Daarvoor moet je never nooit een ban hebben gehadquote:
Ach welnee, voorheen noelgallagher (vanillekwark?) is toch ook mod geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef corehype het volgende:
[..]
Daarvoor moet je never nooit een ban hebben gehad
Hoe kan je dan verklaren dat ik 1x via een recruiter een baan heb "gekregen" (ik hoefde niet te zoeken) en 1x gedetacheerd via een recruiter?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef corehype het volgende:
De grootste parasieten die er zijn.
Ze zeggen ook wel, dat als je niets kan, je maar recruiter moet worden.
Mensen lastig vallen, keihard liegen en maar de parasiet tussenpersoon spelen om geld te verdienen op andermans werk.
En dan ook nog es gaan bitchen als men geen interesse in hen heeft.
Voegen NIETS aan de maatschappij toe en zijn niet anders dan de kneusjes die je energiecontracten proberen te verpatsen tegen een hoger tarief dan dat je dat zelf kan aanvragen op gaslicht.com
klacht: ZEER terecht
Dit ja. Kan gewoon goed werken hoor. TS is een loser dat hij niet aangeeft wat hij wil. en daardoor bij iedere benadering zegt: "wtf dit slaat nergens op"quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe kan je dan verklaren dat ik 1x via een recruiter een baan heb "gekregen" (ik hoefde niet te zoeken) en 1x gedetacheerd via een recruiter?
Tegenklacht: TS deponeert ongenuanceerde klacht.
Omdat je te lui bent om zelf op Linkedin te gaan en/of je te maken had met een CORPORATE recruiter?quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe kan je dan verklaren dat ik 1x via een recruiter een baan heb "gekregen" (ik hoefde niet te zoeken) en 1x gedetacheerd via een recruiter?
Tegenklacht: TS deponeert ongenuanceerde klacht.
Houd toch op man.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:22 schreef corehype het volgende:
Omdat je te lui bent om zelf op Linkedin te gaan en/of je te maken had met een CORPORATE recruiter?
Blijkbaar niet in jouw perceptie.quote:
Ja bijna goedquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ach welnee, voorheen noelgallagher (vanillekwark?) is toch ook mod geweest?
Doet het aantal notes er nog toe?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat voor tragiek heeft zich in je leven gewerkt, dat er zoveel nijd uit komt?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef corehype het volgende:
De grootste parasieten die er zijn.
Ze zeggen ook wel, dat als je niets kan, je maar recruiter moet worden.
Mensen lastig vallen, keihard liegen en maar de parasiet tussenpersoon spelen om geld te verdienen op andermans werk.
En dan ook nog es gaan bitchen als men geen interesse in hen heeft.
Voegen NIETS aan de maatschappij toe en zijn niet anders dan de kneusjes die je energiecontracten proberen te verpatsen tegen een hoger tarief dan dat je dat zelf kan aanvragen op gaslicht.com
klacht: ZEER terecht
quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:54 schreef corehype het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een recruiter want ik raak een gevoelige snaarquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Houd toch op man.
[..]
Blijkbaar niet in jouw perceptie.
Echte onzin, wat ik al eerder meldde: heb uitsluitend positieve ervaringen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:05 schreef Slavski het volgende:
Het geeft geen goed gevoel dat je wordt gebruikt als een hoer om uiteindelijk gedumpt te worden zodra het hun goed uitkomt. Mensen willen zekerheid en vertrouwen, en dat is niet iets wat een instantie zoals een uitzendbureau geeft. Ze teren letterlijk op jouw zakcentjes terwijl je veel meer zou kunnen verdienen als je vast in dienst genomen zou worden. Je kan financieel ook helemaal niks ondernemen zolang je vast zit aan dat parasitaire gedoe en zit je tot je 50e bij je ouders thuis weg te rotten want ''sorry meneer, geen zekerheid, dus geen geld''.
Nee, nooit geweest ook, zie mijn achtergrond.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:17 schreef corehype het volgende:
Volgens mij ben je een recruiter want ik raak een gevoelige snaar
Dacht dat het topic om recruiters ging, en niet om de uitzendbureaus specifiek in jouw regio.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:41 schreef Slavski het volgende:
Dan ben je een van de weinigen die er geen slechte ervaringen mee heeft, goed van je. Maar het feit blijft dat je beter af bent zonder tussenkomst van een of andere instantie, simpelweg omdat je meer zekerheid en mogelijkheden hebt in het leven. Ik heb in de afgelopen 10 jaar zo een beetje alle uitzendbureaus gehad in mijn regio, dus ik weet waar ik het over heb. En de mensen die ik ooit heb gesproken en/of gekend deelden allemaal mijn visie. Uitzendbureaus zijn goed voor oudere mensen of mensen die bij willen beunen en het al voor elkaar hebben. Jongere mensen zouden hier niet de dupe van mogen zijn omdat die nog hun hele leven op moeten bouwen, en uitzendbureaus helpen hier absoluut niet bij. Daarnaast kost het een werkgever ook dubbel zoveel geld omdat ze ook het uitzendbureau moeten betalen, en vind ik het zeer kwalijk en onbegrijpelijk dat daar wel geld voor is, terwijl zo veel mensen verlangen naar meer salaris en/of een vast contact, maar het vertrouwen er gewoon niet is.
Sowieso van die werkgevers met die 'wel de lusten, niet de lasten'-mentaliteit.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:05 schreef Slavski het volgende:
Ik vind sowieso dat het minder mag met al die uitzendbureautjes en recruiters. Het geeft geen goed gevoel dat je wordt gebruikt als een hoer om uiteindelijk gedumpt te worden zodra het hun goed uitkomt. Mensen willen zekerheid en vertrouwen, en dat is niet iets wat een instantie zoals een uitzendbureau geeft. Ze teren letterlijk op jouw zakcentjes terwijl je veel meer zou kunnen verdienen als je vast in dienst genomen zou worden. Je kan financieel ook helemaal niks ondernemen zolang je vast zit aan dat parasitaire gedoe en zit je tot je 50e bij je ouders thuis weg te rotten want ''sorry meneer, geen zekerheid, dus geen geld''. Werkgevers zouden mensen eerder een vast contract moeten aanbieden en vertrouwen hebben. Daar tegenover mag dan ook wat mij betreft een regeling zijn waardoor het makkelijker wordt om iemand te ontslaan bij niet goed functioneren. Geven en nemen.
Geldt voor vrijwel al die tussenpartij bedrijven. Allemaal één groot naaifestijn.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:05 schreef Slavski het volgende:
Ik vind sowieso dat het minder mag met al die uitzendbureautjes en recruiters. Het geeft geen goed gevoel dat je wordt gebruikt als een hoer om uiteindelijk gedumpt te worden zodra het hun goed uitkomt. Mensen willen zekerheid en vertrouwen, en dat is niet iets wat een instantie zoals een uitzendbureau geeft. Ze teren letterlijk op jouw zakcentjes terwijl je veel meer zou kunnen verdienen als je vast in dienst genomen zou worden. Je kan financieel ook helemaal niks ondernemen zolang je vast zit aan dat parasitaire gedoe en zit je tot je 50e bij je ouders thuis weg te rotten want ''sorry meneer, geen zekerheid, dus geen geld''. Werkgevers zouden mensen eerder een vast contract moeten aanbieden en vertrouwen hebben. Daar tegenover mag dan ook wat mij betreft een regeling zijn waardoor het makkelijker wordt om iemand te ontslaan bij niet goed functioneren. Geven en nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |