Prima. Goed voor de eerste plekquote:Op donderdag 15 september 2022 19:20 schreef fetX het volgende:
Ja wat is mietjesland aan het doen joh
Ik heb toch liever dat Lazio in ieder geval een punt pakt.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Goed voor de eerste plek
Als we Midgetland 2x kloppen is dit perfect, maar misschien zijn die wel een stuk beter dan wij denkenquote:Op donderdag 15 september 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat Lazio in ieder geval een punt pakt.
Mwah tegen Midgetland en Sturm Graz moet je van eigen kracht uitgaan (en het zou lekker zijn als je aan een puntje genoeg hebt in de laatste wedstrijd)quote:Op donderdag 15 september 2022 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat Lazio in ieder geval een punt pakt.
Als je 2-0 voor staat tegen Lazio kun je best voetballen.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Midgetland 2x kloppen is dit perfect, maar misschien zijn die wel een stuk beter dan wij denken
Helaas werkt dat meestal niet zo.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:22 schreef GwaiLow het volgende:
Poh, wat een ploeg!! Tegen PSV gaat dat een hele dikke uitslag worden.
Of Lazio bakt er niks van vanavondquote:Op donderdag 15 september 2022 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je 2-0 voor staat tegen Lazio kun je best voetballen.
Joh geen jinx zettenquote:Op donderdag 15 september 2022 19:22 schreef GwaiLow het volgende:
Merkwaardige conclusie.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:22 schreef GwaiLow het volgende:
Denk ook niet dat er mensen rondlopen die het hem niet gunnenquote:Op donderdag 15 september 2022 19:24 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi om dat vertrouwen bij Ali te zien
In de laatste week van augustus mocht ie nog weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |