Gelukkig zitten in Vak K alleen maar integere mensen die nog nooit op leugens zijn betrapt.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:10 schreef Hexagon het volgende:
Wilders liegt gewoon over het energieprijzenplafond
Sigrid Kaag (1961) begon haar carrière bij Royal Dutch Shell, waar ze werkte als analist. Later werkte Kaag als diplomaat voor de Verenigde Naties in Beiroet, Wenen en Khartoem. Ze bekleedde er de functie plaatsvervangend hoofd van de afdeling politieke zaken van de VN. In 2013 en 2014 was ze ondersecretaris-generaal van de VN en leidde ze een ontwapeningsmissie die leidde tot het vernietigen van chemische wapens in Syrië.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef Raw85 het volgende:
Ik vermoed overigens dat Wilders een stukkie rijker is dan Kaag
Ja, wat wil men dan?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Sigrid Kaag (1961) begon haar carrière bij Royal Dutch Shell, waar ze werkte als analist. Later werkte Kaag als diplomaat voor de Verenigde Naties in Beiroet, Wenen en Khartoem. Ze bekleedde er de functie plaatsvervangend hoofd van de afdeling politieke zaken van de VN. In 2013 en 2014 was ze ondersecretaris-generaal van de VN en leidde ze een ontwapeningsmissie die leidde tot het vernietigen van chemische wapens in Syrië.
Geschat vermogen
Kaag bezit ook een pand in Den Haag waar ze 1,4 miljoen euro voor heeft neergeteld. Haar oude huis, in Scheveningen heeft ze weten te verkopen met een winst van maar liefst ¤225.000. De politica zit er dus letterlijk warmpjes bij. We weten niet wat er op haar bankrekening staat, maar die zal ongetwijfeld net zo groen zijn als het logo van haar partij.
https://manly.nl/salaris-vermogen-sigrid-kaag
Inmiddels dus ook al een chalet te Zwitserland?
Ik kijk natuurlijk via de stream van de Tweede Kamerquote:Op woensdag 21 september 2022 11:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zou toch stellen dat die 26 pixels die de NPO via Politiek24 naar buiten pompt wel wat sneller op het scherm zouden kunnen arriveren ja
Hallo met Mark, noem me maar Sigrid!quote:
Gek gespot.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:28 schreef DW457 het volgende:
"Ik ben Mark en wil door het leven als Sigrid."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |