Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 15 september 2022 12:24 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Deze prachtige vrouw, en voorbeeld, is ook 300 jaar ouder dan dat ze eruit ziet.
Komt omdat dit al een oud schilderij is.
quote:Op donderdag 15 september 2022 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind leeftijden inschatten van vrouwen soms erg moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege de make-up?
quote:Op donderdag 15 september 2022 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]Ja denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege de make-up?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dan moet je wat minder make-up op je ogen doen, misschien zie je het dan allemaal wat beter.quote:
Op het schilderij zal ze wel jong zijn maar het is wel zorgelijk dat ze toen al grijs haar had...quote:Op donderdag 15 september 2022 12:24 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Deze prachtige vrouw, en voorbeeld voor mij, is ook 300 jaar ouder dan dat ze eruit ziet.
Dat heet Marie Antoinette Syndroom (alopecia areata diffusa). Mensen die in korte tijd vaak al op jonge leeftijd grijs of wit haar krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Op het schilderij zal ze wel jong zijn maar het is wel zorgelijk dat ze toen al grijs haar had...
Wat een zonde...quote:Op donderdag 15 september 2022 21:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat heet Marie Antoinette Syndroom (alopecia areata diffusa). Mensen die in korte tijd vaak al op jonge leeftijd grijs of wit haar krijgen.
Dikke reet wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:24 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Deze prachtige vrouw, en voorbeeld voor mij, is ook 300 jaar ouder dan dat ze eruit ziet.
Rococo revival, net voordat Rococo verdween (en barok). Kleding, geen achterwerk.quote:
Ik herinner me nu dus gewoon dat ik haar nog een keer goed hard geneukt heb in een ver verleden.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:24 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw heeft het lang uitgehouden om neukable te blijven...quote:Op donderdag 15 september 2022 23:17 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan vrouwen van 63 nog best aantrekkelijk vinden. Het zijn er niet veel, maar toch .
Ouwe wijven zien er soms van achteren verrassend neukbaar uit als ze voorovergebogen zitten/staan.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:17 schreef Aiciu het volgende:
Ik kan vrouwen van 63 nog best aantrekkelijk vinden. Het zijn er niet veel, maar toch .
Met of zonder hoofd?quote:Op vrijdag 16 september 2022 01:05 schreef very het volgende:
[..]
Ik herinner me nu dus gewoon dat ik haar nog een keer goed hard geneukt heb in een ver verleden.
Viel wel tegen trouwens
Heb ik ook weleens gehadquote:Op vrijdag 16 september 2022 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ouwe wijven zien er soms van achteren verrassend neukbaar uit als ze voorovergebogen zitten/staan.
Recht in die open nekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |