Niet eens abibas slippers!quote:Op woensdag 14 september 2022 19:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar kan je als rambo op slippers natuurlijk niet tegenop!
[ afbeelding ]
Nee, gevangenen krijgen niets. Ze krijgen vrijheid in ruil voor hun leven. Prima deal toch?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja ze lekker maken met een goed salaris, wat ze niet krijgen.
Training van likmereet. Pantsers van karton, wapens die niet werken etc
Oh en als ze sterven krijgen de nabestaanden een wasmachine of lada. Misschien.. als ze het lijk konden vinden.
Fight for the motherland!
Dat zal best. Maar het geeft gewoon aan hoe wanhopig de Russen zijn. Want veel training zullen ze ook niet krijgen. Het zijn gewoon nieuwe mensen voor Poetins gehaktmolen. Mochten ze wel slagen dan heb je wat door gedraaide gekken in Oekraïne lopen of in je eigen maatschappij die misschien door alle ervaringen nog meer door draaien.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het gros van die gevangenen zat vast voor moorden en andere zware geweldsmisdrijven.
Dus daar is niks aan verloren gegaan.
Hier heb je effe vrijheid totdat je kapotgeschoten wordt. Doei hè.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee, gevangenen krijgen niets. Ze krijgen vrijheid in ruil voor hun leven. Prima deal toch?
Jaquote:Op woensdag 14 september 2022 19:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Hier heb je effe vrijheid totdat je kapotgeschoten wordt. Doei hè.
Weekje training, daarnaquote:Op woensdag 14 september 2022 19:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar het geeft gewoon aan hoe wanhopig de Russen zijn. Want veel training zullen ze ook niet krijgen. Het zijn gewoon nieuwe mensen voor Poetins gehaktmolen. Mochten ze wel slagen dan heb je wat door gedraaide gekken in Oekraïne lopen of in je eigen maatschappij die misschien door alle ervaringen nog meer door draaien.
quote:
quote:Russia is still the largest country in the world, with more nuclear weapons than anyone. And yet, remarkably, despite all that, Putin’s disaster in Ukraine may well leave Russia as little more than a dangerous middleweight power—Belgium with an attitude.
Mooi hehquote:
Het waren twee fantastische dagenquote:Op woensdag 14 september 2022 19:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is naar. vooral een gevaar voor de stad,quote:
Ik zou meteen deserteren als ik de kans kreeg. Bedankt voor mijn vrijheid Vlad, en tot nooit meer ziensquote:Op woensdag 14 september 2022 19:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies Idi nahui vova !quote:Op woensdag 14 september 2022 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou meteen deserteren als ik de kans kreeg. Bedankt voor mijn vrijheid Vlad, en tot nooit meer ziens
Commandant fraggen en wegwezen idd.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou meteen deserteren als ik de kans kreeg. Bedankt voor mijn vrijheid Vlad, en tot nooit meer ziens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |