Hier kan ik zo boos over worden hequote:Op zondag 18 september 2022 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik was bezig met een nieuwe, maar die was er al.
Die handsbal in de Kuip was er nog meer één 😜quote:
Doen ze vaak pas wel nadat ze achterkomen zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat leek zowaar even op voetbal wat PSV liet zien
Ja nu kunnen ze het wel, maar tegen een serieuze tegenstander zul je zien dat ze weer door de mand vallen.quote:Op zondag 18 september 2022 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat leek zowaar even op voetbal wat PSV liet zien
Als RKC er gisteren een krijgt waar iemand gewoon willekeurig valt...quote:Op zondag 18 september 2022 14:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die handsbal in de Kuip was er nog meer één 😜
Kan een keer gebeurenquote:Op zondag 18 september 2022 14:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:GGMM Ik was iets te voorbarig denk ik.
Dat was een handsbal en had niks met vallen te maken.quote:Op zondag 18 september 2022 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als RKC er gisteren een krijgt waar iemand gewoon willekeurig valt...
Toch een elftal met ajax afvallersquote:Op zondag 18 september 2022 14:56 schreef GGMM het volgende:
Foutje Timber
Die hoeft ook het Nederlands elftal even niet meer in.
Ik gun het Ruud.quote:Op zondag 18 september 2022 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
@:PietjePuk2000 mag wel sorry zeggen tegen Ruud
Ooh, ik vergis me met een andere dan.quote:Op zondag 18 september 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een handsbal en had niks met vallen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |