Ik ook van jou hoorquote:
je bent zelf leukquote:
Oh nee, wacht, schattig was jijquote:
Nee. Ik ben ijskoud en heb geen gevoelquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, schattig was jij
Nah.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ijskoud en heb geen gevoel
Jeetjequote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pff, showoff.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:28 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee, deze ben ik aan gehecht.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zullen we van naam ruilen? Ik heb een goede reputatie opgebouwd met mijn naam hier
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.quote:
Ze maakt je niet zo hard als steen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.
Nee, ze zet mij wel in vuur en vlam. zoals je kunt verwachten van een draak.quote:
Geen slangen haar?quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt sowieso niet over als een 'Medusa' al dan niet icm een '666'. Nou ja, die laatste misschien een beetje vanwege je muzieksmaak.
Slangenhaarquote:
Mijn telefoon herkent slangenhaar niet als woord en knipt het in 2quote:
Zet je autocorrect dan ook uit en voorkom dat je overkomt als een taalkundig onbenul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:49 schreef gianni61 het volgende:
Mijn telefoon herkent slangenhaar niet als woord en knipt het in 2
Dat gaat niet werken, want ik ben een taalkundig onbenul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet je autocorrect dan ook uit en voorkom dat je overkomt als een taalkundig onbenul.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:53 schreef gianni61 het volgende:
Dat gaat niet werken, want ik ben een taalkundig onbenul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |