Sprong in de tijd...quote:Op maandag 19 september 2022 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
1 seconde beeld” tuurlijk niet” zegt Jeffrey terwijl hij bij Kim staat die nog op haar hurken zit met een kwast achter de schuur. En weer streamlock.
Na 15 seconde gaat de lock er af en zien we ineens de mannen sporten
Echt? Want ik had hem net aan dus weet het nietquote:
Het verbaast me sws dat niemand zich ergert aan bazige Wanda. Hoe die soms tekeer gaatquote:Op maandag 19 september 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Wanda en Kenzy. Nare wijven. Lopen rond alsof ze gods grootste creatie zijn.
3 in 4 minuten al.quote:Op maandag 19 september 2022 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoeveelste SL is dit nu, misschien een SL teller maken
Die zijn er echt welquote:Op maandag 19 september 2022 11:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het verbaast me sws dat niemand zich ergert aan bazige Wanda. Hoe die soms tekeer gaat
quote:
Lekker de boel een beetje opstokenquote:Op maandag 19 september 2022 11:16 schreef cheanny het volgende:
[..]Was grapje tuurlijk maar GJ vond ze al een leuk stelletje samen.
Hoop dat er een keer iemand flink tegenin gaatquote:
Mja .. zou wel mooi zijn . Ik denk dat dat er voor nu nog niet in zit. Jeffrey heeft een bloedhekel aan haar en wil haar weghebben. (zegt hij) Maar jaquote:Op maandag 19 september 2022 11:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hoop dat er een keer iemand flink tegenin gaat
Dan zie ik nog liever verf drogenquote:Op maandag 19 september 2022 11:22 schreef Ireth het volgende:
Ik ga de uitvaart van Elizabeth wel kijken...
Het gaat lekker met de SL ze hebben ze weer ontdekt of niet dan.quote:Op maandag 19 september 2022 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En een f'ing SL weer als Kim met Martin wil gaan praten.
Die is dan wel flink aan de rees.quote:Op maandag 19 september 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Zouden ze onderbezetting hebben of zo? Waardoor elke keer een SL een optie is omdat er iemand even niet kan opletten op de camera’s
Of telefoontjes. Koffie halen.quote:Op maandag 19 september 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is dan wel flink aan de rees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |