Er heeft nog nooit iemand op jouw topics gereageerd met 'lol' iig.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Echt zo achter iedere zin zetten ze het woord lol. Alsof ze in alles wat ze zeggen zo veel plezier hebben lol. En dat is helemaal nergens voor nodig lol. Want als er iets is dat we niet hebben vandaag de dag is het wel lol. Daarom pleit ik voor een verminderd gebruik van het woord lol.
Klacht: overmatig gebruik van het woord lol
Daarentegen wel met lulquote:Op donderdag 15 september 2022 09:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand op jouw topics gereageerd met 'lol' iig.
Heeft gelukkig een ban nuquote:Op donderdag 15 september 2022 08:53 schreef RedFever007 het volgende:
Longkanker faken lol
KWF donaties faken lol
Hahaha MikeyTT hahahah lol
Zelfs dat zal hij wel gefaket hebben.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Heeft gelukkig een ban nu
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zelfs dat zal hij wel gefaket hebben.
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Kanker gafakedquote:Op donderdag 15 september 2022 11:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
Faker gekankerdquote:
Ha een mod lolquote:Op donderdag 15 september 2022 12:14 schreef Erasmus het volgende:
Was bijna geneigd om lol te posten lmao
Hij schijnt dood te zijnquote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 11:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2022 16:21 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog lol achter op je ma's reet geschreven. Mijn benzine stift was bijna leeg, maar gelukkig was ze al voorzien van de O
quote:Op donderdag 15 september 2022 16:21 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog lol achter op je ma's reet geschreven. Mijn benzine stift was bijna leeg, maar gelukkig was ze al voorzien van de O
Oh? Is men daar niet helemaal zeker meer van?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |