Mijn probleem.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:38 schreef Oriente het volgende:
Moderator @:Coco wordt hard aangepakt.
Mijn god. Een post in een topic zorgt ervoor dat een briljant topic wordt gesloten. Ga buiten spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
WK / Kijken jullie het WK ook op de Belg ?
Zakken vanzelf weg.quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een tering topics hier. Ter info.
Dan zie je dat meestal binnenkort of inmiddels terug in je notes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb hier van de week wat feedback geplaatst maar dat is weggehaald?
hallo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als mijn voorgestelde maatregel niet wordt doorgevoerd is het resultaat nog minder gewenst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Het soort persoonlijke feedback dat jij plaatste is niet gewenst
Dat zien we dan wel weer. We voeren zulke dingen niet preventief in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als mijn voorgestelde maatregel niet wordt doorgevoerd is het resultaat nog minder gewenst?
Ik heb de ban aanvraag doorgestuurd middels een TR. Ik hoop dat de FOK! policy wordt uitgevoerd, en je zelf een ban krijgt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom, we hebben het toch gezellig samen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de ban aanvraag doorgestuurd middels een TR. Ik hoop dat de FOK! policy wordt uitgevoerd, en je zelf een ban krijgt.
Het is inmiddels begonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. We voeren zulke dingen niet preventief in.
Dit is het feedbacktopicquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod dit in de OP zetten?
[ afbeelding ]
Ik bijt op m'n lippen en tel tot 10quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is het feedbacktopic
WK / [info] Poule-indeling en speelschema
Hier hebben we al een topic voor de poules en het schema.
Ja is bekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Is reeds bekend wanneer de NOS begint met de programmering rondom het WK? Is dat al in de week voor de openingswedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |