abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206152688
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 11:07 schreef RetepV het volgende:

[..]
Volgens mij moet je wat vaker oefenen in beleefdheid en het maken van onderscheid tussen de termen 'objectief' en 'subjectief'. Ook zou ik je aanraden om, als je een mening wil geven, je eerst de onderbouwing schrijft zodat iedereen begrijpt hoe je tot je mening bent gekomen.

Bijvoorbeeld: leg in objectieve termen op een voor iedereen bevredigende manier uit hoe je tot de conclusie gekomen bent dat ik een Russische fanboi ben. Let op: bevredigend voor iedereen. Er is niemand die jou jezelf wil zien bevredigen, behalve misschien wat vrienden van je.
Fe203 is kampioen in het verdraaien van zijn uitspraken.
Eerst zegt die dat de Navo einde Rusland maakt (zonder bronnen) en daarna bedoelde die de invasie.

Maar hij heeft in zijn eerste reactie veel duimpjes gescoord en nu denkt die alles te kunnen zeggen.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_206159170
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Had ie een uniform aan? Was het de Hoop Scheffer?
[..]
Welk nieuws?
[..]
Op de schaal van Richter? Beaufort?
[..]
Procent? Promille?
[..]
Dus Jaap postte op 8chan dat er een kans van 1 of 2 promille is dat een atoombom van 1 of 10 Beaufort ontploft, voornamelijk boven de Zwarte Zee.

Dus welke deel van de bom ontploft dan naast de Zwarte Zee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja volgens mij hij ja in Nieuwsuur.

Schaal van 1-10

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd,

jakosi
pi_206159689
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
[..]
Procent? Promille?
kijk eens dom, ho maar
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 september 2022 @ 23:53:12 #54
408813 crew  trein2000
pi_206159833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:43 schreef RetepV het volgende:

Let op dat ik hier niet mijn mening over de oorlog of de oorlogshandelingen geef, maar alleen probeer aan te geven wat er legaal is, wat illegaal is, en wat grijs gebied is en dus formeel ook niet illegaal is omdat er geen wereldautoriteit is.
Er bestaat zoiets als een non-interventiebeginsel, norm van ius cogens en gewoon vastgelegd in artikel 2 van het VN handvest. Dat is geen grijs gebied of wat dan ook maar gewoon snoeihard illegaal. Dat er geen methode is om die norm te handhaven betekent niet dat die norm in het internationale recht niet bestaat. Dat is echt gelul.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 30 september 2022 @ 23:55:35 #55
408813 crew  trein2000
pi_206159854
quote:

[..]
Had ie een uniform aan? Was het de Hoop Scheffer?
[..]
Welk nieuws?
[..]
[..]
Procent? Promille?
[..]
Dus Jaap postte op 8chan dat er een kans van 1 of 2 promille is dat een atoombom van 1 of 10 Beaufort ontploft, voornamelijk boven de Zwarte Zee.

Dus welke deel van de bom ontploft dan naast de Zwarte Zee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rob Bauer zat van de week bij Op1…
zie email 27 oktober
pi_206160838
quote:
In mijn optiek overspeelt Poetin met deze oorlog zijn hand", zegt Wijninga. "Het gaat steeds slechter, de bevolking komt meer in opstand en ook in eigen kring is er meer kritiek. Voor Poetin is deze annexatie een vlucht naar voren. Zijn show vanmiddag zal uitstralen dat het goed gaat, maar bijna niemand in de wereld zal het gebied erkennen als Russisch. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het voor Poetin niet goed zal aflopen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eelt-poetin-zin-hand
pi_206160851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:23 schreef Fe2O3 het volgende:
Men vergeet ook dat kernwapens niet zoals in de film een koffertje met een rode knop en een joystick is oid.

Ook in rusland is er de chain of command en moet een order langs een rij volk voor goedkeuring, en moet er uitendelijk ook twee sleutels (ICBM) of een knop oid ergens ingedrukt worden.

Langs die hele rits moet iedereen dus voldoende suïcidaal of achterlijk of beiden zijn wil het überhaupt tot inzet komen.

En geen familie hebben wonen in Oekraïne.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:00:02 #58
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206163099
Het is juist het tegenovergestelde. De annexatie maakt het voor Putin legaal mogelijk om dienstplichtigen die nu uit roteren omdat hun periode er op zit weer in te roteren, en tevens legaal uit de lokale populatie te recruteren, allemaal in het kader van "bedreiging van het moederland". Het is een juridisch noodzakelijk stap om (nog) voldoende mankracht op de been te kunnen brengen, met als 'positieve' spin-off dat het narratief "het moederland is in gevaar"allicht nog wat patriotten aanzet tot deelname aan de strijd.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_206175962
quote:
De Oekraïense president Volodimir Zelenski garandeert dat zijn leger 'in de komende week' meer steden zal heroveren in de regio Donetsk, die vrijdag officieel werd ingelijfd bij Rusland. ,,Afgelopen week wapperden nieuwe Oekraïense vlaggen boven de Donbas (waarin de regio Donetsk ligt)'', zei Zelensky zaterdagavond in zijn dagelijkse videoboodschap. ,,De Oekraïense vlag wappert ook al in Lyman en de komende week volgen meer steden."
Dit wordt interessant.
Met 'westerse wapens' de geannexeerde gebieden weer terug veroveren zal Putin zien als een aanval van het Westen op Rusland.
pi_206175978
pi_206184511
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 13:09 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Dit wordt interessant.
Met 'westerse wapens' de geannexeerde gebieden weer terug veroveren zal Putin zien als een aanval van het Westen op Rusland.
Wat boeit het wat hij vindt? Dat leger van hem is een papieren tijger. Het leger van Oekraïne groeit in capaciteit terwijl alles dat echt kan vechten aan Russische kant weggeschoten wordt.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')