Je gaat er iig 2500,- per jaar minder op achteruit met dit plafond.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:35 schreef Zelva het volgende:
Kabinet: vooral lagere middeninkomens profiteren van prijsplafond
Hard gelachen.Ik ga er alleen maar op achteruit.
Hier:quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Komen er uberhaupt nog wel ijsbloemen tegenwoordig?
Ja vast.quote:Op donderdag 22 september 2022 11:52 schreef BertV het volgende:
[..]
Je gaat er iig 2500,- per jaar minder op achteruit met dit plafond.
Staan de komma's goed?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:49 schreef 111210 het volgende:
Net even mn oude nota uit 2019 erbij gehaald
¤0,26 ct per kuub en ¤0,06 ct per kwh
Leuk dat prijsplaffond maar dat is alsnog tig keer zo hoog als wat het was
Aan de buitenkant, ja. Niet zo gek. Iets met uitstraling.quote:Op donderdag 22 september 2022 12:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Op mijn Velux-klapraampje in mijn gewéldige energielabel A-woning afgelopen 'winter'.
Maar met een voorstel van zoveel verbruik je waarschijnlijk ook gigaveel? Tot nu toe zie ik dit soort bedragen alleen bij huishoudens waarbij de warmte door de muur naar buiten verdwijntquote:Op donderdag 22 september 2022 10:55 schreef Questular het volgende:
Wij gaan geen cent meer betalen en zien op het einde van het jaar wel wat de schade is. Laatste voorstel was 1250.- per maand, ze zullen er van nog een paar honderd opgooien![]()
Dat is toch ook niet lekker leven? Dat er nog een rekening van meerdere maandsalarissen aan zit te komen?quote:Op donderdag 22 september 2022 10:55 schreef Questular het volgende:
Wij gaan geen cent meer betalen en zien op het einde van het jaar wel wat de schade is. Laatste voorstel was 1250.- per maand, ze zullen er van nog een paar honderd opgooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |