Hier buiten welquote:Op zondag 18 september 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit voor een fake news TT?![]()
Water is toch niet nat joh
Ik kan bevestigen dat water wel degelijk nat is. Net zoals m'n kledingquote:Op zondag 18 september 2022 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit voor een fake news TT?![]()
Water is toch niet nat joh
En de weg straks ookquote:Op zondag 18 september 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat water wel degelijk nat is. Net zoals m'n kleding
Ja maar ik ga niet racen. En in de auto is het warm en droogquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 september 2022 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet racen. En in de auto is het warm en droog
Paulanertent ben ik ook geweestquote:Op zondag 18 september 2022 00:47 schreef mario390 het volgende:
weet je münchentv zendete van de wiesn
zo vele jaren uit de hofbräutent
maar deze jaar zenden ze uit de
Paulanertent ik weet niet wat met
de familie steinberg is
Mijn vader had een rood paard.Rooie Sien.quote:Op zondag 18 september 2022 01:39 schreef mario390 het volgende:
da hat das rote pferd...
die vliege war niet dom...
Dat za je dan wel verdient hebbenquote:Op zondag 18 september 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
Was echt een leuk paard,al heeft ze me ooit wel in mijn ballen getrapt.
Au.quote:Op zondag 18 september 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
Was echt een leuk paard,al heeft ze me ooit wel in mijn ballen getrapt.
Dat voelde niet echt prettig.quote:
Tuurlijk.quote:
Hansi hinterseerquote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ooit eens een paard om m'n voet gehad. Wel anders natuurlijk, maar ook pijnlijk.quote:
Michelle?quote:Op zondag 18 september 2022 01:57 schreef mario390 het volgende:
op 1.okt gaa ik konzert in
bleiburg wanneer ik de card om 150
nog kreg
van MICHELLE
Dat is me in al die jaren bijna niet overkomen gelukkig.Maar weet hoe pijnlijk het kan zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 01:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb ooit eens een paard om m'n voet gehad. Wel anders natuurlijk, maar ook pijnlijk.
Dan ben ik haar weer vergeten .. maar ikzie ook iet alle contestsquote:Op zondag 18 september 2022 02:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
michelle denk ik wel , de heeft ok en
keer bij song contest gezongen
Goed bezig,krijg ik niet.quote:Op zondag 18 september 2022 02:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze week ook met post 500 euro
klimabonus gekregt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |