Überhaupt wat anders luisteren dan het gouden koppelquote:Op zondag 18 september 2022 08:45 schreef Montov het volgende:
Op de NOS heb je Joris Klapmongool en een zwaar ademende Stef Clement. Ik zet het maar weer af.
Dit past niet in de wondere wereld van emancipatie en inclusie.quote:Op zondag 18 september 2022 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Een WK-tijdrit moet eigenlijk zo rond de 50km zijn vind ik.
quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit past niet in de wondere wereld van emancipatie en inclusie.
Ook voor vrouwen dan, die kunnen dat prima aan.quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit past niet in de wondere wereld van emancipatie en inclusie.
Het gouden koppel Michel en Paul bestaat niet meer.quote:Op zondag 18 september 2022 08:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Überhaupt wat anders luisteren dan het gouden koppel.
De altijd achteruithijgende en onderbrekende Michel heeft nooit in een Gouden Koppel gezeten.quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het gouden koppel Michel en Paul bestaat niet meer.
Maak het nog makkelijker voor Ellenquote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen dan, die kunnen dat prima aan.
De vrouwen moeten en zullen een even lange afstand hebben, dus is er mooi naar beneden gecompenseerd.quote:
Als dat geen Gouden Koppel was dan heb ik geen idee wie het dan wel zouden moeten zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De altijd achteruithijgende en onderbrekende Michel heeft nooit in een Gouden Koppel gezeten.
Mwah.quote:Op zondag 18 september 2022 08:50 schreef Szura het volgende:
Als het iemand gegund is, dan is het Küng
Om nog maar te zwijgen over VDP-Godquote:Op zondag 18 september 2022 08:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Wout zal wel flink balen nu als hij dit ziet
Arensman had hier natuurlijk iedereen belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 18 september 2022 08:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over VDP-God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |