Boeiend, eigen schuld. Stoppen met doorfokken.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:48 schreef corehype het volgende:
In Afrika hebben ze niet eens eten en daar denken ze toch ook niet aan zelfmoord.
Vanaf 18 jaar worden ze volgepompt.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:49 schreef BasEnAad het volgende:
Tienermeisjes doen nou eenmaal heel dramatisch over alles.
18? Dat geloven alleen vaders van hun keurige dochters.quote:Op woensdag 21 september 2022 09:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Vanaf 18 jaar worden ze volgepompt.
quote:Op woensdag 21 september 2022 11:18 schreef NaarMensje het volgende:
Fuck die shit, moet ik me nou bevoorrecht voelen met deze schijnvertoning en parodie op een wereld? Ik zit de tijd nog even uit zolang m'n prinzenbaasje er nog is, maar daarna zal ik zonder moeite ophouden met dit theater.
Open je wel een afscheidstopic als het zo ver is? Anders blijven we maar gissen. Bedankt alvast.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:18 schreef NaarMensje het volgende:
Fuck die shit, moet ik me nou bevoorrecht voelen met deze schijnvertoning en parodie op een wereld? Ik zit de tijd nog even uit zolang m'n prinzenbaasje er nog is, maar daarna zal ik zonder moeite ophouden met dit theater.
Dit is toch gewoon Naardegallemiezen die weer aandacht zoekt?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Open je wel een afscheidstopic als het zo ver is? Anders blijven we maar gissen. Bedankt alvast.
Neuh, waarschijnlijk laat ik het m'n collega's niet eens weten. Ik zou je wel een persoonlijke DM kunnen sturen hoor, als je zo slecht tegen de onzekerheid kunt!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Open je wel een afscheidstopic als het zo ver is? Anders blijven we maar gissen. Bedankt alvast.
Dank je, dat waardeer ik.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Neuh, waarschijnlijk laat ik het m'n collega's niet eens weten. Ik zou je wel een persoonlijke DM kunnen sturen hoor, als je zo slecht tegen de onzekerheid kunt!
Of die Bozegans aids. Of is dat allemaal hetzelfde?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon Naardegallemiezen die weer aandacht zoekt?
Oh is dat zo? Het zou inderdaad kunnen. Dan heb ik haar aandacht gegeven en is ze hopelijk weer even blij nu.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon Naardegallemiezen die weer aandacht zoekt?
Nee hoor, ik kan je garanderen dat ik niet naardegallemiezen ben. @Questular is gewoon een beetje dommig, kan hij zelf ook niet veel aan doen.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:11 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Het zou inderdaad kunnen. Dan heb ik haar aandacht gegeven en is ze hopelijk weer even blij nu.
1 voordeel, met een beetje geluk houdt je prinzenbaas het niet heel lang meer uit en ben je verlost van een wereld vol dommige mensenquote:Op woensdag 21 september 2022 12:24 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan je garanderen dat ik niet naardegallemiezen ben. @:Questular is gewoon een beetje dommig, kan hij zelf ook niet veel aan doen.
Ik ga niet zeggen dat ik je het help hopen, want ik geef veel te veel om mijn prinzenbaasje, maar het zal inderdaad een behoorlijke verlossing zijn als ik deze schijnvertoning vaarwel kan zeggen ja.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:27 schreef Questular het volgende:
[..]
1 voordeel, met een beetje geluk houdt je prinzenbaas het niet heel lang meer uit en ben je verlost van een wereld vol dommige mensen
Bozegans denk ik ja.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of die Bozegans aids. Of is dat allemaal hetzelfde?
kquote:Op woensdag 21 september 2022 10:39 schreef Speedfight het volgende:
Wat is jouw probleem toch![]()
Niemand zit te wachten op jouw mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |