Dat heb ik gemist . Jeffrey denkt dat hij genomineerd gaat wordenquote:Op maandag 19 september 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was toch ook aan het twijfelen ?
Jepquote:Op maandag 19 september 2022 10:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is van de boompjes, bloemen en plantjes.
Een milieufreak.
ik ook niet.. vergeet soms dat ze erin zit.. tot ik haar weer ergens voorbij zie zwevenquote:
Dat is marciano wel van plan toch ?quote:Op maandag 19 september 2022 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist . Jeffrey denkt dat hij genomineerd gaat worden
Die zit vol met plannen, en is 24/7 met het spel bezig.quote:Op maandag 19 september 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is marciano wel van plan toch ?
Aaah kenzy is de molquote:Op maandag 19 september 2022 10:55 schreef juul. het volgende:
Kenzy zou tegen Mexx gezegd hebben dat ze op haar gaan stemmen, volgens Isaac
Er is zoveel geluld dat ik niet zeker weet wie ze bedoelen , ik weet wel dat ze een probleem met hem hebben. Dus zou goed kunnen.quote:Op maandag 19 september 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is marciano wel van plan toch ?
Nee die mag echt niet wegquote:Op maandag 19 september 2022 10:56 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey mag nog niet weg!
quote:
Eensquote:Op maandag 19 september 2022 10:56 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey mag nog niet weg!
Kan ik je wel vertellen, maar dan heb ik meteen de gele kaart.quote:Op maandag 19 september 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Wat is de bedoeling van dat cadeau wat net is binnen gebracht?
Ik ook niet echt, puur ook omdat ze weinig inbeeld komen..quote:Op maandag 19 september 2022 10:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
zoals deze twee saaierds... maar die zou ik dan helemaal niet missen. Esther en Jan Willem..Heb echt niets met ze.
[ afbeelding ]
Zal wel gewoon een plottwist zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen, maar dan heb ik meteen de gele kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |