abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206022272
Maar streamen kan dan weer gewoon wel :')

Klacht: moet VPN aanschaffen of 40 minuten rijden naar Nederland.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206022289
Ik word gediscrimineerd

Stel je voor je gaat op vakantie in Zuid Frankrijk ofzo. en je videoland account is verlopen, kan je geen videoland aanschaffen :')

Hoe dom :')

[ Bericht 17% gewijzigd door capuchon_jongen op 18-09-2022 19:49:16 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 18 september 2022 @ 19:33:04 #3
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_206022363
Geen VPN hebben :')

Het blijkt maar eens te meer dat enkel digibeten mod hier mogen worden :')

Op een serieuze noot: ga eens een ict lesje nemen TS!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_206022407
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
Geen VPN hebben :')

Het blijkt maar eens te meer dat enkel digibeten mod hier mogen worden :')

Op een serieuze noot: ga eens een ict lesje nemen TS!
Vertel me eens waarom ik enkele euro's in een maand moet gaan betalen om een VPN te hebben.

Ik heb niets te verbergen op het internet. Mail, fok, facebook en af en toen een internetspelletje. Natuurlijk ook netflix enzo.

Ik snap het nut niet om hiervoor een VPN te nemen. En ja nu heb ik videoland nodig, dus eenmalig een vpn .
pi_206022502
40min :') :') :') :') :')

Niet 330 op de vluchtstrook :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_206022511
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Vertel me eens waarom ik enkele euro's in een maand moet gaan betalen om een VPN te hebben.

Ik heb niets te verbergen op het internet. Mail, fok, facebook en af en toen een internetspelletje. Natuurlijk ook netflix enzo.

Ik snap het nut niet om hiervoor een VPN te nemen. En ja nu heb ik videoland nodig, dus eenmalig een vpn .
Vanwege het voorkomen van dit soort gezeik dus.

Want je kunt wel roepen 'schuld van de ander', maar je weet dat bedrijven dingen verzieken en dat je daarop dan maar beter kunt anticiperen.

Zo kan je bij NordVPN binnen 30 dagen je geld terugkrijgen. Geen kosten, geen abo, geen bullshit.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_206022525
Mensen die nog videobanden huren :')
pindazakje
pi_206022533
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:42 schreef Geerd het volgende:
40min :') :') :') :') :')

Niet 330 op de vluchtstrook :')
Dit is aan 330 he :P
pi_206022543
Maar wat is nou een aanrader op Videoland?
Heb het nu voor 0,99/maand, maar er staat alleen maar bagger op :')
pindazakje
pi_206022551
Videoland :')

Wees blij dat het niet kan vanuit België
pi_206022555
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Gay en The Vee Wee's *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_206022574
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Videoland :')

Wees blij dat het niet kan vanuit België
Het is voor 1 bepaald programma dat ik het nodig heb.
pi_206022581
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Gay en The Vee Wee's *O*
Het is Gay en The Wee Vee's :D

Die heb ik al gezien en blijft geniaal , misschien vanavond nog maar eens kijken wist niet dat die op Videoland stond _O-
pindazakje
pi_206022614
quote:

[..]

Je kan ook gewoon even een free VPN gebruiken voor die 5 minuten
Nieuw is niet altijd beter.
pi_206022630
VPN hebben is toch standaard? :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_206022635
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Mocro maffia, zowel de docu van John vd Heuvel als de serie (Zou wel eerst de docu kijken.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2022 19:52:12 ]
pi_206022673
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 19:51 schreef PS. het volgende:

[..]
Mocro maffia, zowel de docu van John vd Heuvel als de serie (Zou wel eerst de docu kijken.)
Had een paar afleveringen van Mocro-maffia gekeken. Vond het meer op Gomorra lijken maar dan slechter.
En ik was al een beetje Gomorra moe want na de eerste seizoenen is het constant herhaling van zetten, elke aflevering stoerdoenerij gevolgd door een brute moord begint te vervelen.

Maar is de docu gelinkt aan de serie? Waarom die eerst kijken, is de serie op werkelijkheid gebaseerd?
pindazakje
pi_206022680
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:51 schreef laforest het volgende:
VPN hebben is toch standaard? :)
Niet in België 🤣
pindazakje
pi_206022762
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het is Gay en The Wee Vee's :D

Die heb ik al gezien en blijft geniaal , misschien vanavond nog maar eens kijken wist niet dat die op Videoland stond _O-
Oh ja je hebt gelijk, ik raak af en toe in de war *O*
  zondag 18 september 2022 @ 20:07:13 #20
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_206022778
quote:

[..]

Dan is de oplossing vrij simpel: gewoon lekker niet meer van je zolderkamertje af komen!

Opgelost ergo slotje!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_206024756
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Had een paar afleveringen van Mocro-maffia gekeken. Vond het meer op Gomorra lijken maar dan slechter.
En ik was al een beetje Gomorra moe want na de eerste seizoenen is het constant herhaling van zetten, elke aflevering stoerdoenerij gevolgd door een brute moord begint te vervelen.

Maar is de docu gelinkt aan de serie? Waarom die eerst kijken, is de serie op werkelijkheid gebaseerd?
Docu vertelt precies het verloop en de connecties met elkaar. De serie is inderdaad daar op gebaseerd
pi_206024934
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Gomorra is serieus de beste serie.
pi_206024995
Gewoon illegaal streamen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206025741
Koop je toch de DVD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')