Ik ook. Word er soms ook een beetje link van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die haxball linkjes
Goedemorgen!quote:
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:22 schreef Oriente het volgende:
Woordle 460 4/6
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 256 4/6
⬜🟨🟨⬜🟩⬜
🟨⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
geen darkmodequote:Op donderdag 22 september 2022 08:31 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 256 3/6
⬜🟨🟨⬜⬜🟨
🟩⬜🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
u mirin'?quote:Op donderdag 22 september 2022 08:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
geen darkmode@:onlogisch
wtfquote:Op donderdag 22 september 2022 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 460 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩INGDINGDINGDING*
Woordle6 256 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨🟨🟩⬛
⬛🟨🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Al jaren strontvervelend maar iets in mij zegt dat de nieuwe mod daar niet tegen op gaat treden. Vooral dat eeuwige gejank en gebedel van @Oriente is poep en poepvervelend. Die grijpt alles aan om het over dat infantiele spelletje te hebben.quote:Op donderdag 22 september 2022 00:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die haxball linkjes
De nieuwe mod heeft de ziekte van Hedel, meer haar op zijn zak dan op zijn schedel. Die gaat niet ingrijpen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al jaren strontvervelend maar iets in mij zegt dat de nieuwe mod daar niet tegen op gaat treden. Vooral dat eeuwige gejank en gebedel van @:oriente is poep- en poepvervelend. Die grijpt alles aan om het over dat infantiele spelletje te hebben.
Is er gister na het weglopen van Vak K nog iets gebeurd of heb je de pollutiek niet gevolgd?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We praten hier Nederlands. @:coco
Stel je niet zo aan joh .quote:Op donderdag 22 september 2022 10:14 schreef Oriente het volgende:
@:maxi-mus gaat af als een gieter met zijn poll
(verder prima topic hoor, heb gewoon zin om je even aan te pakken)
Nee niet echt ouwe reus, op wat Twitter fragmentjes na.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er gister na het weglopen van Vak K nog iets gebeurd of heb je de pollutiek niet gevolgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |