SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Dicke Pikken die nakend enorm tegenvallenPeople assume too much.
Als je goed pijpt dan komt er genoeg vocht vrij om jezelf tegoed aan te doen.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ik weet niet, pijpen is soms best dorstig werk, een gezonde snack tussendoor zou dan een aangename verrassing zijn.
Maar dat is niet echt dorstlessend. Sterker nog, ik word daar vaak alleen maar dorstiger van.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:12 schreef very het volgende:
[..]
Als je goed pijpt dan komt er genoeg vocht vrij om jezelf tegoed aan te doen.
een liter spuug zou bij mij de dorst wel lessen, maar wie ben ikquote:Op woensdag 14 september 2022 12:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt dorstlessend. Sterker nog, ik word daar vaak alleen maar dorstiger van.
Ik maak er een gewoonte van halve mineola's in mijn onderbroek te stoppen TS... is dat wel goed?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:06 schreef very het volgende:
Mannen wier halve sinaasappellen in hun onderbroek stoppen
Pompelmoes is beterquote:Op woensdag 14 september 2022 12:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik maak er een gewoonte van halve mineola's in mijn onderbroek te stoppen TS... is dat wel goed?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:17 schreef very het volgende:
[..]
een liter spuug zou bij mij de dorst wel lessen, maar wie ben ik
Matige Dracula.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:12 schreef laforest het volgende:
Wtf did I just read...?
Marlon Brando deed er wel 1 in zijn mond voor Godfather.
[ afbeelding ]
Appeltjes van Oranje...ik HAAT zequote:Op woensdag 14 september 2022 13:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je afkeer van sinaasappels al beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |