Dutch Oven genotjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede ruft en dan snel de dekens over je hoofd trekken.
Over het hoofd van een ander is leuker dan m'n eigenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede ruft en dan snel de dekens over je hoofd trekken.
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Over het hoofd van een ander is leuker dan m'n eigen
De Dees altijd.quote:
Dees dacht een kleine mindgame met mij te spelen. Ik vatte dat op als 'your mission, should you choose to accept it'. Dus ik speel het spel even mee, maar dan platform-breedquote:
Kom maar op!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dees dacht een kleine mindgame met mij te spelen. Ik vatte dat op als 'your mission, should you choose to accept it'. Dus ik speel het spel even mee, maar dan platform-breed
Mijn meest favoriete konijnquote:
Jij hier?quote:
Wat nou als het mijn stadsgenoot @Budapestenaar wasquote:Op zondag 18 september 2022 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Help moemoe een fokker zoeken luitjes! ONZ / Gezocht: FOK!ker op vakantiepark Katjeskelder juli/augustus
Dan weet je het iig!quote:Op zondag 18 september 2022 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat nou als het mijn stadsgenoot @:budapestenaar was.
quote:
Hello, lang niet gezienquote:Op zondag 18 september 2022 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Help moemoe een fokker zoeken luitjes! ONZ / Gezocht: FOK!ker op vakantiepark Katjeskelder juli/augustus
En jou ook niet, alles goedquote:Op zondag 18 september 2022 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat nou als het mijn stadsgenoot @:budapestenaar was.
Ik speel bijna geen Pokémon Go meer, maar om best friends met jou te worden ga ik daar zeer snel verandering in aan brengen!quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn meest favoriete konijn.
We zijn nog steeds 1 dag verwijderd van best friends bij Pokémon Go.
[..]
Jij hier?
Niet dat ik zou weten wie hier vaker komt.
Alles goed? DM me maar over het leven in Dordt.
GM nijnemansquote:Op zondag 18 september 2022 08:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik speel bijna geen Pokémon Go meer, maar om best friends met jou te worden ga ik daar zeer snel verandering in aan brengen!
Goedes Morgens Grijze Botjes Mevrouwquote:
heeft u lekker in uw bunker geslapen?quote:Op zondag 18 september 2022 08:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedes Morgens Grijze Botjes Mevrouw
Goed is een groot woord, maar ik heb wel redelijk geslapen.quote:Op zondag 18 september 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft u lekker in uw bunker geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |