Zat Berend er ook bij?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:52 schreef D. het volgende:
Wanda gaat naar binnen, Berend in de achtervolging
Vooral de queen of de titsquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:00 schreef D. het volgende:
Mexx: ik ben de queen of food hier in dit huis
oh zoquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lippen, ik vermoed ook aardig wat botox.
Beide gezichten kloppen de verhoudingen niet. Waar het door komt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Martin is gewoon een Italiaan, dat klopt wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Babs is overduidelijk Botoxquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beide gezichten kloppen de verhoudingen niet. Waar het door komt is een ander verhaal.
Dat weet iedereen toch allang?quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Babs is overduidelijk Botox
Het is FEEST!!quote:
Martin is gewoon the Godfather, Al Pacino. Geen Botoxquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch allang?
Het maakt verder weinig uit: De gezichten blijven niet kloppen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Martin is gewoon the Godfather, Al Pacino. Geen Botox
Allemaal hetzelfde tikken is COS vervuiling.quote:
Meh, ik kan Martin wel hebben, Botox Babs niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het maakt verder weinig uit: De gezichten blijven niet kloppen.
Je mist mijn punt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Meh, ik kan Martin wel hebben, Botox Babs niet.
Ja, naar wijf. Zat haar uit te lachen met de sla en wortels..quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Stak Babette nou de draak met Eunice?
wijntje ook ?quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier en streams.
Bij mij doen ze het wel allebei.![]()
Wel sl nu.
Kleiner maken of 2e beeldschermquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:07 schreef Flow3r het volgende:
Dit is toch fucking irritant? Kan nergens anders browsen want die streams overlappen alles![]()
[ afbeelding ]
fk thatquote:Op vrijdag 16 september 2022 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleiner maken of 2e beeldscherm
Ik snap het wel, alleen Martin heeft dat hoofd nu eenmaal en Babs heeft het verandert.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je mist mijn punt.
Maakt verder niet uit.
Nu je het zegt ...quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Stak Babette nou de draak met Eunice?
Ondertussen heeft Eunice een prachtige huid met haar sla, en moet Betje naar de chirurg met 39.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, naar wijf. Zat haar uit te lachen met de sla en wortels..
Nee je snapt em niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen Martin heeft dat hoofd nu eenmaal en Babs heeft het verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |