Nou, ze ziet iig af van het inkomensdeel (3 ton), maar van de vergoeding voor personele en materiële uitgaven (ruim 1,3 miljoen) misschien niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amalia stort haar toelage terug, dus die geeft "ons belastinggeld" sowieso niet uit.
Straks krijgen we nog queuebabiesquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze is ook wel leuk, trouwens
[ twitter ]
quote:
Ik denk dat ze dat goed doet, geen belachelijk dure creatie en geen toelage. Prinses Amalia lijkt realiteitszin te hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amalia stort haar toelage terug, dus die geeft "ons belastinggeld" sowieso niet uit.
Ik vond haar ook echt prachtigquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:52 schreef Jojoke het volgende:
Amalia zag er fantastisch uit vandaag. Als een koningin. Complimenten.
En niet bij het Corps. Ik gooi het voorlopig nog op beeldvorming.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat goed doet, geen belachelijk dure creatie en geen toelage. Prinses Amalia lijkt realiteitszin te hebben.
Absoluutquote:Op dinsdag 20 september 2022 23:52 schreef Jojoke het volgende:
Amalia zag er fantastisch uit vandaag. Als een koningin. Complimenten.
Ja dat is ook een ding inderdaad. Benieuwd wat de toekomst gaat geven.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
En niet bij het Corps. Ik gooi het voorlopig nog op beeldvorming.
Volgend jaar wel bij het Corps.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja dat is ook een ding inderdaad. Benieuwd wat de toekomst gaat geven.
Als de bedreigingen van de maffia aanhouden, dan zie ik haar vervroegd naar het buitenland gaan. Zou een ongezonde situatie zijn als ze haar hele studententijd over haar schouder moet kijken.quote:
Dat zou ze in het buitenland dan net zo goed, of misschien nog wel beter moeten doen, ik denk niet dat je dit soort figuren en bedreigingen van je afschudt door naar het buitenland te gaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als de bedreigingen van de maffia aanhouden, dan zie ik haar vervroegd naar het buitenland gaan. Zou een ongezonde situatie zijn als ze haar hele studententijd over haar schouder moet kijken.
Dat komt toch vooral doordat het Corps dit jaar een ledenstop heeft door alle heisa met die gefrustreerde mannetjes die denken dat ze alles kunnen zeggen?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
En niet bij het Corps. Ik gooi het voorlopig nog op beeldvorming.
Denk niet dat het corps zou zeggen: "yo Amalia, tof dat je lid wilt worden, maar we hebben een ledenstop. Volgend jaar beter! Houdoe hè!"quote:Op woensdag 21 september 2022 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt toch vooral doordat het Corps dit jaar een ledenstop heeft door alle heisa met die gefrustreerde mannetjes die denken dat ze alles kunnen zeggen?
Het was een marathonsessie. Ik was helemaal gaar die avond. Halverwege nog met mijn man gebeld, die aan het werk was. “Het gaat maar door! Straks weer een processie en dan weer een dienst!”quote:Op woensdag 21 september 2022 15:14 schreef BE het volgende:
Zo... het duurt even, maar ik ben bij hoor. Ik heb nu ook de committal gezien.Wat een fantastisch spektakel, echt waardig aan een koningin als zij.
Amalia heeft toen die heisa laatst speelde zelf besloten om (voorlopig) geen lid te worden, dacht ik. Verstandige meid, als het inderdaad zo is gegaan.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt toch vooral doordat het Corps dit jaar een ledenstop heeft door alle heisa met die gefrustreerde mannetjes die denken dat ze alles kunnen zeggen?
Aan de andere kant denk ik ook niet dat het corps of Amalia zo dom zou zijn voor haar een uitzondering te maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Denk niet dat het corps zou zeggen: "yo Amalia, tof dat je lid wilt worden, maar we hebben een ledenstop. Volgend jaar beter! Houdoe hè!"
Ze hebben het zelf eerst nogal onmogelijk gemaakt dat Amalia lid zou worden.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netwerk. Kan je een leven lang voordeel opleveren.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:09 schreef Celestien het volgende:
Waarom überhaupt lid worden van zo'n corps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |