Dit dusquote:Op donderdag 15 september 2022 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze doen net of ze na 3 weken in de woestijn te hebben geleefd, eindelijk wat te eten krijgen. Ik vind het schandalig hoe ze daar zitten te vreten
Niemand ziet ons.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van het eten wel ja maar daar gaat het niet over
Niet echt vrolijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hem niet verstaan. Maar z’n hoofd zegt onweerquote:
of zijn er meer mensen daaar die martin mogen?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:12 schreef Adat231 het volgende:
marciano is toch de enige persoon die martin wel mag en nooit op martin zou stemmen?
ja hehe daarom zitten we hier nogquote:Op donderdag 15 september 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
Vanavond breekt de pleuris uit
Dat hopen we dan maar
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 15 september 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
Vanavond breekt de pleuris uit
Dat hopen we dan maar
Marciano en Martin zeggen het en ik ga daar ook vanuitquote:Op donderdag 15 september 2022 23:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja hehe daarom zitten we hier nog
er zijn al 2 flessen wijn op Aldus Wanda.. nou het ligt eraan over hoeveel mensen ...quote:Op donderdag 15 september 2022 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
nu al drama over koekjes iemand had puur besteld maar melk gepakt
de niet ijskast dingen dan, want e mogen maar 1 produkt in de ijskastquote:Op donderdag 15 september 2022 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou denk ik echt gewoon 1 ding eten en dan naar bedde rest bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |