abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2022 @ 11:34:30 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206027768
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Die Kerkez is trouwens wel echt een leuke speler, zit misschien meer in dan lichtgewicht Wijndal te bieden heeft.
Tegen een buitenspeler zonder diepgang is het voor een back altijd lekker ballen, een goeie wedstrijd tegen Ajax maakt je nog geen topper.
pi_206027775
quote:
8s.gif Op maandag 19 september 2022 11:28 schreef LethalNinja het volgende:
Vreselijke wedstrijd, niet alleen achterin zweer kwetsbaar ook nog eens pover voorin. Ik hoopte dat er beter werd gevoetbald na de 1-0 maar het was net zo slecht. Ben het eens met een aantal andere hier dat Kudus tegen dit soort tegenstanders gewoon niet goed werkt. Toen Brob da beast kwam ging het eigenlijk een stuk beter, pech dat er dan geen gelijkspel uit kan worden gehaald natuurlijk.

Verder maar vergeten en op naar de volgende wedstrijd.
Ik zou eigenlijk altijd met Brobbey beginnen omdat je dan veel meer de variatie tussen combineren & de lange bal kan afdwingen in een wedstrijd. Dan kan je Kudus daar achter zetten (want Berghuis was gisteren ook niet best).
  maandag 19 september 2022 @ 11:39:30 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206027798
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2022 11:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zou eigenlijk altijd met Brobbey beginnen omdat je dan veel meer de variatie tussen combineren & de lange bal kan afdwingen in een wedstrijd. Dan kan je Kudus daar achter zetten (want Berghuis was gisteren ook niet best).
Tadic op 10, Brobbey in de spits, rechtsbuiten is er dan een vacature
pi_206027807
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hij had wel een aandeel want Nijhuis was behoorlijk aan het thuisfluiten.
Omdat hij een paar keer geen geel gaf voor praten aan Ajax bedoel je? Ik heb geen grote fouten gezien hoor. Het is Nijhuis, die laat altijd veel toe.
zie email 27 oktober
  maandag 19 september 2022 @ 11:42:29 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206027825
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Omdat hij een paar keer geen geel gaf voor praten aan Ajax bedoel je? Ik heb geen grote fouten gezien hoor. Het is Nijhuis, die laat altijd veel toe.
Er waren wel grote fouten dus dat is onzin, neemt niet weg dat het niet aan hem ligt dat je 0 punten mee naar huis neemt, met de juiste instelling pak je er gewoon 3.
pi_206027850
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Haha, die rode kaart was gewoon een enorme fout natuurlijk.
pi_206027853
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2022 11:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Haha, die rode kaart was gewoon een enorme fout natuurlijk.
Paar keer teruggezien maar ik vond die overtreding dus best meevallen. :D
pi_206027855
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er waren wel grote fouten dus dat is onzin, neemt niet weg dat het niet aan hem ligt dat je 0 punten mee naar huis neemt, met de juiste instelling pak je er gewoon 3.
Ik heb geen grote fouten gezien. Het gaat neem ik aan over die penalty en over die vermeende rode kaart?

Die penalty, je kunt hem geven hoor. Maar scheidsrechter Nijhuis fluit er in de middencirkel ook niet voor.

Die rode kaart. Mijn eerste reactie was ook “ROOD!”, maar als je goed kijkt zie je dat hij hem op de voet raakt en misschien net eens stukje enkel maar in ieder geval niet daar boven. Dan kun je het met geel af doen. Dat is dan net het verschil met die doodschoppen bij Cambuur.
zie email 27 oktober
  maandag 19 september 2022 @ 11:49:24 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206027886
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb geen grote fouten gezien. Het gaat neem ik aan over die penalty en over die vermeende rode kaart?

Die penalty, je kunt hem geven hoor. Maar scheidsrechter Nijhuis fluit er in de middencirkel ook niet voor.

Die rode kaart. Mijn eerste reactie was ook “ROOD!”, maar als je goed kijkt zie je dat hij hem op de voet raakt en misschien net eens stukje enkel maar in ieder geval niet daar boven. Dan kun je het met geel af doen. Dat is dan net het verschil met die doodschoppen bij Cambuur.
Dan heb je niet goed gekeken maar verder een zinloze discussie
pi_206027935
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Wat :D
pi_206027997

Hoe is dit geen rood :D van achter, op de enkel, echt tekstboek rood hoor.
pi_206028002
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2022 11:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja dit zou ook kunnen, verder was Berghuis ook niet zo goed gisteren. Moet zeggen dat Berghuis mij in meerdere wedstrijden dit seizoen nog niet echt heeft kunnen verassen op een positieve manier. Zelfde als Tadic, nog steeds op 0 goals.

Om wat positiefs te melden, de nieuwe spelers van Ajax die einde 2de helft binnen kwamen zorgen wel voor een goede eerste indruk
pi_206028013
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Goede trol
pi_206028022
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2022 11:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Wat :D
Op zo'n foto lijkt het al snel heel wat maar in de herhaling leek het niet heel hard.
  maandag 19 september 2022 @ 12:00:28 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206028036
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:58 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ja dit zou ook kunnen, verder was Berghuis ook niet zo goed gisteren. Moet zeggen dat Berghuis mij in meerdere wedstrijden dit seizoen nog niet echt heeft kunnen verassen op een positieve manier. Zelfde als Tadic, nog steeds op 0 goals.

Om wat positiefs te melden, de nieuwe spelers van Ajax die einde 2de helft binnen kwamen zorgen wel voor een goede eerste indruk
Tadic op rechts is gewoon wat te voorspelbaar, ook omdat hij het breed probeert te houden, het is een hele goeie speler maar op die plek werkt het niet.
pi_206028064
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tadic op rechts is gewoon wat te voorspelbaar, ook omdat hij het breed probeert te houden, het is een hele goeie speler maar op die plek werkt het niet.
Het is ook niet vreemd dat op die leeftijd de glans er een beetje vanaf gaat he.
pi_206028071
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:58 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Leeftijd? O-) Tadic is bijna 34 en Berghuis bijna 31. Vond de statistieken van Steven vorig jaar ook weinig bijzonder, dat loopt allemaal wat terug. Sowieso was het altijd al een leuke eredivisiespeler maar verder weinig bijzonder in topwedstrijden. Ook in Oranje nog weinig laten zien in dat opzicht.

Bij Tadic lijkt het feit dat hij op een andere positie staat ook nog mee te spelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2022 12:05:21 ]
  maandag 19 september 2022 @ 12:04:54 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206028086
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Het is ook niet vreemd dat op die leeftijd de glans er een beetje vanaf gaat he.
dat zal ook meespelen al denk ik dat dit de minste positie voor hem is
pi_206028127
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat zal ook meespelen al denk ik dat dit de minste positie voor hem is
Het helpt ook niet echt mee dat Rensch achter hem staat.
pi_206028168
Natuurlijk, je kan een keer een wedstrijd slecht spelen en verliezen. Maar er zijn wel een aantal aspecten die zorgen baren:

- er is geen enkele cohesie tussen de backs en de vleugels. Het weergaloze koppel Mazraoui/Antony, maar ook het samenspel tussen Blind en Tadic. Er is helemaal niets van terug te zien sinds het vertrek van Antony.

- de waarde van Antony voor Ajax was veel groter dan door velen werd aangenomen. Hij was niet alleen dat vervelende ventje met de aanname in de lucht, hij was vooral een heel belangrijke factor in het opbouwspel. Hij wilde altijd de bal, kwam los van zijn tegenstander (die vooral bang was dat de Braziliaan hem ging passeren) en raakte de bal zelden kwijt. En tegenstanders pasten hun defensie vaak aan om de dreiging over rechts te kunnen opvangen waardoor elders op het veld meer ruimte ontstond.

- de vleugels zijn in de opbouw totaal nutteloos. Bergwijn lijkt in een vormdip te zitten en zijn kwaliteiten zijn bovendien vooral rond de 16 van de tegenstander. Tadic speelt uit stilstand en probeert, indien aangespeeld, alleen maar de bal af te schermen en een vrije trap te scoren. Voor beiden geldt dat zij de ruimte achter de back van de tegenstander niet bedreigen waardoor zij makkelijk te verdedigen zijn.

- de opbouw van achteruit is tactisch niet goed verzorgd. Afhankelijk van of de tegenstander met 1, 2 of 3 spelers druk zet moet je een tactische oplossing hebben ingeslepen. TH gebruikte bijvoorbeeld een inzakkende Frenkie, en later Gravenberch, wanneer dat nodig was. Het lijkt erop dat er bij het opbouwspel onder Schreuder geen of onvoldoende rekening wordt gehouden hiermee.

- mede als gevolg van voorgaande punten: de middenvelders kunnen in de eerste fase niet bij het spel worden betrokken. Doel van de opbouw van achteruit is dat je 2-tegen-1 of 3-tegen-2 situaties creëert. Maar als je voorste middenvelders niet loskomen (en de backs/vleugels zoals gezegd niet goed samenspelen) dan krijg je die nooit. Overigens, wij weten allemaal dat Blind erin staat om zijn opbouwende kwaliteiten. Maar zowel tegen Liverpool als ook tegen AZ werd hij nauwelijks betrokken bij de opbouw. Dat lijkt me ook niet wenselijk.

Het is voetballend gewoon heel pover. Natuurlijk, tegen het gros van de teams in de eredivisie heb je ruim voldoende kwaliteit om die weg te spelen. En kampioen te worden. Maar als het niveau omhoog gaat dan ga je het op deze manier niet redden.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_206028184
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Op zo'n foto lijkt het al snel heel wat maar in de herhaling leek het niet heel hard.
Hou maar weer op met trollen.
  maandag 19 september 2022 @ 12:14:07 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206028193
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Het helpt ook niet echt mee dat Rensch achter hem staat.
Dat vind ik best een leuke speler hoor, alleen waren de back op rechts gewend om binnendoor te gaan met Antony.
pi_206028218
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat vind ik best een leuke speler hoor, alleen waren de back op rechts gewend om binnendoor te gaan met Antony.
Ik vind hem nog te licht.
  maandag 19 september 2022 @ 12:17:50 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206028243
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik vind hem nog te licht.
Vorig seizoen stond hij echt stil in z'n ontwikkeling, nu wel het idee dat er weer wat in zit bij hem al was die fout bij de 1-1 wel heel dom, maar misschien is die Sanchez een beter optie want die is wel gewend om langs het lijntje op te stomen.
pi_206028257
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klopt. De laatste wedstrijden zag je ook wat moois ontstaan tussen hem en Antony. Maar daar is helaas nu niets meer van over.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')