Ik moet eerlijk bekennen dat Arabica alleen ook wel eens verveelt... dus soms ook rood...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal eigen merk roodmerk van de Jumbo voor 2 euro. Prima koffie
Alleen in het begin?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha ja. Had ik ook in het begin bij hem
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat Arabica alleen ook wel eens verveelt... dus soms ook rood...![]()
Ik ga hier ook vaak zat discussies in die ik eigenlijk niet zou moeten aangaan, want compleet zinloos. Ik ken de drang. Maar mijn discussies, daar kan je binnen seconden langs scrollen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is toch te verleidelijk om je eigen puntjes te pushen denk ik. Azarkan richting allochtone achterban, Paternotte richting woke achterban, Segers richting zijn fatsoenlijke achterban
Vreselijk, ik krijg er jeuk vanquote:Op woensdag 21 september 2022 11:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben er wel aangewend numaar blijft een soort Donald duck
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heerma praat binnenstebuiten
Marijnissen met haar blokje zorg is ook niet heel interessant of vernieuwend.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:50 schreef probeer het volgende:
Kunnen we daarna snel (en hopelijk kort) verder met de tassendraagster (want ze is ook gewoon de aanvoerder van het stelletje slaafjes van het kabinet), en daarna beginnen.
Nou dan moet je wel flink trekken!quote:
waarom zou je, ze heeft toch geen gewicht en integriteitquote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valt het iemand op dat niemand via de voorzitter praat
Klopt. En dat zeg ik als Marijnissen stemmer.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marijnissen met haar blokje zorg is ook niet heel interessant of vernieuwend.
Mevrouw Hermans, bent u geen tassen vergeten vandaag en heeft rutte alles bij zich?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd of Hermans het dit keer droog houdt
Nouja als ze me er niet op zou wijzen zou ik het ook niet doen, lekker direct roastenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
waarom zou je, ze heeft toch geen gewicht en integriteit
Is soms ook niet meer te doen... de voorzitter trekt er zelf ook niet meer aan...quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is ook een voorzitter van niks.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |