abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 september 2022 @ 11:31:38 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206038547
quote:
’Ik zei: ’laat me los’, toch bleef hij maar strelen, tikken en trekken aan mijn mouw’

Kort na elkaar worden twee meisjes het slachtoffer van treinaanrander


SCHAGEN - „Toen bleef hij bezig met aanraken, op een gegeven moment ook aan mijn haar en aan mijn wang, langs mijn kaaklijn.” Twee jonge vrouwen worden op de avond van 12 augustus 2021 kort na elkaar in dezelfde trein het slachtoffer van een 24-jarige treinaanrander.

De meisjes beleven die donderdagavond angstige momenten op het traject tussen Heerhugowaard en Den Helder. Op weg naar Schagen merkt het eerste slachtoffer dat er ineens een man naast haar komt zitten. „Toen begon hij mij heel indringend aan te kijken”, vertelt ze later aan de politie. „Hij draaide zich om richting mij en de armleuning deed hij omhoog, zodat hij relaxter richting mij kon buigen. Toen begon hij tegen mij te praten, dus ik deed een van mijn oortjes uit. Daarop wilde hij mij een hand geven. Dat vond ik al raar. Ik ken je niet en al helemaal in deze situatie van het afstand houden. Maar ik dacht ’oké, laat ik maar vriendelijk zijn’, dus gaf ik hem een hand. Maar hij hield mijn hand langer vast dan gebruikelijk is bij het hand schudden.”
Strelen

De man wrijft met zijn vingers over haar handpalm en streelt deze. „En hij begon mijn arm te strelen. Toen wilde ik eigenlijk stil zijn, vanwege de stiltecoupé. Dus ik trok een beetje schuchter mijn arm weg, zo van ’laat me los’. Toch bleef hij maar strelen, tikken en trekken aan mijn mouw. Toen zei ik wel zo van ’ga weg, rot op en val mij niet lastig’. Toen bleef hij bezig met aanraken, op een gegeven moment ook aan mijn haar en aan mijn wang, langs mijn kaaklijn. Vervolgens heb ik mijn spullen gepakt. Ik zag toen dat hij ook nog een soort ’bodycheck’ gaf.”

Het meisje vindt het ’vies en naar’. „Omdat hij ook nog zo zat te glimlachen. Het was niet hardhandig strelen of aanraken, het was heel zachtjes. Op die manier vond ik het op een verkeerde manier teder. Ik bedoel hier niet mee dat ik het fijn vond.”

In Schagen gaat de man tegenover een ander meisje zitten. Vreemd, want in de coupé is verder nog genoeg plek, denkt ze. Al snel voelt ze dat hij met zijn voet aan haar voet zit. Niet veel later zit de treinaanrander met zijn hand aan haar rechterknie.„Een soort wrijvende beweging, beetje aaien. Toen heb ik gezegd dat ik dat niet prettig vond.”

Paniek

Het meisje gaat een paar stoelen verderop zitten. Ze schrikt als de man ineens weer naast haar staat. Als zij dreigt de politie te bellen, vertrekt de twintiger. De in Nigeria geboren T.O., een man zonder vaste woon- en verblijfplaats, wordt niet lang daarna aangehouden op station Den Helder-Zuid. Dit nadat het eerste slachtoffer zich in paniek en in tranen bij de machinist heeft gemeld. Op het perron herkent ze de man met tatoeage die haar kort daarvoor zo lastigviel.

Een maand later slaat de treinaanrander opnieuw toe, ditmaal in Lelystad. Hij heeft toen een machinist terwijl zij aan het werk was in een lege trein, in haar cabine benaderd en haar onverwacht op verschillende plaatsen betast en gezoend.

Uit onderzoek blijkt dat de man lijdt aan een schizofreniespectrumstoornis, PTSS en een stoornis in het gebruik van alcohol, cannabis en extasy (XTC). Hij is om die reden verminderd toerekeningsvatbaar. Met die wetenschap veroordeelde de rechtbank in Lelystad de 24-jarige treinaanrander tot een gevangenisstraf van vijf maanden.

https://www.telegraaf.nl/(...)r-van-treinaanrander
Ik mis in de veroordeling op zijn minst een advies om onder behandeling gesteld te worden.

#DonnyEffect
pi_206038573
Ik mis in zijn veroordeling op zijn minst een plan om hem uit te zetten na zijn gevangenisstraf.
  dinsdag 20 september 2022 @ 11:35:56 #3
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206038578
Voor dit type mensen heb je gewoon de juiste conducteurs nodig :7

pi_206038613
Klinkt als een illegaal wat normaal gesproken uitgezet gediend te worden. Maar zo te zien hebben ze al een lijst stoornissen gevonden om gedrag van de man te downplayen.
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:47:29 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206039182
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:35 schreef Tengano het volgende:
Voor dit type mensen heb je gewoon de juiste conducteurs nodig :7

[ afbeelding ]
Alsof er conducteurs in de treinen zitten :')
pi_206039234
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:35 schreef Tengano het volgende:
Voor dit type mensen heb je gewoon de juiste conducteurs nodig :7

[ afbeelding ]
Die was wel even uitgecheckt :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206039243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:39 schreef hunterrnl het volgende:
Klinkt als een illegaal wat normaal gesproken uitgezet gediend te worden. Maar zo te zien hebben ze al een lijst stoornissen gevonden om gedrag van de man te downplayen.
Nog meer redenen om zo'n figuur uit te zetten.
pi_206039279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:53 schreef descon het volgende:

[..]
Nog meer redenen om zo'n figuur uit te zetten.
Enkeltje woestijn met dit soort figuren
pi_206045632
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik mis in de veroordeling op zijn minst een advies om onder behandeling gesteld te worden.

#DonnyEffect
Die behandeling was er wel. Niemand weet echter waar hij nu is:

quote:
De man heeft psychische problemen, daarom vindt de rechtbank hem verminderd toerekeningsvatbaar. Deskundigen zien tekenen van schizofrenie. Hij zat al een halfjaar in voorarrest en werd daarna verplicht behandeld in een gesloten kliniek. Sindsdien is hij spoorloos; het is niet duidelijk waar hij na die behandeling naartoe is gegaan.
  dinsdag 20 september 2022 @ 22:24:22 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206045755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
. Niemand weet echter waar hij nu is:
[..]

Ik hoop niet ergens in een trein
Ik ben inmiddels overleden
pi_206045802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik hoop niet ergens in een trein
Ligt eraan waar die trein heengaat 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206046091
quote:
Uit onderzoek blijkt dat de man lijdt aan een schizofreniespectrumstoornis, PTSS en een stoornis in het gebruik van alcohol, cannabis en extasy (XTC).
Lekker drugs gebruiken als je brein al overhoopt ligt, ja toch.
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:01:08 #13
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206046224
Vreemd figuur, terechte straf.

Wat ik me wel afvraag: dat ene meisje zat in de stiltecoupé, maar ze moest zelf weglopen na dingen te zeggen als 'laat me los', 'ga weg', 'rot op' en 'val me niet lastig'. Is er dan niemand die daarop reageerde? Is het echt zo makkelijk mensen aan te randen zonder enige sociale controle? Dat is toch jammer.
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:06:45 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206046277
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
Vreemd figuur, terechte straf.

Wat ik me wel afvraag: dat ene meisje zat in de stiltecoupé, maar ze moest zelf weglopen na dingen te zeggen als 'laat me los', 'ga weg', 'rot op' en 'val me niet lastig'. Is er dan niemand die daarop reageerde? Is het echt zo makkelijk mensen aan te randen zonder enige sociale controle? Dat is toch jammer.
Helaas is dat idd zo gemakkelijk.

De keren dat ik te maken heb gehad met aanranding en vervelend gedrag in die lijn was openbaar. Niemand die ene fuck deed.
En datzelfde heb ik in mij leven van vele anderen gehoord. Vaak gebeurd het juist op plekken waar anderen zijn en wordt er of niets gedaan of lacherig over gedaan. Dat in situaties die echt niet meer grappig zijn.
In mij geval ging het over vastgepakt worden, betast en tong in mijn mond. Andere keer over tegen een muur vastgezet worden en betast worden.
Ik heb het dus niet over een tik op de bil in het voorbijgaan.

Ook op andere momenten dat iemand opdringerig was, maar het nog niet uitliep in ook aanraken kon ik niet op de veiligheid van anderen rekenen.
Het enige wat soms wel hielp was bv de station cafetaria ingaan, niet omdat er direct geholpen werd, maar omdat het degene die opdringerig was afschrok.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206052270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ik hoop niet ergens in een trein
Laten we hopen dat dat inderdaad een gepasseerd station is.
pi_206052280
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Lekker drugs gebruiken als je brein al overhoopt ligt, ja toch.
Kan ik me wel voorstellen, de (geestelijke) pijn verdoven.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:26:19 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206052424
Zou zo'n kerel dan de trein pakken met puur als doel wat meisjes aan te randen of doet die dat gewoon maar eventjes erbij als die toch reistijd heeft. :')
pi_206052698
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
De keren dat ik te maken heb gehad met aanranding en vervelend gedrag in die lijn was openbaar. Niemand die ene fuck deed.
En datzelfde heb ik in mij leven van vele anderen gehoord. Vaak gebeurd het juist op plekken waar anderen zijn en wordt er of niets gedaan of lacherig over gedaan. Dat in situaties die echt niet meer grappig zijn.
Volgens mij is dat simpelweg angst: laat ik me er maar niet mee bemoeien, dit gaat niet over mij, ik ken deze mensen niet, straks heb ik een mes tussen m'n ribben.
pi_206053069
Eruit trappen. Waarom wordt hier belastinggeld aan verspild? De straf kan ook in het land van herkomst uitgezeten worden. Huur maar een celletje. Dat zal goedkoper zijn als hier houden. De volgende keer blijft het niet bij wat aanraken.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_206053374
PTSS en/of zwakzinnigheid, de vrijbrief voor al het tuig tegenwoordig.
pi_206054342
5 maanden. :')
Nederland is een dadersparadijs.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')