Vertel me eens waarom ik enkele euro's in een maand moet gaan betalen om een VPN te hebben.quote:Op zondag 18 september 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Geen VPN hebben![]()
Het blijkt maar eens te meer dat enkel digibeten mod hier mogen worden![]()
Op een serieuze noot: ga eens een ict lesje nemen TS!
Vanwege het voorkomen van dit soort gezeik dus.quote:Op zondag 18 september 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom ik enkele euro's in een maand moet gaan betalen om een VPN te hebben.
Ik heb niets te verbergen op het internet. Mail, fok, facebook en af en toen een internetspelletje. Natuurlijk ook netflix enzo.
Ik snap het nut niet om hiervoor een VPN te nemen. En ja nu heb ik videoland nodig, dus eenmalig een vpn .
Dit is aan 330 hequote:
Gay en The Vee Wee'squote:Op zondag 18 september 2022 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar wat is nou een aanrader op Videoland?
Heb het nu voor 0,99/maand, maar er staat alleen maar bagger op
Het is voor 1 bepaald programma dat ik het nodig heb.quote:Op zondag 18 september 2022 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Videoland
Wees blij dat het niet kan vanuit België
Het is Gay en The Wee Vee'squote:
Je kan ook gewoon even een free VPN gebruiken voor die 5 minutenquote:Op zondag 18 september 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom ik enkele euro's in een maand moet gaan betalen om een VPN te hebben.
Ik heb niets te verbergen op het internet. Mail, fok, facebook en af en toen een internetspelletje. Natuurlijk ook netflix enzo.
Ik snap het nut niet om hiervoor een VPN te nemen. En ja nu heb ik videoland nodig, dus eenmalig een vpn .
Mocro maffia, zowel de docu van John vd Heuvel als de serie (Zou wel eerst de docu kijken.)quote:Op zondag 18 september 2022 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar wat is nou een aanrader op Videoland?
Heb het nu voor 0,99/maand, maar er staat alleen maar bagger op
Had een paar afleveringen van Mocro-maffia gekeken. Vond het meer op Gomorra lijken maar dan slechter.quote:Op zondag 18 september 2022 19:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Mocro maffia, zowel de docu van John vd Heuvel als de serie (Zou wel eerst de docu kijken.)
Oh ja je hebt gelijk, ik raak af en toe in de warquote:Op zondag 18 september 2022 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het is Gay en The Wee Vee's![]()
Die heb ik al gezien en blijft geniaal , misschien vanavond nog maar eens kijken wist niet dat die op Videoland stond
Dan is de oplossing vrij simpel: gewoon lekker niet meer van je zolderkamertje af komen!quote:Op zondag 18 september 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Docu vertelt precies het verloop en de connecties met elkaar. De serie is inderdaad daar op gebaseerdquote:Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had een paar afleveringen van Mocro-maffia gekeken. Vond het meer op Gomorra lijken maar dan slechter.
En ik was al een beetje Gomorra moe want na de eerste seizoenen is het constant herhaling van zetten, elke aflevering stoerdoenerij gevolgd door een brute moord begint te vervelen.
Maar is de docu gelinkt aan de serie? Waarom die eerst kijken, is de serie op werkelijkheid gebaseerd?
Gomorra is serieus de beste serie.quote:Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had een paar afleveringen van Mocro-maffia gekeken. Vond het meer op Gomorra lijken maar dan slechter.
En ik was al een beetje Gomorra moe want na de eerste seizoenen is het constant herhaling van zetten, elke aflevering stoerdoenerij gevolgd door een brute moord begint te vervelen.
Maar is de docu gelinkt aan de serie? Waarom die eerst kijken, is de serie op werkelijkheid gebaseerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |