Mwah, keertje of 30 je inzet, dus je moet toch fors hebben ingezet om nu stinkend rijk te zijnquote:Op zondag 18 september 2022 08:56 schreef Momo het volgende:
Mensen die bets op Foss hebben gezet zijn nu stinkend rijk
Had Romandië hem niet een excuus gegeven om weg te blijvenquote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef DeeBee het volgende:
Wat een meltdown van Ganna, die breekt het werelduurrecord straks niet eens.
Dit kan niet.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het ergste is dat ik Foss niet ken
Dit kan niet.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jumbo bereikt hier inderdaad nieuwe hoogtesquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tobias Fuss met zijn roerbakeihoofd, dat kan toch niet jongens. Binnenvallen bij de Jumbo, en wel nu.
Wat een timingquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Momo het volgende:
@:Rellende_Rotscholier wordt straks wakker en gaat in de war zijn.
Ja, ok, maar dat hij goud laat liggen klinkt alsof het een B-veld is waar hij wel eventjes overheen was gegaanquote:Op zondag 18 september 2022 09:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Aert had hier kunnen winnen.
Dit kan echt niet. Hier zou een levenslange WLR ban op moeten staan.quote:Op zondag 18 september 2022 09:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |