Sluit me bij je aan.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:51 schreef Het_Bokje het volgende:
Wel mooi, dat er in de nadagen van Lineaire TV er nog even gedeugd kan worden.
Enne, wie is die Soy boy? Die ken ik niet?
Edit: ff gezocht:
"In 2022, he performed as drag queen Dee Dee Sky in the drag queen show Make Up Your Mind."
Vandaar dat ik m niet ken
Raven mag m van mij wel winnen hoor. /care verder natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:51 schreef Fok-it het volgende:
Als je je ergens niet druk over hoeft te maken wie zo'n prijsje wint.
insert 'dan is het wel'quote:
Typerend dat je je weer erg boos maakt om zoiets onzinnigs.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:53 schreef PS. het volgende:
Geen eens Jan Roos of Dennis Schouten?
Waar jij weer op reageert.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typerend dat je je weer erg boos maakt om zoiets onzinnigs.
Raven is een aso.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:51 schreef Fok-it het volgende:
Als je je ergens niet druk over hoeft te maken wie zo'n prijsje wint. Raven is wel leuk
Want?quote:
Ja, ik zie het niet hoor?quote:
Nou, ergens heeft men daar ook wel een puntje hoor. Een soort van: "fuck iedereen, boeie"-vibe heeft ze ook wel. (geen idee of het gebrek aan nuance aan de camera/montage ligt). Maargoed, dat maakt het wel leuk om naar te kijken.quote:
? Gebrek aan nuance maakt je geen aso?quote:Op donderdag 15 september 2022 12:44 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nou, ergens heeft men daar ook wel een puntje hoor. Een soort van: "fuck iedereen, boeie"-vibe heeft ze ook wel. (geen idee of het gebrek aan nuance aan de camera/montage ligt). Maargoed, dat maakt het wel leuk om naar te kijken.
Dan maak inderdaad de fout om naar t gedrag/uiterlijk te kijken. En je hebt gelijk, de paar keer dat ik haar op TV gezien heb ging ze zeer respectvol om met diverse mensen, en probeerde ze zich ook in te leven in de problemen/uitdagingen.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
? Gebrek aan nuance maakt je geen aso?
Juist heel respectvol richting de gasten . Uitgesproken, authentiek, losse flodder, dat klopt allemaal, maar geen aso.
Je bedoelt waarschijnlijk een beetje kenau/rauwdauwerquote:Op donderdag 15 september 2022 12:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dan maak inderdaad de fout om naar t gedrag/uiterlijk te kijken. En je hebt gelijk, de paar keer dat ik haar op TV gezien heb ging ze zeer respectvol om met diverse mensen, en probeerde ze zich ook in te leven in de problemen/uitdagingen.
Ik neem mijn woorden terug, was een beetje kort door de bocht.
Maar: het is alleen maar die 'vibe' , terwijl ze helemaal niet zo is als je wat langer met haar praat/kijkt/luitsert.
En ja, Aso is een beetje vreemde term in dit verband.
Haha, precies dit. Ik kon het even zo niet verwoorden.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk een beetje kenau/rauwdauwerDat klopt wel ja. Maar vind dat wel grappig. Ze heeft vooral schijt aan zichzelf, niet zozeer aan anderen. Juist een van de weinigen vind ik die oprecht luistert en niet mensen continu in de reden valt
Een Turtles fan, duh. Broer heet Shredder wellicht?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef Enchanter het volgende:
Wie noemt zijn / haar kind Splinter
Mensen die Splinter heten zijn echt het product van een niet gewenste zwangerschap
Je gaat je kind toch niet naar een tekenfilmrat vernoemen...quote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een Turtles fan, duh. Broer heet Shredder wellicht?
Ach, in verscheidene kringen is 'Rolls' of 'Royce' gebruikelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Je gaat je kind toch niet naar een tekenfilmrat vernoemen...
edit: hij heeft overigens wel een broer die Storm heet
Van die namen die toen zo hip waren bij progressieve ouders. Valt me nog mee dat er niet ook een Mees tussenzit.
nog een edit: Storm heeft meerdere voornamen en een ervan is Spijker, I kid you fucking not
Bart Chabot___________________
Haar manier van interviewen.quote:
Leg eens uit wat daar aso aan is dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haar manier van interviewen.
Maar dat is OOK erg.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ach, in verscheidene kringen is 'Rolls' of 'Royce' gebruikelijk.
Splinter, spijker, schroef, keilbout, plug, moertje, je kunt je hele gezin op die manier wel van namen voorzien.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Je gaat je kind toch niet naar een tekenfilmrat vernoemen...
edit: hij heeft overigens wel een broer die Storm heet
Van die namen die toen zo hip waren bij progressieve ouders. Valt me nog mee dat er niet ook een Mees tussenzit.
nog een edit: Storm heeft meerdere voornamen en een ervan is Spijker, I kid you fucking not
Bart Chabot___________________
Nouja, als je mot hebt met je (voor)ouders wel handig, of je komt namen tekort: bout.m6, bout.m7, moer.m6, moer.m7. Kun je lekker doorfokken zo. Screw on!quote:Op donderdag 15 september 2022 13:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Splinter, spijker, schroef, keilbout, plug, moertje, je kunt je hele gezin op die manier wel van namen voorzien.
Ze luistert maar half, toont geen echte interesse. En ze heeft een snor.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar aso aan is dan?
Zijn broer heet Stormquote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef Enchanter het volgende:
Wie noemt zijn / haar kind Splinter
Mensen die Splinter heten zijn echt het product van een niet gewenste zwangerschap
Het is geweldig. Kijk de aflevering met Hanneke Groenteman en dinges van Rembo en rembo.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze luistert maar half, toont geen echte interesse. En ze heeft een snor.
Jawel toch?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:53 schreef PS. het volgende:
Geen eens Jan Roos of Dennis Schouten?
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:46 schreef tong80 het volgende:
Televizier-Ster Jeugd
Hallo, Ik Heb Kanker (EO)
Die Maxim Hartman is helemaal tuig. Wat een debiel is dat.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is geweldig. Kijk de aflevering met Hanneke Groenteman en dinges van Rembo en rembo.
Een hermafrodiet met een snor en een pseudo haantje.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zijn al deze fucking nobuddies?
Dit dus. Die heeft geen schoon geweten.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
Vind die Tim Hofman er altijd heel vreemd uitzien. Heeft een beetje het gezicht van een zedendelinquent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |