Sommige mensen kijken of doen inderdaad als stront...quote:Op donderdag 15 september 2022 21:01 schreef PS. het volgende:
Bij mij loopt het er ala Ad Looij bij elke beweging bijna uit.
Het is slecht verdeeld in deze wereld
leuk voor jequote:Op donderdag 15 september 2022 20:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Klacht: ik ben bang dat ik mijn anus moet insmeren met vaseline om pijn te voorkomen
Waarom zou je dat eten? En dan nog veel ook?quote:Op donderdag 15 september 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nu een opgeblazen gevoel. Heb teveen rode kool gegeten denk ik
Omdat rode kool fucking lekker is. Kan er zo 2 potten van opquote:Op donderdag 15 september 2022 21:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eten? En dan nog veel ook?
quote:Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Omdat rode kool fucking lekker is. Kan er zo 2 potten van op
He bahquote:Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
+1 likequote:Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Moet je daar nu per se een reactie van maken, je kunt zo een like geven aan de post. Zonder de reactie.quote:
Dat lijken me Kluunten.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Klonten uit mijn anus die niet willen komen
Like!11!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2022 22:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Moet je daar nu per se een reactie van maken, je kunt zo een like geven aan de post. Zonder de reactie.
Heb ik ook gedaan. Azijn drinkerquote:Op donderdag 15 september 2022 22:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Moet je daar nu per se een reactie van maken, je kunt zo een like geven aan de post. Zonder de reactie.
Maandag nog een potje van leeggegeten.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hachee! Draadjesvleesch! Uien!quote:Op donderdag 15 september 2022 23:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maandag nog een potje van leeggegeten.
Lekker, met een gesnipperd uitje en wat kruidnagel, afgemaakt met wat azijn en allesbinder.
Daarbij appelmoes, een gehaktbal en wat aardappels.
Godenmaal.
Met hachee en draadjesvlees gaat het ook goed, zo niet beter.
Ga lekker naar de VS joh. Hier doen we het met een vegetarische hamburgerquote:Op vrijdag 16 september 2022 07:16 schreef etuiedelapiel het volgende:
Stelletje linkse woke bakfietsen hier! Niks boven een flinke T-Bonesteak die rooie kool is alleen om de smoel af te vegen.
Pot en blikvoer vretenquote:Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Even roeren met een stokje, werkt bij mij altijd primaquote:Op donderdag 15 september 2022 20:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Moeite met poepen
Harde tarrels
Klonten uit mijn anus die niet willen komen
Klacht: ik ben bang dat ik mijn anus moet insmeren met vaseline om pijn te voorkomen
Maakt het soort hout nog uit?quote:Op vrijdag 16 september 2022 12:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Even roeren met een stokje, werkt bij mij altijd prima
Gebruik zelf altijd een rol pepermuntquote:Op vrijdag 16 september 2022 13:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Maakt het soort hout nog uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |