Nee die zijn intern bekend, maar EJVJL staat deze week wel in de Top 10 best bekeken programma's op Videoland.quote:
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 17 september 2022 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, begin volgende week. Ze zijn aan het inhalen met de TV uitzendingen zodat ze korter op de streams komen.
Media courant.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is dat voor clickbait artikel, waar stond dit?
Gisteren begonnenquote:
Oh, nee dan heb je het over echte onderzoek journalistiek....quote:
10x beter dan de afgelopen 2 seizoenen BB.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
Het is toch ook gewoon een ruk programma?!
Ja, want alle andere kranten zijn 100% accuraat.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh, nee dan heb je het over echte onderzoek journalistiek....Clickbait site nr. 1
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, want alle andere kranten zijn 100% accuraat.
Jawel hoor.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
10x beter dan de afgelopen 2 seizoenen BB.
Denk dat het in de doelgroep ook een prima score is op dat tijdstip. Wil je meer kijkers, moet je het verplaatsen naar later in de vooravond.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
freaky heeft gelijk, het zijn prima kijkcijfers en ik denk dat het er meer gaan worden
eigen huis en tuin lekker leven, scoort niet veel meer bijvoorbeeld, lang leve de liefde ook niet
Geen fan volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft Angela de Jong zich er al over uit gelaten?
vast, maar zij is sowieso anti Mol, ik moet haar nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
Bah bah.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:50 schreef Flow3r het volgende:
Gezellig met je rug naar Berend zitten, dom wijf![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:
En ligt best goed in de groep. Of heeft geen/weinig tegenstanders in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
Berend zorgt er voor dat hij alles "hoort". Hij is eigenlijk steeds leuker aan het worden.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst ......
Pareltjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn ze ongelofelijk dom![]()
Dacht wel iets gehoord te hebben bij Derksenquote:Op zaterdag 17 september 2022 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
Derksen is sowieso over alles positief wat JDM maakt, dus ik denk hier ook wel over.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht wel iets gehoord te hebben bij Derksen
Foshi.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb (nog) niet gekeken eigenlijk tot nu toeis het wat ? Leuker dan Utopia? Of niet te vergelijken?
Zag alleen laatst een fragmentje van een wijffie dat No Diggity zat te zingen, en dat een paar van die andere mokkels zich aan haar stoorden en haar hoerig noemden ofzo![]()
Ging over Angelaquote:Op zaterdag 17 september 2022 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Derksen is sowieso over alles positief wat JDM maakt, dus ik denk hier ook wel over.
Hij is zelfs woordvoerder.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Derksen is sowieso over alles positief wat JDM maakt, dus ik denk hier ook wel over.
Een beetje te vergelijken, sommige bewoners dan met name. Leuker dan Utopia weet ik niet, maar wel 10x beter dan de laatste 2 seizoenen BB tot nu toe.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb (nog) niet gekeken eigenlijk tot nu toeis het wat ? Leuker dan Utopia? Of niet te vergelijken?
Zag alleen laatst een fragmentje van een wijffie dat No Diggity zat te zingen, en dat een paar van die andere mokkels zich aan haar stoorden en haar hoerig noemden ofzo![]()
Massa is Kassa niet echt.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
niet beter dann bbquote:Op zaterdag 17 september 2022 01:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een beetje te vergelijken, sommige bewoners dan met name. Leuker dan Utopia weet ik niet, maar wel 10x beter dan de laatste 2 seizoenen BB tot nu toe.
Wel hoor, hij vind dat dit gewoon uitgezonden kan worden, een programma gemaakt door een crimineel...quote:
Ik bemerk daar toch een soort van sarcasme.quote:Op zaterdag 17 september 2022 01:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel hoor, hij vind dat dit gewoon uitgezonden kan worden, een programma gemaakt door een crimineel...
Ik ook.Veel meer turbulentie dan BB.quote:
Is dat een afzuigkap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |