abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 september 2022 @ 18:59:03 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206021981
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Deels met je eens hoor maar je hebt het wel over een elftal wat voor een groot gedeelte nu pas voor het eerst in de basis speelt. Dan kan je niet meteen een voetbalmachine hebben
Los van dat het geen voetbalmachine is, verwacht ik van Schreuder meer dan “lange ballen” als plan B. Dat is toch niet om aan te gluren? We zijn geen psv.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206021984
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:57 schreef peaceman het volgende:

[..]
Kost je moeite om dat over Blind te zeggen of niet?
Nee, ik vind Blind sowieso niet slecht dus je hebt net de verkeerde te pakken in het topic.
pi_206021985
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Shreyas kun je je post hier nog een keer neerzetten? Geen zin om terug te lezen.
Concluderend is het gewoon gebrek aan kwaliteit, dat mag duidelijk zijn. Verdedigend te matig, men blijft vasthouden aan spelers als Rensch die alleen goed kan spelen als de tegenstander een matige linksbuiten heeft.

Aanvallend gezien is PSV gewoon veel verder dan Ajax. Als je kijkt hoeveel kansen en goals ze al hebben gemaakt dit seizoen kan Ajax zich daar niet mee meten.

Na Liverpool hoop je op een reactie, maar die kwam niet, los van gebrek aan kwaliteit heeft dit Ajax er nu al helemaal geen zin meer in. Als het even niet loopt neemt niemand het voortouw zoals Gakpo bij PSV. Dit wordt een tussenjaar, PSV wordt met een straatlengte voorsprong kampioen, met geluk kun je nog overwinteren in de EL. Hopelijk is er genoeg buffer opgebouwd om een jaartje zonder de CL te kunnen, want als het zo door gaat eindigt Feyenoord zelfs nog boven ons en mag je blij zijn met plaats 3.

Het is jammer dat er niets is gedaan met die 100 miljoen euro voorsprong die Ajax heeft op de begroting van PSV. Einde van een tijdperk. Ajax moet terug naar de basis en weer gaan investeren in een goede jeugdopleiding, want er stroomt ook wel erg weinig talent door de laatste jaren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_206021987
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Er was nooit een hype, het hele seizoen al blijkt dit Ajax defensief zeer kwetsbaar.
Eens.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_206021997
kan niet gebeuren klaar
Gino ♥
  zondag 18 september 2022 @ 19:00:45 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206022000
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef peaceman het volgende:
Ben wel benieuwd wie jullie hier goed vonden spelen aangezien Blind en Tadic meestal de schuld krijgen.
Pasveer.

Blind was oké. Tadic is te traag. Rensch kan niet. Taylor verzoop. Alvarez was oké. Bassey druistig. Brobbey en lucca te weinig gezien. Ocampos idem.

Als Bergwijn zijn dag niet heeft is het blijkbaar heel pover.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206022004
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:55 schreef peaceman het volgende:
Ben wel benieuwd wie jullie hier goed vonden spelen aangezien Blind en Tadic meestal de schuld krijgen.
Alleen Pasveer speelde echt goed. De rest onvoldoende.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 18 september 2022 @ 19:01:52 #33
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_206022012
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Pasveer.

Blind was oké. Tadic is te traag. Rensch kan niet. Taylor verzoop. Alvarez was oké. Bassey druistig. Brobbey en lucca te weinig gezien. Ocampos idem.

Als Bergwijn zijn dag niet heeft is het blijkbaar heel pover.
Bergwijn valt na de eerste wedstrijden sowieso tegen vind ik.
  zondag 18 september 2022 @ 19:01:54 #34
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206022014
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Los van dat het geen voetbalmachine is, verwacht ik van Schreuder meer dan “lange ballen” als plan B. Dat is toch niet om aan te gluren? We zijn geen psv.
Jawel maar als AZ op een gegeven moment (terecht) rond de 16 blijft hangen en op de counter speelt heb je weinig andere keuze dan die lange ballen erin te pompen

Het is vandaag natuurlijk niet fout gegaan bij het niet hebben van een Plan B maar bij de waanzinnig slappe eerste helft. Als je kijkt wat spelers brengen dan kan je nog zoveel plannen hebben maar dan kom je er nooit
pi_206022016
Pasveer geef ik een 7,5

Ik geef zelden het cijfer 7,5 aan spelers
pi_206022021
afgerond is dat dus een 8
  zondag 18 september 2022 @ 19:02:50 #37
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206022024
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Pasveer.

Blind was oké. Tadic is te traag. Rensch kan niet. Taylor verzoop. Alvarez was oké. Bassey druistig. Brobbey en lucca te weinig gezien. Ocampos idem.

Als Bergwijn zijn dag niet heeft is het blijkbaar heel pover.
Ik dacht na de eerste paar wedstrijden dat Bergwijn met twee vingers in de neus topscorer ging worden maar die heeft ook nu weer geen kut laten zien :')
pi_206022025
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Concluderend is het gewoon gebrek aan kwaliteit, dat mag duidelijk zijn. Verdedigend te matig, men blijft vasthouden aan spelers als Rensch die alleen goed kan spelen als de tegenstander een matige linksbuiten heeft.

Aanvallend gezien is PSV gewoon veel verder dan Ajax. Als je kijkt hoeveel kansen en goals ze al hebben gemaakt dit seizoen kan Ajax zich daar niet mee meten.

Na Liverpool hoop je op een reactie, maar die kwam niet, los van gebrek aan kwaliteit heeft dit Ajax er nu al helemaal geen zin meer in. Als het even niet loopt neemt niemand het voortouw zoals Gakpo bij PSV. Dit wordt een tussenjaar, PSV wordt met een straatlengte voorsprong kampioen, met geluk kun je nog overwinteren in de EL. Hopelijk is er genoeg buffer opgebouwd om een jaartje zonder de CL te kunnen, want als het zo door gaat eindigt Feyenoord zelfs nog boven ons en mag je blij zijn met plaats 3.

Het is jammer dat er niets is gedaan met die 100 miljoen euro voorsprong die Ajax heeft op de begroting van PSV. Einde van een tijdperk. Ajax moet terug naar de basis en weer gaan investeren in een goede jeugdopleiding, want er stroomt ook wel erg weinig talent door de laatste jaren.
Je legt het er iets te dik bovenop. Ietsje.
  zondag 18 september 2022 @ 19:03:05 #39
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206022028
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Concluderend is het gewoon gebrek aan kwaliteit, dat mag duidelijk zijn. Verdedigend te matig, men blijft vasthouden aan spelers als Rensch die alleen goed kan spelen als de tegenstander een matige linksbuiten heeft.

Aanvallend gezien is PSV gewoon veel verder dan Ajax. Als je kijkt hoeveel kansen en goals ze al hebben gemaakt dit seizoen kan Ajax zich daar niet mee meten.

Na Liverpool hoop je op een reactie, maar die kwam niet, los van gebrek aan kwaliteit heeft dit Ajax er nu al helemaal geen zin meer in. Als het even niet loopt neemt niemand het voortouw zoals Gakpo bij PSV. Dit wordt een tussenjaar, PSV wordt met een straatlengte voorsprong kampioen, met geluk kun je nog overwinteren in de EL. Hopelijk is er genoeg buffer opgebouwd om een jaartje zonder de CL te kunnen, want als het zo door gaat eindigt Feyenoord zelfs nog boven ons en mag je blij zijn met plaats 3.

Het is jammer dat er niets is gedaan met die 100 miljoen euro voorsprong die Ajax heeft op de begroting van PSV. Einde van een tijdperk. Ajax moet terug naar de basis en weer gaan investeren in een goede jeugdopleiding, want er stroomt ook wel erg weinig talent door de laatste jaren.
Niet gelezen
pi_206022030
Crisis in Amsterdam is compleet!

:P

Prima timing voor een break.
pi_206022031
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Shreyas kun je je post hier nog een keer neerzetten? Geen zin om terug te lezen.
Hij haat het om gelijk te krijgen, maar hij had het al 13x gezegd!

Maar dit leek echt helemaal nergens op
  zondag 18 september 2022 @ 19:04:37 #42
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206022047
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:01 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Jawel maar als AZ op een gegeven moment (terecht) rond de 16 blijft hangen en op de counter speelt heb je weinig andere keuze dan die lange ballen erin te pompen

Het is vandaag natuurlijk niet fout gegaan bij het niet hebben van een Plan B maar bij de waanzinnig slappe eerste helft. Als je kijkt wat spelers brengen dan kan je nog zoveel plannen hebben maar dan kom je er nooit
Het is beiden. Blijkbaar kan Schreuder deze ploeg niet motiveren voor de potjes wat het echt om gaat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206022057
Sheyras heeft gelijk. Crisis in Eindhoven en nog staan ze boven Ajax. Wat een ziener. _O_
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_206022063
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
Onder druk kan Schreuder er dus gewoon niks van.

De JCS wedstrijd
Liverpool
AZ

Hij komt echt met de meest onzinnige wissels en opstellingen.
Beetje zoals Schmidt bij PSV vorig jaar. Ook toen had PSV al een betere selectie dan Ajax maar door zijn domme wissels werd Ajax gelukkig nog kampioen. Uiteindelijk heeft Ajax voor meer dan 200 miljoen euro aan spelers verkocht en nog steeds er niet in geslaagd om met al dat geld een betere selectie te hebben dan PSV.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 18 september 2022 @ 19:07:00 #45
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206022077
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het is beiden. Blijkbaar kan Schreuder deze ploeg niet motiveren voor de potjes wat het echt om gaat.
Nou moet ik zeggen dat ik het al zorgwekkend vind als je motivatie vanuit je trainer moet komen
pi_206022081
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 18:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Los van dat het geen voetbalmachine is, verwacht ik van Schreuder meer dan “lange ballen” als plan B. Dat is toch niet om aan te gluren? We zijn geen psv.
Nope, want dan zou je nu koploper zijn
pi_206022082
Het was slecht, maar uit bij AZ gebeurt dit wel eens. Tot Ajax-PSV win je alles sowieso en dan ben je koploper als je aan het doelsaldo werkt.
pi_206022088
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het is beiden. Blijkbaar kan Schreuder deze ploeg niet motiveren voor de potjes wat het echt om gaat.
Dit moet je natuurlijk ook de spelersgroep kwalijk nemen, voor dit soort wedstrijden zou je de motivatie van een trainer niet nodig moeten hebben. Het moet vanuit je zelf komen. Maar Ajax denkt te vaak dat ze wedstrijden op 70% kunnen winnen, alleen onze verdediging is daar niet solide genoeg voor, die is vergelijkbaar met die van een subtopper.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_206022108
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:07 schreef PicoMMP het volgende:
Het was slecht, maar uit bij AZ gebeurt dit wel eens. Tot Ajax-PSV win je alles sowieso en dan ben je koploper als je aan het doelsaldo werkt.
Als je weet dat dit uit bij AZ kan gebeuren, dan dien je heel anders die wedstrijd in te gaan. Toch kom je ondanks alles op voorsprong. Als je dan in de zes minuten voor rust de wedstrijd zo weggeeft moet je je als team kapotschamen en niet meer praten over een kampioenschap. Ook PSV zal dit seizoen maar heel weinig punten verspelen want ze hebben een betere selectie dan Ajax.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_206022115
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 19:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Als je weet dat dit uit bij AZ kan gebeuren, dan dien je heel anders die wedstrijd in te gaan. Toch kom je ondanks alles op voorsprong. Als je dan in de zes minuten voor rust de wedstrijd zo weggeeft moet je je als team kapotschamen en niet meer praten over een kampioenschap. Ook PSV zal dit seizoen maar heel weinig punten verspelen want ze hebben een betere selectie dan Ajax.
Ik hap niet ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')