abonnement Unibet Coolblue
pi_205981712
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:57 schreef Pippalena het volgende:
Oh jezus wat een verschrikking... :'(
Ik mag toch hopen dat zo iemand noooooit meer buiten komt..
Die zus zei dat ze op m zou wachten, al zou het twintig jaar duren.

Van mij mag ie vandaag weer op vrije voeten gesteld worden. Vogelvrij.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 15 september 2022 @ 09:20:47 #27
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205981732
quote:
4s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Die zus zei dat ze op m zou wachten, al zou het twintig jaar duren.

Van mij mag ie vandaag weer op vrije voeten gesteld worden. Vogelvrij.
Loze beloftes. Over 20 jaar heeft ze het een plek kunnen geven. Weet je nog, Volkert van de G? Free as a bird terwijl heel het volk hem dood wenste.
pi_205981792
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:20 schreef NoXia het volgende:

[..]
Loze beloftes. Over 20 jaar heeft ze het een plek kunnen geven. Weet je nog, Volkert van de G? Free as a bird terwijl heel het volk hem dood wenste.
Nou daarom; laat m vandaag dan maar weer vrij.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_205981822
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:20 schreef NoXia het volgende:

[..]
Loze beloftes. Over 20 jaar heeft ze het een plek kunnen geven. Weet je nog, Volkert van de G? Free as a bird terwijl heel het volk hem dood wenste.
Dit is toch totaal niet te vergelijken. Dat van Pim was erg, maar ik vind dit wel een stukkie erger. Ook van een hele andere orde.

Daarnaast is 'Het volk' is geen naaste van Pim. Ze gaan verder met hun leven en de boel verwaterd. De zus van Gino is wel een naaste van het slachtoffer en dit gaat voor haar en familie nooit verwateren. Het zal altijd een prominent deel van hun leven blijven.
pi_205981874
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit is toch totaal niet te vergelijken. Dat van Pim was erg, maar ik vind dit wel een stukkie erger. Ook van een hele andere orde.

Daarnaast is 'Het volk' is geen naaste van Pim. Ze gaan verder met hun leven en de boel verwaterd. De zus van Gino is wel een naaste van het slachtoffer en dit gaat voor haar en familie nooit verwateren. Het zal altijd een prominent deel van hun leven blijven.
Klopt.

Toch zie je in Nederland zelden dat famileleden na 20 jaar of zo wraak gaan nemen op iemand.
pi_205981888
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 08:12 schreef maily het volgende:

[..]
Die zal niet veel contact hebben met medegevangenen ....
Er wordt weer een hoop geld besteed aan de beveiliging van deze pedoflikker.
  donderdag 15 september 2022 @ 09:34:07 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205981895
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit is toch totaal niet te vergelijken. Dat van Pim was erg, maar ik vind dit wel een stukkie erger. Ook van een hele andere orde.

Daarnaast is 'Het volk' is geen naaste van Pim. De zus van Gino is wel een naaste van het slachtoffer.
Maar die heeft nog 20 jaar de tijd om tot de conclusie te komen dat haar intenties toch niet zo handig zijn omdat de consequenties het gewoon niet waard zijn. Beter steekt ze haar energie in dingen om dit te verwerken en weer iets van haar leven te maken. Alle aandacht die je aan een dader geeft, ontbeer je aan jezelf.
pi_205981909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt.

Toch zie je in Nederland zelden dat famileleden na 20 jaar of zo wraak gaan nemen op iemand.
Is ook zo. 20 jaar is lang en je zal het vast na verloop van tijd soort van een plek kunnen geven.


Als hij na zeg 20 jaar weer vrij is is hij een jaar of 45? Nog jong genoeg om zijn praktijken voort te zetten, want deze man geneest nooit. Angstaanjagend wel.
  Spellchecker donderdag 15 september 2022 @ 09:55:40 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205982098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is ook zo. 20 jaar is lang en je zal het vast na verloop van tijd soort van een plek kunnen geven.


Als hij na zeg 20 jaar weer vrij is is hij een jaar of 45? Nog jong genoeg om zijn praktijken voort te zetten, want deze man geneest nooit. Angstaanjagend wel.
Iedereen zal weten dat hij vrijkomt ...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 september 2022 @ 09:58:41 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205982152
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:55 schreef maily het volgende:

[..]
Iedereen zal weten dat hij vrijkomt ...
Wie is ‘iedereen’? En waarom zou ‘iedereen’ na 20 jaar weten dat deze gast vrijkomt (als hij 20 jaar krijgt)?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 15 september 2022 @ 10:06:30 #36
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205982255
Donny mocht willen dat hij na 20 jaar al vrij komt. Ik denk dat het nog veel langer zal duren voordat ze hem uberhaupt voor het eerst onbegeleid verlof durven te geven.

Met dit type delinquenten zijn ze erg voorzichting als het over vrijheden en perspectief gaat en schalen ze aspecten als vluchtgevaar en gevaar voor de samenleving liever wat aan de hoge kant in. Niemand in die wereld wil hier graag zijn vingers aan branden.
pi_205982367
Gewoon de oven in.
  Spellchecker donderdag 15 september 2022 @ 10:29:20 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205982556
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wie is ‘iedereen’? En waarom zou ‘iedereen’ na 20 jaar weten dat deze gast vrijkomt (als hij 20 jaar krijgt)?
Bij Volkert is dat ook bekendgemaakt.
pi_205982582
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:55 schreef maily het volgende:

[..]
Iedereen zal weten dat hij vrijkomt ...
Niet in het buitenland. Vanuit Zuid-Limburg ben je zo wat dieper in België en Duitsland.
  Redactie Frontpage donderdag 15 september 2022 @ 10:45:31 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_205982709
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt wel een smeerlap van de allerergste soort.
Ook nog een homo en pedo.
https://panorama.nl/artikel/482270/de-webcam-van-donny-m
Lekker zwakzinnig weer.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Misschien omdat dat de daad nog een tandje erger maakt?
Toen ik 14 was werd ik liever verkracht door een meid van 22 ipv anaal door een jongen.
En toen je 9 was? Verkrachting blijft verkrachting.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 september 2022 @ 10:55:51 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205982846
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:29 schreef maily het volgende:

[..]
Bij Volkert is dat ook bekendgemaakt.
Dat was dan ook een heel ander soort delict.

Over het algemeen wordt niet zomaar in de media bekendgemaakt dat willekeurig Pietje die willekeurig Hansje 20 jaar terug heeft vermoord nu vrij is. Nabestaanden krijgen vaak ook maar een kort berichtje (belletje of brief) dat er dit of dat gaat gebeuren. En ik twijfel er sterk aan dat deze zaak over 20 jaar nog zo leeft (no pun intended) dat mensen compleet uit hun naad gaan als er toch ergens gezegd wordt of uitlekt dat Donny vrij is. Wellicht een beetje wat ophef op wat dan de versie van Twitter is (al lijkt me zelfs dit niet, maar goed) en verder zal er niks gebeuren. Hoogstens familie die losgaat maar dat is ook wat anders dan ‘iedereen zal het weten….’. Ik mag overigens hopen dat de familie over 20 jaar eea verwerkt heeft en niet 20 jaar in blind rage rondloopt (boosheid en verdriet is anders dan blinde woede) want anders maak je die 20 jaar nóg zwaarder.

Wie is er nu nog zo intens bezig met Anne Faber, afgezien van de familie? Vrijwel niemand. Mocht Michael P. over 25 jaar vrijkomen (kans lijkt me klein btw) dan gebeurt er waarschijnlijk vrij weinig.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 15-09-2022 11:04:24 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205983920
ik weet niet. na 18 jaar denk ik ook nog weleens aan een meid waarop ik wraak wil nemen die een goede vriend van mij wat vreselijks heeft geflikt. en dat valt in het niets bij deze zaak.
ook heb ik 15 jaar later wraak genomen op iemand die ervoor heeft gezorgd dat ik altijd lichamelijk ongemakken heb. alleen bij hem was het een materiele schade. dat gaf toch wel een goed gevoel. niet dat het daarme recht is gezet, maar het geeft je wel een goed gevoel.

bij Pim heb ik het nooit begrepen, zoveel mensen die riepen en nu loopt die volkert gewoon rond. had toch gedacht dat er minstens 1 iemand iets zou doen.
pi_205983954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:26 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet. na 18 jaar denk ik ook nog weleens aan een meid waarop ik wraak wil nemen die een goede vriend van mij wat vreselijks heeft geflikt. en dat valt in het niets bij deze zaak.
ook heb ik 15 jaar later wraak genomen op iemand die ervoor heeft gezorgd dat ik altijd lichamelijk ongemakken heb. alleen bij hem was het een materiele schade. dat gaf toch wel een goed gevoel. niet dat het daarme recht is gezet, maar het geeft je wel een goed gevoel.

bij Pim heb ik het nooit begrepen, zoveel mensen die riepen en nu loopt die volkert gewoon rond. had toch gedacht dat er minstens 1 iemand iets zou doen.
Ik ben zelf ook zo. Gisteren riep de zus van Gino tegen die onnoemelijke walgelijke lijer dat ze op hem wacht, al duurt het 20 jaar.
pi_205983968
zie ik mezelf dus ook doen ja
pi_205984133
Zoiets hoeft geen cel of kamer bezet te houden. Of je het ziek of gestoord noemt, dit mag nooit meer los rondlopen.
De moeder in de rechtbank.De oudste zus van Gino gister bij HLF8.
Hartverscheurend.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 september 2022 @ 12:50:24 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205984164
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:26 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet. na 18 jaar denk ik ook nog weleens aan een meid waarop ik wraak wil nemen die een goede vriend van mij wat vreselijks heeft geflikt. en dat valt in het niets bij deze zaak.
ook heb ik 15 jaar later wraak genomen op iemand die ervoor heeft gezorgd dat ik altijd lichamelijk ongemakken heb. alleen bij hem was het een materiele schade. dat gaf toch wel een goed gevoel. niet dat het daarme recht is gezet, maar het geeft je wel een goed gevoel.

bij Pim heb ik het nooit begrepen, zoveel mensen die riepen en nu loopt die volkert gewoon rond. had toch gedacht dat er minstens 1 iemand iets zou doen.
Dat zijn mensen die je kent of hebt gekend. Gino ken je niet (neem ik aan). Ik denk ook wel eens terug aan dingen en dat ik wraak zou (willen) nemen op iets van < 15 jaar terug. Betekent niet dat het daadwerkelijk gebeurd. In dit geval gaat het ook niet om persoonlijke anekdotes maar om het onheilspellende 'iedereen zal het weten....'. Voor 99% van de mensen is deze zaak niet relevant meer over 20 jaar. En al helemaal niet op deze intense manier.

Precies wat je zegt op het einde: iedereen heeft een grote muil, maar na zoveel jaar geeft niemand een fuck genoeg om hun eigen leven overhoop te gooien voor iemand die ze toch niet persoonlijk kennen of hebben gekend. Ik had ook niet anders verwacht. Net zoals al die mensen die wel iemand zouden martelen of afknallen als het 'mijn dochter/broer/zus/noem maar op' was. Dit gebeurt echt vrijwel nooit. Zijn gewoon allemaal stoere woorden uit emotie. Begrijpelijk voor sommigen (I guess) maar daar blijft het bij. Prima ook. Leuke wereld wordt het anders.

Daarnaast zijn er over 20 jaar wel enkele andere kinderen of volwassenen op gruwelijke wijze om het leven gebracht in zoverre dat het NL 'schokt'. En met elke verdwijnt de vorige steeds meer naar de achtergrond. Triest, maar waar.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChipsZak. op 15-09-2022 13:01:34 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205984290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt.

Toch zie je in Nederland zelden dat famileleden na 20 jaar of zo wraak gaan nemen op iemand.
Was er laatst ook niet zo’n geval met vrijspraak voor de dader (de vader van een vermoord kind heeft de dader vermoord en is daarvoor vrijgesproken op een hele kleine straf na voor wapenbezit)
Vakman pur sang
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 september 2022 @ 13:03:41 #48
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205984315
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Was er laatst ook niet zo’n geval met vrijspraak voor de dader (de vader van een vermoord kind heeft de dader vermoord en is daarvoor vrijgesproken op een hele kleine straf na voor wapenbezit)
In Nederland?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205984330
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
In Nederland?
Dat weet ik niet zeker.
Kan ook de VS zijn geweest.
Vakman pur sang
pi_205984365
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zeker.
Kan ook de VS zijn geweest.
A Time to Kill. maar dat is een boek/film

https://en.wikipedia.org/wiki/A_Time_to_Kill_(1996_film)
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Time_to_Kill_(Grisham_novel)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')