abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206036803
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 00:52 schreef mschol het volgende:

[..]
ligt er maar aan met welke pc je het vergelijkt :!
Het is iig zuiniger dan m'n TR 3970X met 2x A6000 GPU.

quote:
en de prestaties zijn er uiteraard ook naar..
Dat zeker. Maar zat voor gemiddeld schoolwerk.
pi_206036820
Elders in Europa:
twitter
pi_206036852
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 07:24 schreef AnneX het volgende:
Elders in Europa:
[ twitter ]
Is al voorbij gekomen en, nee, die prijzen kloppen niet.

Duitsland zit de goedkoopste aanbieder op ¤3,30 met m3 aardgas nu, om een voorbeeld te noemen.

https://www.check24.de/gas
pi_206036897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 07:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Is al voorbij gekomen en, nee, die prijzen kloppen niet.

Duitsland zit de goedkoopste aanbieder op ¤3,30 met m3 aardgas nu, om een voorbeeld te noemen.

https://www.check24.de/gas
Het is ook een vergelijking die je niet kunt maken, net zoals hoe duur ziektekosten en opleiding kosten.
Doordat we in heel Europa heel veel met belasting middelen kun je niet zomaar zeggen of iets goedkoop is of niet, de enige vergelijking die enigszins op gaat is de verhouding tussen Cost of Living en Salaris.
Zo sprak ik vaak met de jongens uit mijn team in Vietnam, die willen helemaal niet naar Europa komen, die houden daar als Software Engineer ongeveer 5 keer zoveel over als ze hier doen, en ik weet dat dit voor heel veel van dit soort landen geld, het enige wat interessant kan zijn is een tijdje hier wonen, goedkoop leven, en dan je geld mee terugnemen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206037183
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 07:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]
"in mijn tijd", ga toch weg met je boomergelul. Toen ik 30 jaar geleden 10 jaar oud was hadden ik en al m'n vrienden een tv op hun kamer. Mijn dochter van 12 heeft dat nu niet en de verwarming heeft ze ook nooit aan, ook al wordt het bij haar op zolder behoorlijk koud.
Ik ben jonger dan jij, maar schijnbaar ben je zo gewend aan je privileges dat je het genot van ijsbloemen op de ramen niet kent.

Je weet dat in 1990 nog huizen met enkel glas gebouwd werden he? Als je dan niet het geld had om de vogels uit hun winterveren te stoken dan krijg je gewoon ijsbloemen
pi_206037264
Kunnen jullie niet beter hier gaan keuvelen over vroeger?

MLN / Zuinig op energie jaren '70
Spoilers!
pi_206037266
Dicht.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')