Berend kon goed met haar.quote:
Wel passief-agressief, al die mensen die nu naar bed gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:54 schreef D. het volgende:
Zou Zoe dadelijk om felicitaties gaan bedelen?
pfff, ik was het al vergeten. krijgen we straks overdreven gedoe van dat mens...quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:54 schreef Sestra666 het volgende:
iedereen maar wachten totdat kutkind jarig is
Bejaarden?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je strams kijkt
Goed en herkenbaar excuus welquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd vliegt als je strams kijkt
Altijd als ze in haar hoofd een volzin weet te produceren loopt ze trots iedereen af om 'm mee te delenquote:
Stramme nog wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
1 minuut toch?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Ze lijkt wel 5. Alle focus op de minuten tot middernacht.
En herhaalt het minstens 3 keerquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd als ze in haar hoofd een volzin weet te produceren loopt ze trots iedereen af om 'm mee te delen
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:59 schreef D. het volgende:
Berend zonder short, dat had niet gehoeven
Nou, dat is niet duidelijk, ze heeft nu al 20 keer gevraagd hoe laat het is en hoe het zit met de lichten.quote:
Hoe dan!!??quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:00 schreef MacDeMarco het volgende:
zoe: de lichten zijn nog aan, de lichten zijn nog aan, de lichten zijn nog aan, de lichten zijn nog aan, de lichten zijn nog aan, de lichten zijn nog aan,
En jij kijkt ernaar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat is niet duidelijk, ze heeft nu al 20 keer gevraagd hoe laat het is en hoe het zit met de lichten.
Shirt neem ik aan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:59 schreef D. het volgende:
Berend zonder short, dat had niet gehoeven
Niemand kijkt blijkbaarquote:
Ja, triestquote:Op zaterdag 17 september 2022 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Zoe staat gewoon te wachten bij de ovenklok.
Bijna wel ja.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo triest dat het aandoenlijk wordt...
Yep en voor zichzelf zingen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat ze dadelijk tegen iedereen zeggen dat het 0:00u is
Ik zei het gisteren al, wist niet goed of ik moest lachen, of medelijden moest hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2022 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo triest dat het aandoenlijk wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |