Ze is al ff dood hoor. Niet zo in het verleden blijven hangen. Life goes on! Ob-bla-di, O-bla-da! Verreckte mongol, jaaaa, la-lalala life goes onquote:Op zondag 18 september 2022 23:18 schreef corehype het volgende:
Alsof er niet dagelijks belangrijkere mensen doodgaan
De bouwvakker die appartementen maakt
Oom agent die zijn leven riskeert
Alsmede de brandweermannen
Wat kan een hoer die toevallig uit de juiste kut is gekropen mij nou rotten? Wat heeft zij ooit voor mij gedaan
Klacht: mediacircus in UK
Jouw moeder kan mij ook niet verrotten gezien zij mijn 35cm niet aan kan.quote:Op zondag 18 september 2022 23:18 schreef corehype het volgende:
Wat kan een hoer die toevallig uit de juiste kut is gekropen mij nou rotten? Wat heeft zij ooit voor mij gedaan
quote:Op zondag 18 september 2022 23:18 schreef corehype het volgende:
Vanwaar dan haar koosnaampje Elizasleth?quote:Op zondag 18 september 2022 23:36 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat Elizabeth hoerig was. Zij was juist heel erg strikt met haar geloof en hield zich daar ook strikt aan.
Ja doei. Conservatief lullen, maar je met lullen laten vullen zeker. Zij had gewoon de mazzel dat er nog geen FeesBoek/instagram was toen zij nog geefbaar was.quote:Op zondag 18 september 2022 23:36 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat Elizabeth hoerig was. Zij was juist heel erg strikt met haar geloof en hield zich daar ook strikt aan.
Ik ken iemand die eerst vanaf Flevoland er naartoe is gereden.quote:Op maandag 19 september 2022 00:45 schreef the-eye het volgende:
Er waren daar lui die 30 uur in de rij gingen staan om naar de kist te zwaaien dan ben je ook wel goed crazy hoor
Dan weet je dus van gekkigheid niet hoe je, je tijd moet vol makenquote:Op maandag 19 september 2022 00:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ken iemand die eerst vanaf Flevoland er naartoe is gereden.
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze vrouw werk heeft, of iets van mensen die van haar houdenquote:Op maandag 19 september 2022 00:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dan weet je dus van gekkigheid niet hoe je, je tijd moet vol maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |