja
Een druiventros.quote:Op woensdag 21 september 2022 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en zij heeft 'n 4 ons bakje vol
Struis had ook een heel eigen manier van typen, was juist leuk, dus lekker blijven lachen @claire3500, ze wennen er maar aanquote:Op woensdag 21 september 2022 21:22 schreef Korak het volgende:
Is Struisveugelt er eigenlijk nog wel eens? Wat heb ik daar veel om gelachen zeg! Hahahaha
Beter HAHAHA dan telkens je zelf quotenquote:Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Struis had ook een heel eigen manier van typen, was juist leuk, dus lekker blijven lachen @:claire3500, ze wennen er maar aan
Ik zal haar nog ff aanspreken op FBquote:Op woensdag 21 september 2022 21:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Struis had ook een heel eigen manier van typen, was juist leuk, dus lekker blijven lachen @:claire3500, ze wennen er maar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |