Niet goed genoeg. Inteelt.quote:
Het is zo'n schatje. 18.000.000 Nederlanders en 15.000.000 voetbalkenners. Laat er nou net een de Mol het leukst zijn. 'Ze doet het zo schattig.'quote:Op woensdag 14 september 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ze doet het toch hartstikke leuk
Maar omdat ze de dochter van Linda de Mol is moeten we hier allemaal woedend over worden ofzo?
Inderdaad. Leve Tong.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:06 schreef fetX het volgende:
Het zou toch jammer zijn als je dit soort topics moest missen.
Solliciteer dan.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is zo'n schatje. 18.000.000 Nederlanders en 15.000.000 voetbalkenners. Laat er nou net een de Mol het leukst zijn. 'Ze doet het zo schattig.'
Nou ja zo vanzelfsprekend is het niet dat iemand die zichzelf voetbalkenner noemt het leuk doet. Kijk naar Emile Schelvis.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is zo'n schatje. 18.000.000 Nederlanders en 15.000.000 voetbalkenners. Laat er nou net een de Mol het leukst zijn. 'Ze doet het zo schattig.'
Goeie kapster.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het haar prima doen, niets mis mee.
Dat lijkt mij voor haar taak verder niet zo rullevant.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie kapster.
Zou ze Piet Keizer kennen ?
Idd. Om de familie de Mol te representeren is niet veel kennis van zaken nodig.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor haar taak verder niet zo rullevant.
Doe gewoon niet zo ontzettend zielig.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo ontzettend zielig.
Dat 'wicht' werkt tenminste, in plaats van al 40 jaar zuipend en jankend aan de staatsruif te hangen.
Laat Wim Kieft erbuiten.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat 'wicht' werkt tenminste, in plaats van al 40 jaar zuipend en jankend aan de staatsruif te hangen.
Wim Kieft werkt gewoon en heeft weer wat van zijn leven gemaakt in plaats van te zwelgen in zelfmedelijden, ik zou er maar een voorbeeld aan geven.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat Wim Kieft erbuiten.
Heeft ze gevoetbald ? De doos.
Ach zolang Maurits Henriks, Toon Gerbrands en Robert Eenhoorn het voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wim Kieft werkt gewoon en heeft weer wat van zijn leven gemaakt in plaats van te zwelgen in zelfmedelijden, ik zou er maar een voorbeeld aan geven.
En het is wederom niet rullevant of ze gevoetbald heeft. Of was Wilfriet zo'n goede keeper? Kees Jansma, ook een topvoetballer?
Die hebben de juiste leeftijd he. Een meisje van 22, die is nog nat achter d'r orenquote:Op donderdag 15 september 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wim Kieft werkt gewoon en heeft weer wat van zijn leven gemaakt in plaats van te zwelgen in zelfmedelijden, ik zou er maar een voorbeeld aan geven.
En het is wederom niet rullevant of ze gevoetbald heeft. Of was Wilfriet zo'n goede keeper? Kees Jansma, ook een topvoetballer?
Ze komt over als 16 en van de schoolkrant.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben de juiste leeftijd he. Een meisje van 22, die is nog nat achter d'r oren
Schrijft waarschijnlijk betere stukjes dan iemand die vooral in zijn hoofd heeft dat hij Herman Brusselmans isquote:Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze komt over als 16 en van de schoolkrant.
Ga vooral door met persoonlijke aanvallen kut mod.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schrijft waarschijnlijk betere stukjes dan iemand die vooral in zijn hoofd heeft dat hij Herman Brusselmans is
De volgende meelopende loser meldt zich.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me fantastisch.
Een verslaggever die geen spelers kent die na 1980 zijn geboren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga vooral door met persoonlijke aanvallen kut mod.
Tijd om weer naar de afkickkliniek te gaan Herman.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
De volgende meelopende loser meldt zich.
Laat me met rust. Laat ik jou ook dobberen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd om weer naar de afkickkliniek te gaan Herman.
Flikker op.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:07 schreef alopio het volgende:
Uniek, voor het eerst eens met @:tong80
Snob.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof iemand naar SBS kijkt
Het WK is op de NPO. Waarom zou je dan zappen voor een voetbalshow op de commercielen in de rust/tussen wedstrijden?quote:
Nee ze doet het niet goed, beetje niveau lokale zender, kan ze niets aan doen ze is nog jong, maar ze is nog niet goed genoeg voor het WK bijvquote:Op woensdag 14 september 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
Ze doet het toch hartstikke leuk
Maar omdat ze de dochter van Linda de Mol is moeten we hier allemaal woedend over worden ofzo?
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schrijft waarschijnlijk betere stukjes dan iemand die vooral in zijn hoofd heeft dat hij Herman Brusselmans is
Waarom niet, leuke damequote:Op maandag 19 september 2022 20:48 schreef Jimbo het volgende:
maar de echte vraag blijft; zou je dr doen?
Is ze een klasgenoot van jou?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze komt over als 16 en van de schoolkrant.
Voor het WK Lingerievoetbal natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het WK is op de NPO. Waarom zou je dan zappen voor een voetbalshow op de commercielen in de rust/tussen wedstrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2022 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor het WK Lingerievoetbal natuurlijk.Een week, dat duurde best lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Idd, hoe mislukt ben je dan eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou dat tegenwoordig nog kunnen?quote:Op donderdag 22 september 2022 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een week, dat duurde best lang!
Erg veel tekst om tot je punt te komen zou Maxim Hartman zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2022 22:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eens met tong80. Deze mevrouw wordt ons in de maag gesplitst puur en alleen vanwege haar lidmaatschap van de 'De Mol Misdaadfamilie'. Verder is ze op geen enkele kwaliteit te betrappen. Vaak is ze moeilijk te verstaan vanwege haar piepstemmetje en tevens wordt ze duidelijk niet serieus genomen door de trainers en spelers die ze probeert te interviewen. In tegenstelling tot een Helene Hendriks of een Diletta Leotta kan ze haar gebrek aan inhoud niet compenseren met een aantrekkelijk uiterlijk. Dus wat moeten wij ermee als kijker?
Als mevrouw Noa geen lid was van deze machtige gangsterfamilie dan deed ze in plaats van het WK Voetballen verslag van de geboorte van geitjes in de plaatselijke kinderboerderij. Dat is meer haar niveau. StadsTV.
Ik vind het een poepie.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het haar prima doen, niets mis mee.
Wereldcupquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |