quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter ruiken mijn windjes naar roosjes![]()
![]()
Alleen is muis nooit tevreden als ik haar rozen laat ruiken
quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
Niet om hiermee iets uit te lokken hoor, maar HaagsGod is een uitstekende TT vergeleken met dit
Een bed slaapt soms net iets fijnerquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Ik heb een heerlijk bed.quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een bed slaapt soms net iets fijner
Hoeveel fleece dekens we ook hebben, vrouwen hebben het altijd koudquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jemig fleece deken is niet eens zo duur
Dat is een teken dat ze iets van je willen, daar moet je op ingaanquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel fleece dekens we ook hebben, vrouwen hebben het altijd koud
manpuddingquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ze iets van je willen, daar moet je op ingaan
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk bed.
Nou ik niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel fleece dekens we ook hebben, vrouwen hebben het altijd koud
Een waterbed?quote:Op zaterdag 17 september 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk bed.
Vriend B00STER.quote:
SBEquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriend B00STER.![]()
Neeuh een goede matras en een latten bodem.
Dat klopt inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas niet bevestigen
Nu twijfel ik aan jouw ervaringen met het vrouwelijk geslachtquote:Op zaterdag 17 september 2022 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ze iets van je willen, daar moet je op ingaan
9 jaar met plezier geneuktquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu twijfel ik aan jouw ervaringen met het vrouwelijk geslacht
Hemaruftworstquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geeft de term rook weer een nieuwe lading
Een goede ruft en dan snel de dekens over je hoofd trekken.quote:
Dutch Oven genotjesquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede ruft en dan snel de dekens over je hoofd trekken.
Over het hoofd van een ander is leuker dan m'n eigenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede ruft en dan snel de dekens over je hoofd trekken.
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Over het hoofd van een ander is leuker dan m'n eigen
De Dees altijd.quote:
Dees dacht een kleine mindgame met mij te spelen. Ik vatte dat op als 'your mission, should you choose to accept it'. Dus ik speel het spel even mee, maar dan platform-breedquote:
Kom maar op!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dees dacht een kleine mindgame met mij te spelen. Ik vatte dat op als 'your mission, should you choose to accept it'. Dus ik speel het spel even mee, maar dan platform-breed
Mijn meest favoriete konijnquote:
Jij hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |