abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2022 @ 15:01:13 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205997319
twitter


Juist.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205997342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Stukje uit 2022 van NBC
https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946

https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY
Kinderen worden opgeleid door hard core nazi's in kampen.

Ik baseer mij dus op feiten en zodoende schaar ik het Kiev regime onder Nazi aanhangers.

En zo zijn er vele stukken te lezen over die lieverdjes.
Ga eerst maar eens wat bestuderen en kom dan maar weer terug. Succes! :W
Als je links post die werken kunnen we ze ook lezen.
pi_205997356
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:56 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Stukje uit 2022 van NBC
https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946

https://www.reuters.com/a(...)entary-idUSKBN1GV2TY
Kinderen worden opgeleid door hard core nazi's in kampen.

Ik baseer mij dus op feiten en zodoende schaar ik het Kiev regime onder Nazi aanhangers.

En zo zijn er vele stukken te lezen over die lieverdjes.
Ga eerst maar eens wat bestuderen en kom dan maar weer terug. Succes! :W
Feiten? Zullen we eerst de definities van feiten ontleden? Want een feit is nogal uuh laten we het zo stellen: dynamisch tegenwoordig.

Een feit is, iets dat onomstotelijk is bewezen. Of waar meerdere waarnemers het met onderbouwing het over eens kunnen zijn. Het is een zekerheidje. Niet waar?

Of Oekraïne of Rusland nu meer doden hebben te betreuren is nu op dit moment niet feitelijk te onderbouwen. Die gegevens zijn er nu niet.. letterlijk een fog of war.

Idem wie er gaat winnen.. allemaal aannames.

Wat WEL een feit is, is dat Rusland een soeverein land is binnen gevallen. Dat kunnen we onderbouwen en dat geeft Rusland zelf ook toe..

Dat Rusland burgerdoelen aavalt is een FEIT. Ook dit geven ze zelf toe.

Of dat binnenvallen valt te rechtvaardigen? Geen feit. Allemaal aannames. Wie weet ontdekken we na de oorlog wel massagraven en genocides die door Oekraïne zijn gepleegd. Allemaal aannames die een kind van 5 kan verzinnen.
pi_205997382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:05 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Feiten? Zullen we eerst de definities van feiten ontleden? Want een feit is nogal uuh laten we het zo stellen: dynamisch tegenwoordig.

Een feit is, iets dat onomstotelijk is bewezen. Of waar meerdere waarnemers het met onderbouwing het over eens kunnen zijn. Het is een zekerheidje. Niet waar?

Of Oekraïne of Rusland nu meer doden hebben te betreuren is nu op dit moment niet feitelijk te onderbouwen. Die gegevens zijn er nu niet.. letterlijk een fog of war.

Idem wie er gaat winnen.. allemaal aannames.

Wat WEL een feit is, is dat Rusland een soeverein land is binnen gevallen. Dat kunnen we onderbouwen en dat geeft Rusland zelf ook toe..

Dat Rusland burgerdoelen aavalt is een FEIT. Ook dit geven ze zelf toe.

Of dat binnenvallen valt te rechtvaardigen? Geen feit. Allemaal aannames. Wie weet ontdekken we na de oorlog wel massagraven en genocides die door Oekraïne zijn gepleegd. Allemaal aannames die een kind van 5 kan verzinnen.
Nou allemaal mooi en leuk.
Dan wachten we lekker het einde af en dan zien we wel wie er gelijk krijgt.
pi_205997414
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als je links post die werken kunnen we ze ook lezen.
Ik zie het.
Vast en zeker verwijderd want het wasTE confronterend.
Dit ook naar geneogen?
Beiden hieronder van de BBC

pi_205997444
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rusland dacht van wel.
Persoonlijk dacht ik ook dat het niet meer dan 2 weken ging duren zie deel een van het topic.

Reden om de koude oorlog.
Had meer van het Russische leger verwacht.
Je vergeet dat het in het oogpunt van Rusland nog geen oorlog is.
Het is een speciale missie dus niet alle aspecten van het leger worden benut.
pi_205997583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:01 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]

Juist.
Ja die hebben ze ook gevonden van de Oekrainische geheime dienst in Mariupol die 8 jaar lang daar als beesten te keer gingen.

Stand 1-1
pi_205997709
quote:
Prima filmpjes en een goede inkijk in rechts Oekraïne. Maar het is toch niet bepaald een geheim dat ze in het Oostblok vrij rechts zijn?

Dat is echt niet een probleem van enkel Oekraïne. Maar moet dat dan een inval goedpraten?
pi_205997733
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Prima filmpjes en een goede inkijk in rechts Oekraïne. Maar het is toch niet bepaald een geheim dat ze in het Oostblok vrij rechts zijn?

Dat is echt niet een probleem van enkel Oekraïne. Maar moet dat dan een inval goedpraten?
Ik geloof niet dat Putin Oekraine is binnen gevallen vanwege wat extreem rechtse figuren.
Hij wilt gewoon niet dat Oekraine bij de NAVO komt.
pi_205997809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Putin Oekraine is binnen gevallen vanwege wat extreem rechtse figuren.
Hij wilt gewoon niet dat Oekraine bij de NAVO komt.
Putin heeft gezegd, dat ie de oude sovjet-landen terug wil. Ik ben bang dat je hem nog steeds onderschat.
pi_205997846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Putin Oekraine is binnen gevallen vanwege wat extreem rechtse figuren.
Hij wilt gewoon niet dat Oekraine bij de NAVO komt.
En is dat gelukt denk je?
pi_205997869
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Prima filmpjes en een goede inkijk in rechts Oekraïne. Maar het is toch niet bepaald een geheim dat ze in het Oostblok vrij rechts zijn?

Dat is echt niet een probleem van enkel Oekraïne. Maar moet dat dan een inval goedpraten?
De inval is om diverse redenen gedaan en een was omdat de Oekraine met zijn leger (op dat moment 125.000 tot de tanden gewapende Oekrainiers) een keiharde aanval inzette tegen de bevolking van de Donbass en Luhansk.
Hoor je daar het Westen over protesteren? Nee. Helemaal niets.
Het KIEV akkoord werd schandalig genegeerd door Oekraine, Frankrijk en Duitsland.
De eisen van Rusland werden lachend aan de kant geschoven.
Weet je hoe dit heet in de volksmond? Uitlokking.
Misschien stom dat de Russen hier in zijn getrapt en grootschalig aanvielen maar op een bepaald moment terg je een land/persoon zo langdurig dat hij van zich afbijt.
En dat is hier gebeurt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 15:50:39 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205997874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Putin Oekraine is binnen gevallen vanwege wat extreem rechtse figuren.
Hij wilt gewoon niet dat Oekraine bij de NAVO komt.
Hij wil gewoon de grondstoffen. Als Oekraïne zelf de recent ontdekte gasvelden gaat exploiteren zal de westerse afhankelijkheid van Rusland in gevaar komen. Maar dat plan is dus in zijn gezicht ontploft en hij heeft nu niks. De beste klanten en daarmee invloed is Rusland nu voor eeuwig kwijt. En denken dat China of India in de toekomst dezelfde fout gaat maken acht ik nihil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205997886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:45 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Putin heeft gezegd, dat ie de oude sovjet-landen terug wil. Ik ben bang dat je hem nog steeds onderschat.
En jij gelooft hem?
pi_205997893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij wil gewoon de grondstoffen. Als Oekraïne zelf de recent ontdekte gasvelden gaat exploiteren zal de westerse afhankelijkheid van Rusland in gevaar komen. Maar dat plan is dus in zijn gezicht ontploft en hij nu niks. Zijn beste klanten en daarmee invloed is Rusland nu voor eeuwig kwijt.
Dat zal er ook zeker mee te maken hebben.
pi_205997899
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:48 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
En is dat gelukt denk je?
Tot nu toe wel hè
pi_205997903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:50 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
De inval is om diverse redenen gedaan en een was omdat de Oekraine met zijn leger (op dat moment 125.000 tot de tanden gewapende Oekrainiers) een keiharde aanval inzette tegen de bevolking van de Donbass en Luhansk.
Hoor je daar het Westen over protesteren? Nee. Helemaal niets.
Het KIEV akkoord werd schandalig genegeerd door Oekraine, Frankrijk en Duitsland.
De eisen van Rusland werden lachend aan de kant geschoven.
Weet je hoe dit heet in de volksmond? Uitlokking.
Misschien stom dat de Russen hier in zijn getrapt en grootschalig aanvielen maar op een bepaald moment terg je een land/persoon zo langdurig dat hij van zich afbijt.
En dat is hier gebeurt.
Want om de Donbass en Luhansk "te bevrijden" van het Oekraïense leger moesten de Russen natuurlijk wel een heel convooi richting Kiev sturen natuurlijk?
  vrijdag 16 september 2022 @ 15:55:09 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205997939
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je vergeet dat het in het oogpunt van Rusland nog geen oorlog is.
Het is een speciale missie dus niet alle aspecten van het leger worden benut.
Ik geloof dat men niet zoveel aspecten meer heeft, munitie moet men ergens anders inkopen en tanks haalt men uit het museum, zie paar paginas terug.

Het enige wat een oorlog zou opleveren voor Rusland is dat men kan gaan draften.
Maar goed ik kan me vergissen hier in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 15:56:52 #194
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205997951
Russische soldaten weigeren nu al naar het front te gaan. Succes met de mobilisatie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205997977
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Want om de Donbass en Luhansk "te bevrijden" van het Oekraïense leger moesten de Russen natuurlijk wel een heel convooi richting Kiev sturen natuurlijk?
Dat was een blunder.
Ik had alleen de genoemde regios overgenomen en daarna onmiddelijk aan de UN een voorstel gedaan om deze regio's onafhankelijk te geven.
Een beetje het Kosovo verhaal.
Alleen de Russen willen ook het Kiev regime neerhalen net zoals de Amerikanen het voorgaande regime hebben neergehaald.

Kortom: het is een puinbak en wij worden allemaal meegetrokken.
pi_205998026
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij wil gewoon de grondstoffen. Als Oekraïne zelf de recent ontdekte gasvelden gaat exploiteren zal de westerse afhankelijkheid van Rusland in gevaar komen. Maar dat plan is dus in zijn gezicht ontploft en hij heeft nu niks. De beste klanten en daarmee invloed is Rusland nu voor eeuwig kwijt. En denken dat China of India in de toekomst dezelfde fout gaat maken acht ik nihil.

Die recente gasvelden waren allang al ontdekt door de familie Biden die er tot hun oren inzitten.
(goh toevallig he al die miljarden schenkingen nu hij President is en zware belangen heeft in die gas velden) :+

Waarom denk je dat China en Rusland nu samenwerken en de BRICS hebben opgericht?
Omdat ze het spuugziek zijn dat de USA als een overlord deze wereld aan het overheersen is.

Deze inval is een van de reakties op de ontwikkelingen die al heel lang sluimeren.

En nu zijn er voorstellen in de USA senaat om sancties tegen China te gaan voeren.
Die gasten zijn echt totaal gestoord daar in de VS.

En de Eu maar als een slappe pop erachteraan waggelen....
pi_205998041
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En jij gelooft hem?
Ik heb de putin interviews van oliver stone gezien. Putin heeft dit allemaal al veel eerder aangekondigd en de rest van het verhaal is dat het niet bij de Oekraine blijft. Hij is uit op de al die sovjet-landen, ook dat heeft ie al aangekondigd. Dus wat dat betreft zitten we hier veilig want wij hoorden niet tot de sovjet-landen, tis alleen lullig voor die ex-sovjetlanden.
pi_205998078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:06 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik heb de putin interviews van oliver stone gezien. Putin heeft dit allemaal al veel eerder aangekondigd en de rest van het verhaal is dat het niet bij de Oekraine blijft. Hij is uit op de al die sovjet-landen, ook dat heeft ie al aangekondigd. Dus wat dat betreft zitten we hier veilig want wij hoorden niet tot de sovjet-landen, tis alleen lullig voor die ex-sovjetlanden.
Dat gaat echt niet gebeuren.
Dacht je dat hij achterlijk is of zo?
Maar wat zich heeft afgespeeld in de Oekraine ging gewoon een brug te ver voor hem/Rusland.
  Overall beste user 2022 vrijdag 16 september 2022 @ 16:26:03 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205998197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 16:04 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Die recente gasvelden waren allang al ontdekt door de familie Biden
Ah, die waren daar aan het graven. Weer iets geleerd. Het zal verklaren waarom Biden zo ontzettend pro Big-Oil is. Hij heeft tenslotte de Keystone XL leiding laten bouwen.

Maar goed, dat geeft Rusland nog steeds niet het recht om die velden in te pikken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205998227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 15:59 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat was een blunder.
Ik had alleen de genoemde regios overgenomen en daarna onmiddelijk aan de UN een voorstel gedaan om deze regio's onafhankelijk te geven.
Een beetje het Kosovo verhaal.
Alleen de Russen willen ook het Kiev regime neerhalen net zoals de Amerikanen het voorgaande regime hebben neergehaald.

Kortom: het is een puinbak en wij worden allemaal meegetrokken.
Hoezo had jij alleen de Donbass en Luhansk "overgenomen"?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')