Tim Roth als twintigerquote:Op woensdag 21 september 2022 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het wonderkind is 24 geworden vandaag, al ziet ie er nog steeds als een 19-jarige uit.
Demi moet aan de ketting voor Vos.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Demi vindt dit leuk
[ afbeelding ]
Alle ballen op Vos lijkt mij ook nu het meest logische, Demi heeft nog niet bewezen dat ze een groot kampioenschap kan winnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Demi moet aan de ketting voor Vos.
Annemiek ook trouwens. Die heeft al vaker rare dingen gedaan met een half kapot lichaam.
Als ik eerlijk ben, zou ik Demi niet zo'n leuke wereldkampioen vinden. Dan veel liever Vos, Van Vleuten of een verrassing als Markus of Van Dijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle ballen op Vos lijkt mij ook nu het meest logische, Demi heeft nog niet bewezen dat ze een groot kampioenschap kan winnen.
De zekerheid dat Vos het afmaakt, heb je ook niet (zie vorig jaar). Dan kun je de sterkte van de ploeg juist gebruiken, lijkt mequote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle ballen op Vos lijkt mij ook nu het meest logische, Demi heeft nog niet bewezen dat ze een groot kampioenschap kan winnen.
Demi vindt dit geen leuke opmerking want in het hoofd van Demi heeft Demi dit wel al bewezen en zou Demi de kopvrouw moeten zijn.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had je daar dat interview voor nodig? Dat Youri torren in zijn hoofd heeft mag voor niemand een geheim zijn lijkt me.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist heb ik een interview met Max van der Meulen gelezen en mijn voornaamste conclusie is dat Youri er helemaal niks van snapt.
Ik denk eerder het overtal aan sterke vrouwen uitspelen. Als je alles op Vos zet en je komt er na het laatste klimmetje achter dat een Balsamo er ook nog bij zit heb je een groot probleem.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
En misschien gaat het wel over een andere uitslag dan de Nederlandse uitslag!quote:Op woensdag 21 september 2022 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is de vijfde dag van het toernooi!
Hoe schat je het Nederlandse blok in? Als ik dat interview en Youri zijn aannames mag geloven is Nederland het sterkste team, maar dat zal vast te optimistisch zijn?quote:Op woensdag 21 september 2022 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist heb ik een interview met Max van der Meulen gelezen en mijn voornaamste conclusie is dat Youri er helemaal niks van snapt.
In de breedte is er echt geen betere ploeg dan België, maar als je het over echte topkandidaat winnaars hebt is Nederland numeriek in het voordeel. Het is al een tijdje mijn overtuiging dat er een van een select clubje wereldkampioen gaat worden, en daarbij is Nederland in overtal. Dat clubje is Jan Christen, Emil Herzog, Antonio Morgado, Menno Huising of Max van der Meulen, Vlad Van Mechelen, Mathieu Kockelmann en Jorgen Nordhagen.quote:Op woensdag 21 september 2022 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe schat je het Nederlandse blok in? Als ik dat interview en Youri zijn aannames mag geloven is Nederland het sterkste team, maar dat zal vast te optimistisch zijn?
Probleem daarbij is dat ze elkaar wel eens in de wielen gaan rijden als er geen duidelijke afspraken zijn, voor de rest wel mee eens. Zeker een Van Dijk kun je prima op dit parcours uitspelen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder het overtal aan sterke vrouwen uitspelen. Als je alles op Vos zet en je komt er na het laatste klimmetje achter dat een Balsamo er ook nog bij zit heb je een groot probleem.
Als je uiteindelijk met Vos in een groep zit waarin zij de snelste is kun je daar in de slotfase alsnog voor gaan met de anderen die er nog zitten.
Al voor dit seizoen begon daar getekend dus.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Had je daar dat interview voor nodig? Dat Youri torren in zijn hoofd heeft mag voor niemand een geheim zijn lijkt me.
Wel een kleurrijke jongen die van der Meulen. Bijzondere take over DSM ook weer.
Einde tijdperk, normaal had ze 320km getraind.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:21 schreef Steven184 het volgende:
Miek toch maar 60 km gereden vanochtend
We krijgen een WK waarin Wout het initiatief gaat nemen en niet op een eindsprint gaat wachten.quote:
Inderdaad, kijk vooral de afgelopen jaren met de Nederlandse vrouwen terug om te voorspellen hoe dit zondag gaat lopen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
We krijgen een WK waarin Wout het initiatief gaat nemen en niet op een eindsprint gaat wachten.
Want oh jee, stel je voor dat Remco in een groepje vooruit komt.
Wout lijkt mij geobsedeerd op het winnen van deze WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |