Waarom zie ik dit niet op NOS?quote:
Johquote:Op zondag 18 september 2022 08:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit niet op NOS?
Net kwam hij over de finish, komen ze erachter dat hij misschien ergens gevallen is
Omdat ze er niks van kunnen, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 18 september 2022 08:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit niet op NOS?
Net kwam hij over de finish, komen ze erachter dat hij misschien ergens gevallen is
denk p4quote:Op zondag 18 september 2022 08:44 schreef Momo het volgende:
Zit er misschien wel een medaille voor Foss?
Überhaupt wat anders luisteren dan het gouden koppelquote:Op zondag 18 september 2022 08:45 schreef Montov het volgende:
Op de NOS heb je Joris Klapmongool en een zwaar ademende Stef Clement. Ik zet het maar weer af.
Dit past niet in de wondere wereld van emancipatie en inclusie.quote:Op zondag 18 september 2022 08:46 schreef Slobeend het volgende:
Een WK-tijdrit moet eigenlijk zo rond de 50km zijn vind ik.
quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit past niet in de wondere wereld van emancipatie en inclusie.
Ook voor vrouwen dan, die kunnen dat prima aan.quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit past niet in de wondere wereld van emancipatie en inclusie.
Het gouden koppel Michel en Paul bestaat niet meer.quote:Op zondag 18 september 2022 08:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Überhaupt wat anders luisteren dan het gouden koppel.
De altijd achteruithijgende en onderbrekende Michel heeft nooit in een Gouden Koppel gezeten.quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het gouden koppel Michel en Paul bestaat niet meer.
Maak het nog makkelijker voor Ellenquote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen dan, die kunnen dat prima aan.
De vrouwen moeten en zullen een even lange afstand hebben, dus is er mooi naar beneden gecompenseerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |