Kaas soufle voor de vrouwtjes, enige vleesch voor hem zijn dikke sappige worstenquote:Op woensdag 14 september 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
frietjes delletjes, kroketjes,
zooitje kipdingen voor de vrouw
niet eens een dikke worst voor de vrouw?quote:Op woensdag 14 september 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
frietjes delletjes, kroketjes,
zooitje kipdingen voor de vrouw
Deze man weetquote:Op woensdag 14 september 2022 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet eens een dikke worst voor de vrouw?
die is altijd beschikbaarquote:Op woensdag 14 september 2022 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet eens een dikke worst voor de vrouw?
met vers geklopte geslachtsroom iddquote:Op woensdag 14 september 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Met een dikke klodder geklopte roomsaus
ik had het over mn eigen bestelling van zojuistquote:Op woensdag 14 september 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kaas soufle voor de vrouwtjes, enige vleesch voor hem zijn dikke sappige worsten
Maanlampje.quote:
Man man man, dat je vrouw liever kippendingetjes heeft dan een dikke vettte sappige worstquote:Op woensdag 14 september 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had het over mn eigen bestelling van zojuist
halal dit datquote:Op woensdag 14 september 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, dat je vrouw liever kippendingetjes heeft dan een dikke vettte sappige worst
Komt dat omdat ze teleurgesteld was over de worst die ze ter beschikking heeftquote:
Nopequote:Op woensdag 14 september 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt dat omdat ze teleurgesteld was over de worst die ze ter beschikking heeft
Had ik ook, maar toen ik de tt ging invoeren niet meerquote:
De letters veranderde zekerquote:Op woensdag 14 september 2022 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik ook, maar toen ik de tt ging invoeren niet meer
Je komt net op tijd om onze avond te voorzien van je lichtquote:
Naturlich!quote:Op woensdag 14 september 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je komt net op tijd om onze avond te voorzien van je licht![]()
Sportief bezig!quote:Op woensdag 14 september 2022 20:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was een prima dag, sinds een aantal weken weer gezwommen!
Jij begint al vroeg met het weekend te vierenquote:
moet prima kunnenquote:Op donderdag 15 september 2022 08:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij begint al vroeg met het weekend te vieren![]()
Gewoon lekker op kantoor de pre vrijmibo vierenquote:
Wat voor sport doe je vooral, hardlopen?quote:Op woensdag 14 september 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sportief bezig!![]()
![]()
Ik wil ook meer sporten, maar omdat ik meer een buitensporter ben en ik het de afgelopen tijd druk heb gehad met werk is het er niet echt meer van gekomen
Als je aan de alcoholvrije biertjes op kantoor gaat, zouden ze daar een probleem van maken?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker op kantoor de pre vrijmibo vieren
hij probeert heel snel te fietsen op een driewielerquote:Op donderdag 15 september 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je vooral, hardlopen?
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je vooral, hardlopen?
Dit dusquote:Op donderdag 15 september 2022 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij probeert heel snel te fietsen op een driewieler
Geen idee, probeer het eens uit zou ik zeggen!quote:Op donderdag 15 september 2022 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je aan de alcoholvrije biertjes op kantoor gaat, zouden ze daar een probleem van maken?
zo vaak ben ik niet op kantoor maar ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het eens uit zou ik zeggen!
werkgenotquote:Op donderdag 15 september 2022 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
nog 3u en 13 minuten en het weekend is weer doormidden
niet zo zeuren danquote:
En gezellig lunchen met je collega's?quote:Op donderdag 15 september 2022 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
nog 3u en 13 minuten en het weekend is weer doormidden
welke collega'squote:Op donderdag 15 september 2022 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gezellig lunchen met je collega's?
Voor de pro tips moet je bij @hemarookworst zijn. Die is beroeps acclimatiseren op kantoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 08:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo vaak ben ik niet op kantoor maar ik zal het eens proberen.
quote:Op donderdag 15 september 2022 08:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij begint al vroeg met het weekend te vieren![]()
bemoei je er niet mee greysmilfquote:
VOCHTIG POESJEquote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de pro tips moet je bij @:hemarookworst zijn. Die is beroeps acclimatiseren op kantoor.
Wat mij betreft moet het kunnen. Ga je Lowlanders meenemenquote:Op donderdag 15 september 2022 08:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo vaak ben ik niet op kantoor maar ik zal het eens proberen.
Puik plan wel. Al een tijd niet opquote:Op donderdag 15 september 2022 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft moet het kunnen. Ga je Lowlanders meenemen
quote:Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones heb je wel eens million dollar listing gezien?
Sporten is ook lekker. Ga vanavond misschien weer.quote:Op woensdag 14 september 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sportief bezig!![]()
![]()
Ik wil ook meer sporten, maar omdat ik meer een buitensporter ben en ik het de afgelopen tijd druk heb gehad met werk is het er niet echt meer van gekomen
En, ben je weer gaan sporten?quote:Op donderdag 15 september 2022 16:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Sporten is ook lekker. Ga vanavond misschien weer.
Kan toch gebeuren dat het er niet van gekomen is?
Ik heb nog geen weekendquote:Op donderdag 15 september 2022 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het weekend is al door de helft hoor
Ja lekker gezwommen!quote:Op donderdag 15 september 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En, ben je weer gaan sporten?
Ah, hier staat 'ie wat dichterbij.quote:
...in Bacardi Lemon?quote:
Morguhquote:
Gewoon doen alsof het zaterdag is danquote:Op vrijdag 16 september 2022 08:40 schreef FranticDJ het volgende:
heb een enorm zaterdag gevoel vandaag
quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg enorme lil kleine vibes bij die kneus
greysmilfquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijg enorme lil kleine vibes bij die kneus
als we jou toch niet hadden hier hequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
als we jou toch niet hadden hier he
bacardi is rumquote:
ik drink het niet dus voor mij is het helemaal rumquote:Op vrijdag 16 september 2022 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blanke Bacardi en Bacardi lemon zijn bijproducten van de rum productie en an zich geen rum.
jij gaat zo genieten van Below deck seizoen 10quote:
zit nu alweer te genietenquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gaat zo genieten van Below deck seizoen 10
explain yourselfsquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit nu alweer te genieten
hoe kut het leven van sommigen is dat ze zich zo druk om zulke onmogelijke onzin maken
i knowquote:Op vrijdag 16 september 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit is vragen naar de bekende weg
kom je logeren?quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
zo m'n logeertas eens pakken en een middagdutje gaan doen
top ideequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
top idee
maar dan een boomhut en pannenkoeken
Hey schoonheid.quote:
HAKKEN RAMMEN TANKEN VLAMMEN!quote:
klopt want ben de hele komende nacht bezigquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je dat ook nodig blijkbaar
Met?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt want ben de hele komende nacht bezig
quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt want ben de hele komende nacht bezig
Z'n chickie natuurlijkquote:
VOCHTIG POESJEquote:
Waarom niet?quote:
Zo leer je elke dag watquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wist niet dat hij een kippenhouder was
Dat heeft hij vanmiddag toch gedaanquote:
Oh daarom dusquote:Op vrijdag 16 september 2022 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag toch gedaan
Heb je het topiq weer gemold?quote:Op vrijdag 16 september 2022 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanmiddag toch gedaan
Hoiquote:
Nee, inderdaad.... maar da's misschien omdat ik normaal niet hier postquote:
Fantastischquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In vivafantastisch SC zoals @:DerRabbit het altijd zegt
Ah vandaar klinkt wel logisch jaquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.... maar da's misschien omdat ik normaal niet hier post
Hoe is't?
Ja eigenlijk ook wel OK. Hele week ziek geweest maar nu voel ik me weer goed gelukkigquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vandaar klinkt wel logisch ja![]()
Gaat prima,met jou dan?
Excuses.quote:
Goed om te horen dat je weer beter bentquote:
Fijn dat je weer beter voelt..quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ook wel OK. Hele week ziek geweest maar nu voel ik me weer goed gelukkig
Kom je doen?quote:
Slowchatten.quote:
Jij vriend.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slowchatten.
En bier drinken
Zal ik voor jullie ook wat tappen?
Wat heb je vanavond op de tap staan vanavond?quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slowchatten.
En bier drinken
Zal ik voor jullie ook wat tappen?
Saison, een red ale en een porter. Als ik zin heb om naar de garage te lopen, dan kan ik ook een barley wine tappen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
\
[..]
Wat heb je vanavond op de tap staan vanavond?
Vogel is een leuke sc'er met een goede smaak in alcoholische versnaperingenquote:
De Saison combineert goed met een De Luze XO Très Vieille Réserve Superieur overigensquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vogel is een leuke sc'er met een goede smaak in alcoholische versnaperingen
Saison klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Saison, een red ale en een porter. Als ik zin heb om naar de garage te lopen, dan kan ik ook een barley wine tappen.
Dat heb ik helaas niet in huis. Tonic misschien?quote:
Zo...wat? Hier regent het al een paar dagen zo hard dat ik overweeg om een bouwpakket voor een ark te bestellen...quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Saison klinkt goed!
Ik heb net een gulpener neubourg open getrokken om nog even in de frisse zomerse sferen te blijven
misschien beetje laat, denk dat de ikea nu wel wat leveringsproblemen heeft..quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo...wat? Hier regent het al een paar dagen zo hard dat ik overweeg om een bouwpakket voor een ark te bestellen...
Komt die verdomde ark ook al uit Rusland of Oekraine?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien beetje laat, denk dat de ikea nu wel wat leveringsproblemen heeft..
Ik ben begonnen aan een bouwpakket van een supermarkt. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo...wat? Hier regent het al een paar dagen zo hard dat ik overweeg om een bouwpakket voor een ark te bestellen...
Hier plenst het ook al par dagen, maar had nog 4 neubourg staan dan maar die even op maken voor ik morgen een nieuw voorraadje ga halen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
is allemaal gestrand vanwege droogtequote:Op vrijdag 16 september 2022 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt die verdomde ark ook al uit Rusland of Oekraine?
Hier heel apart, het ene moment een lekker zonnetje en dan ineens komt het met bakken uit de wolken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier plenst het ook al par dagen, maar had nog 4 neubourg staan dan maar die even op maken voor ik morgen een nieuw voorraadje ga halen.
Bij mij ook. Harde buien, zon, miezeren, bewolkt zonder regen, alles door elkaar heen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heel apart, het ene moment een lekker zonnetje en dan ineens komt het met bakken uit de wolken.
Da's wel heul apart ja, dat je nu nog zon hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heel apart, het ene moment een lekker zonnetje en dan ineens komt het met bakken uit de wolken.
Wijn dan?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet in huis. Tonic misschien?
Rood of wit?quote:
Heb rode wijn, een Masi.quote:
Doe maar iets, heb geen verstand van wijnquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb rode wijn, een Masi.
En port, grand reserve, witte, late bottled harvest, 10 jaar oud en 20 jaar oud.
Mousserend heb ik alleen nog maar een Nyetimber staan.
Roept u maar
Oh, en misschien nog ergens in een koelkast een witte wijn, maar da's een minifles (gebruik ik alleen bij koken, scheelt 3/4 fles weggieten steeds).
Doe maar zo'n goudgele bubbelwijn van 5% met zo'n dikke schuimkraag erop plz!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het topiq weer gemold?
Que!??!quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar iets, heb geen verstand van wijn
Nu moet je een rondje geven.quote:
Ik heb alleen maar vierkantjesquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet je een rondje geven.
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Que!??!
OK, wanneer gaan we wijn drinken?
Morgen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Que!??!
Neen. Ik wens haar wat smaak bij te leren.quote:
Oeh, wil je meedrinken?quote:
Van twee glaasje word ik al aangeschotenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Que!??!
Ik zal je het voordeel vd twijfel geven.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Ik wens haar wat smaak bij te leren.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van twee glaasje word ik al aangeschoten
Maar en wijn proeverij klinkt niet verkeerd, ook al drink ik weinig alcohol
Jullie twee klinken als een matchquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wijn is fijn
En drink er toch maar 1 of 2.. anders lig ik onder tafel
Ik ook niet, alleen dat àls ik het drink ik rood lekkerder vind dan wit, en verder wordt het gewoon gedronken voor het effect dat alcohol doorgaans heeftquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar iets, heb geen verstand van wijn
Wat voor een effect heeft het op jou?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen dat àls ik het drink ik rood lekkerder vind dan wit, en verder wordt het gewoon gedronken voor het effect dat alcohol doorgaans heeft
dit.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen dat àls ik het drink ik rood lekkerder vind dan wit, en verder wordt het gewoon gedronken voor het effect dat alcohol doorgaans heeft
En dan uit spugen in een bakjequote:Op vrijdag 16 september 2022 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee klinken als een match
Maaruh, bij een wijnproeverij spuug je gewoon de wijn weer uit, dus dat gaat heel lang goed.
Meestal met feestdagen en soms verjaardagenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon op de grond en je wijnglas in de openhaard stuk gooien.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan uit spugen in een bakje
Al mn positieve eigenschappen worden net dat beetje meer versterktquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor een effect heeft het op jou?
Is dat de wijn proeverij van vivaquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon op de grond en je wijnglas in de openhaard stuk gooien.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Al mn positieve eigenschappen worden net dat beetje meer versterktheb iig totaal geen kwade dronk
Woonde ooit in Israël en dronk destijds best veel wijn, had daar ook wel een favoriet (Israëlisch) merk, maar mijn voorkeur was over het algemeen wel bier, en anders vodka of whiskeyquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit.
En ik heb een voorkeur voor een Syrah of een Rioja
Ja nee bier vind ik niet lekker 😂 drink t wel.. maar lekker? Nopequote:Op vrijdag 16 september 2022 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Woonde ooit in Israël en dronk destijds best veel wijn, had daar ook wel een favoriet (Israëlisch) merk, maar mijn voorkeur was over het algemeen wel bier, en anders vodka of whiskey
Gewoon echt AL het bier? Want er zijn zo enorm veel variaties...quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nee bier vind ik niet lekker 😂 drink t wel.. maar lekker? Nope
Vind geen enkel alcoholisch drankje ècht lekker, drink het voornamelijk voor de werking ervan, als ik een lekker drankje wil dan drink ik wel frisdrank of sap ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja nee bier vind ik niet lekker 😂 drink t wel.. maar lekker? Nope
Sommige ciders vind ik wel te doen. Hertog Jan/Jupiler zijn ook te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon echt AL het bier? Want er zijn zo enorm veel variaties...
Ik kende ooit iemand die geen fruit lustte.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon echt AL het bier? Want er zijn zo enorm veel variaties...
Doe de laatste tijd aan mocktail pairing als we uit eten gaanquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind geen enkel alcoholisch drankje ècht lekker, drink het voornamelijk voor de werking ervan, als ik een lekker drankje wil dan drink ik wel frisdrank of sap ofzo
Is het de hop die je tegenstaat? Ooit een barley wine op toevallig?quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sommige ciders vind ik wel te doen. Hertog Jan/Jupiler zijn ook te doen.
Maar lekker? Nope.
Dat klinkt kinky.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doe de laatste tijd aan mocktail pairing als we uit eten gaan
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand die geen fruit lustte.
Ik paar liever met een vrouwquote:
Bitter is mijn ding niet, maar bier en alcohol for that matter gewoon ook niet..quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het de hop die je tegenstaat? Ooit een barley wine op toevallig?
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Barley wine volgens mij nog niet op
Nagenoeg geen bitterheid, sterk moutprofiel, karamelachtig. Prima spul.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Barley wine volgens mij nog niet op
Mja zal t eens proberenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nagenoeg geen bitterheid, sterk moutprofiel, karamelachtig. Prima spul.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja zal t eens proberenmaar verwacht er niet veel van
Je verwardt karamel met een badeend.quote:
Je bent gewoon een kloon van haagsquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je alleen maar kan trollen en zuigen ga dan alsjeblieft naar ONZ
Stel je niet zo aan aubquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je alleen maar kan trollen en zuigen ga dan alsjeblieft naar ONZ
Onmogelijkquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van haags
Badeend met karamelsausquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je verwardt karamel met een badeend.
GVD dat jij dit zegtquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van haags
Hehe, probeer dan meteen de Nieuw Ligt Grand Cru van Stadsbrouwerij de Hemel in Nijmegen, veel beter dan dat gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja zal t eens proberenmaar verwacht er niet veel van
Hmm zal eens zoekenquote:Op vrijdag 16 september 2022 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, probeer dan meteen de Nieuw Ligt Grand Cru van Stadsbrouwerij de Hemel in Nijmegen, veel beter dan dat gaat het niet worden.
Hoi Haags...quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm zal eens zoeken
kan je nagaan dat ik ongeveer schouder diep in een brouwerij zit
Ah joh laat gaan man, hou het bij een gebbetjequote:
Jij begint erover maatquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan man, hou het bij een gebbetje
Kaas en komkommer, goddelijke combinatiequote:Op vrijdag 16 september 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar blijft de schaal met kaas en worst?
Leg je piel op een schaal en je hebt beidequote:Op vrijdag 16 september 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoe weet jij mijn lunchquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kaas en komkommer, goddelijke combinatie
Haags weet die wel te vinden..quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Haagsquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met mayo en peper op een broodje
Lekker inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met mayo en peper op een broodje
Oude kaas heb ik hierquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |