SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig
De bron voor alle gegevens is de officiële site van de FIA. Snelste pitstop is gemeten vanaf in- en uitrijden pits.
De deadline voor het insturen is 1 uur vóór het begin van de 1e vrije training. (houd rekening met de verschillende tijdszones!)
Gebruik dit format om voorspelling te plaatsen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link naar einduitslag vorig jaar: flipsen in F1 / Voorspel de uitslag (spel), seizoen 2021Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zondag 11 september 2022 18:17 schreef flipsen het volgende:
VOORLOPIGE TUSSENSTAND INDIVIDUEEL:
WEST AlphaTauri 1298
Starflyer RedBullRacing 1281
mar456 AlphaTauri 1245
Peterselieman Ferrari 1228
Tarado RedBullRacing 1226
potjecreme Alpine 1217
4-elements Ferrari 1207
engine Alpine 1201
Mexicanobakker AstonMartin 1161
Fopje Williams 1155
Karstman Williams 1135
Pleasureman_Gunther Haas 1109
GotenSSJ Alfaromeo 1056
DombohetOlifantje1 McLaren 1047
Danny Alfaromeo 1044
Sabata Haas 1020
Max23 AstonMartin 1014
flipsen Mercedes 987
DumpTruck McLaren 861
VOORLOPIGE TUSSENSTAND TEAMS:
AlphaTauri 2543
RedBullRacing 2507
Ferrari 2435
Alpine 2418
Williams 2290
AstonMartin 2175
Haas 2129
AlfaRomeo 2100
McLaren 1908
Mercedes 1010
Ik ben even lui op vakantie en kopieer je voorspelling.l, dank.quote:
Protest!quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:14 schreef flipsen het volgende:
Excuses, de uitslag komt waarschijnlijk woensdag pas. Of wellicht laat ik deze maar helemaal schieten als er geen protesten zijn
Dat zullen niet veel punten zijn....quote:
Italie wel voorspeld. 😤quote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:43 schreef flipsen het volgende:
Voor Dombo niet, want die voorspelt 2x op rij niet...
Ik geef je 1 bonuspunt voor je betoog toen voor het te laat aanleverenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Italie wel voorspeld. 😤
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:59 schreef flipsen het volgende:
Alvast excuses dat de uitslag weer op zich zal laten wachten... Even kijken:
Zondag van 02:00 tot 04:00 F1 Max kampioen zien worden
Jij wil het alleen doen. Al een aantal jaren bieden we je hulp aan. Snap niet waarom je het niet aanneemt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:53 schreef flipsen het volgende:
En, nog een dienstmededeling... Ik denk dat ik er na dit jaar mee ga stoppen. Ik heb het gewoon te druk, dan kom ik niet toe aan het snel invoeren en de scores publiceren, dat is jammer en frustrerend voor iedereen. Dus als mensen alvast willen nadenken om dit eventueel volgend jaar over te nemen, vooral doenIk heb na alle jaren een basis excel bestand wat ongetwijfeld véél sneller en efficiënter kan, maar het werkt wel. Dat wil ik met plezier delen uiteraard. Maar goed, het seizoen duurt nog een paar races, ook hier kan nog van alles gebeuren
Daar heb je helemaal gelijk in! Ok, ik sta open voor bijspringers, dan wel overneners. De VAR-functie is al vervuld door jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij wil het alleen doen. Al een aantal jaren bieden we je hulp aan. Snap niet waarom je het niet aanneemt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:15 schreef Starflyer het volgende:
WEST weer uitgelopen en PSM komt behoorlijk dichtbij![]()
Gefeliciteerd @:Karstman
Grappig om die fout ook in de voorspellingen onder je tegen te komen. Met opzet gedaan om te zien wie je copieeren?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Grappig om die fout ook in de voorspellingen onder je tegen te komen. Met opzet gedaan om te zien wie je copieeren?
Ik copypaste gewoon iemand omdat ik te lui ben om de layout/lijst te typen maar deze is wel slordig ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Grappig om die fout ook in de voorspellingen onder je tegen te komen. Met opzet gedaan om te zien wie je copieeren?
Klinkt een beetje als Messi die voor het eerst zijn voetbalschoenen aantrekt en vervolgens zegt: "Die buitenspelregel slaat nergens op, schaf maar af of ik hou ermee op"quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haal mij er maar uit. Als ik in Italie ik gewoon strafpunten krijg voor die 1 uur (bullshit)regel en er nu niks meer gebeurd bij andere hoeft het voor mij niet meer.
Succes allen.
Niet als je als enige buitenspel staat.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Messi die voor het eerst zijn voetbalschoenen aantrekt en vervolgens zegt: "Die buitenspelregel slaat nergens op, schaf maar af of ik hou ermee op"
Je hebt de laatste wedstrijden niet of te laat voorspeld. Volgens de regels speel je dan mee met je laatst geldende voorspelling. Maar om nu 4 races terug te gaan zoeken, dat ging me even te ver.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als je als enige buitenspel staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |