Blind stond inderdaad voornamelijk op Trebnt en Bassey op Salah. Kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja bij Oranje heeft hij het toch ook wel uitstekend gedaan, ook tegen toplanden. Alleen hij lijkt me toch een wat luie speler.
Straks krijg je de bizarre situatie dat er een half miljard op de bank staat maar dat spelers alsnog naar een grotere competitie willen vanwege het aanzien.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ajax gaat nooit structureel in de top mee doen dat kun je vergeten.
Sub top zou al uitstekend zijn want je moet bijna ieder jaar je halve team vervangen.
Misschien gaat Ajax dan eens (fatsoenlijk) divident uitbetalen aan de aandeelhoudersquote:Op woensdag 14 september 2022 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks krijg je de bizarre situatie dat er een half miljard op de bank staat maar dat spelers alsnog naar een grotere competitie willen vanwege het aanzien.
je bent ook een dramaqueen hè, zo'n speler moet natuurlijk wel in z'n kracht komen te spelen en dat was gisteren niet zo, vond hem wel wat laconiek in het meeverdedigen maar misschien was dat afgesproken.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Want ik schrok gisteren wel een beetje van Bergwijn en begreep eigenlijk ook meteen wel waarom het in de PL niet zo'n succes was. Er wordt zoveel meer conditioneel en op agressief gebied gevraagd.
dat doen ze nooit en de club is de grootste aandeelhouder hèquote:Op woensdag 14 september 2022 14:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien gaat Ajax dan eens (fatsoenlijk) divident uitbetalen aan de aandeelhouders
Wat is het dividendgod eigenlijk?quote:Op woensdag 14 september 2022 14:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien gaat Ajax dan eens (fatsoenlijk) divident uitbetalen aan de aandeelhouders
Mwa. Als ie zijn "naar binnentrek beweging en schot in de verre hoek move" doet, dan moet is dat wel met 100% intensiteit en kracht doen in zo een wedstrijd. Die gasten hebben ook wat beelden gezien natuurlijk. Hij probeerde het 2 keer gisteren en faalde jammerlijk.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n speler moet natuurlijk wel in z'n kracht komen te spelen en dat was gisteren niet zo, vond hem wel wat laconiek in het meeverdedigen maar misschien was dat afgesproken.
Misschien kunnen ze dan een club in de Engelse Championship kopen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2022 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks krijg je de bizarre situatie dat er een half miljard op de bank staat maar dat spelers alsnog naar een grotere competitie willen vanwege het aanzien.
Nee was ook maar flauwekulquote:Op woensdag 14 september 2022 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doen ze nooit en de club is de grootste aandeelhouder hè
Hij ging er meen ik nog een keer op rechts vandoor toen Kudus zich liet vallen en ik zeg ook niet dat hij goed speelde maar dat meteen afschrijven wat Pietje graag doet gaat veel te ver.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:55 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Als ie zijn "naar binnentrek beweging en schot in de verre hoek move" doet, dan moet is dat wel met 100% intensiteit en kracht doen in zo een wedstrijd. Die gasten hebben ook wat beelden gezien natuurlijk. Hij probeerde het 2 keer gisteren en faalde jammerlijk.
Neemt niet weg dat het een prima aankoop lijkt. Napoli wordt een hele grote test.
Napoli gezien? Die zijn op de brommerquote:Op woensdag 14 september 2022 14:55 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Als ie zijn "naar binnentrek beweging en schot in de verre hoek move" doet, dan moet is dat wel met 100% intensiteit en kracht doen in zo een wedstrijd. Die gasten hebben ook wat beelden gezien natuurlijk. Hij probeerde het 2 keer gisteren en faalde jammerlijk.
Neemt niet weg dat het een prima aankoop lijkt. Napoli wordt een hele grote test.
In Gio we trust, die gaat ze vanavond een pak slaag gevenquote:Op woensdag 14 september 2022 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Napoli gezien? Die zijn op de brommer
Heel snel afscheid nemen. Type Bakkali. Heeft niet de mentaliteit en de wilskrachtquote:Op woensdag 14 september 2022 14:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik mag voor Ajax van harte hopen dat ze deze zwakzinnige geen contract geen aanbieden, dat zou ontzettend dom zijn.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:00 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Heel snel afscheid nemen. Type Bakkali. Heeft niet de mentaliteit en de wilskracht
Omdat 'ie niet trouw is aan z'n chickie?quote:Op woensdag 14 september 2022 15:00 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Heel snel afscheid nemen. Type Bakkali. Heeft niet de mentaliteit en de wilskracht
Niet de juiste mentaliteit om topsporter te zijn en de juiste keuzes te maken om topsporter te zijn. Focus hebben hierop. Teveel met randzaken bezig.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet trouw is aan z'n chickie?
Omdat hij al zijn ruiten heeft ingegooid bij Ajax misschien?quote:Op woensdag 14 september 2022 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet trouw is aan z'n chickie?
Ja daarom mocht die weg bij Spurs.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:52 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn deed het in de PL ook gewoon goed overigens, dat is echt wel een CL-waardige speler.
Hij mocht weg bij Spurs omdat hij Son en Kane voor zich had en net niet goed genoeg was voor de top van de PL, maar de algemene consensus was daar wel dat het een heel behoorlijke speler was. Bovendien is hij na Memphis de beste aanvallende Nederlandse speler.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja daarom mocht die weg bij Spurs.
Met Son en Kane voor je is dat ook niet zo gek. Richarlison heeft bij Tottenham nu een beetje hetzelfde probleem en dat toch een Braziliaans international.quote:Op woensdag 14 september 2022 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja daarom mocht die weg bij Spurs.
is dat niet beter om iig 3e te worden voor ons?quote:
En dat heeft wat te maken met dat bericht?quote:Op woensdag 14 september 2022 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij al zijn ruiten heeft ingegooid bij Ajax misschien?
Bijvoorbeeld ook tegen Tottenham kreeg je gigantisch veel kansen tegen, terwijl die helemaal niet zo indrukwekkend presteerden in de PL. Als je dat afzet tegen de wedstrijden tegen Juventus en Real, die veel beter presteerden in hun competitie, zie ik toch wel duidelijke verschillen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch ? Vanavond wel maar de laatste jaren alleen het laatste half uur tegen Chelsea uit met 2 rode kaarten tegen.
Moet het iets met dat bericht te maken hebben dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 09:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat heeft wat te maken met dat bericht?
Klopt, Engelse competitie is ook veel sterker dan de Spaanse, Duitse en Italiaanse. Daar spelen ze bijna wekelijks op dit tempo. Als Ajax tegen West-Ham, Leicester of Everton speelt (staan nu onderin de PL), dan moet Ajax echt zwaar aan de bak om te winnen. Tegen het Brighton van Veltman zou het ook gewoon zeer lastig worden. Enorm sterk die competitie.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ook tegen Tottenham kreeg je gigantisch veel kansen tegen, terwijl die helemaal niet zo indrukwekkend presteerden in de PL. Als je dat afzet tegen de wedstrijden tegen Juventus en Real, die veel beter presteerden in hun competitie, zie ik toch wel duidelijke verschillen.
En tegen Chelsea was het echt niet alleen dat ene half uur.
Het hoge tempo is 1 ding maar Ajax creëert altijd z'n kansen en dat was dit keer tegen Liverpool niet zo.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:26 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Klopt, Engelse competitie is ook veel sterker dan de Spaanse, Duitse en Italiaanse. Daar spelen ze bijna wekelijks op dit tempo. Als Ajax tegen West-Ham, Leicester of Everton speelt (staan nu onderin de PL), dan moet Ajax echt zwaar aan de bak om te winnen. Tegen het Brighton van Veltman zou het ook gewoon zeer lastig worden. Enorm sterk die competitie.
Op zich had Blind nog die grote kans maar ik snap wat je bedoelt. Liverpool had wel heel duidelijk overwicht op het middenveld.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hoge tempo is 1 ding maar Ajax creëert altijd z'n kansen en dat was dit keer tegen Liverpool niet zo.
3 kansen totaal, ik kan me niet heugen dat dit eerder is voorgekomen, gelukkig ging er eentje nog meteen in ook en hoe.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich had Blind nog die grote kans maar ik snap wat je bedoelt. Liverpool had wel heel duidelijk overwicht op het middenveld.
Ik heb wel eens wedstrijden gezien van Ajax waarin ze nog minder creëerden dan dat maar vaak waren dat wedstrijden waarin ze een optisch overwicht hadden maar er gewoon niet langs kwamen. Of zo'n potje zoals tegen Feyenoord afgelopen seizoen waar beide clubs elkaar totaal ontregelen waardoor er niks gebeurt en beide ploegen eigenlijk geen enkele kans hebben.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 kansen totaal, ik kan me niet heugen dat dit eerder is voorgekomen, gelukkig ging er eentje nog meteen in ook en hoe.
Geloof ik niks van, 3 kansen is heel weinigquote:Op donderdag 15 september 2022 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wedstrijden gezien van Ajax waarin ze nog minder creëerden dan dat maar vaak waren dat wedstrijden waarin ze een optisch overwicht hadden maar er gewoon niet langs kwamen. Of zo'n potje zoals tegen Feyenoord afgelopen seizoen waar beide clubs elkaar totaal ontregelen waardoor er niks gebeurt en beide ploegen eigenlijk geen enkele kans hebben.
Nu werd Ajax wel echt naar achteren gedrukt en waren er weinig mogelijkheden in de tegenaanval.
Feyenoord-Ajax vorig seizoen had Ajax eigenlijk geen enkele echte kans, behalve een strafschop die kwam door een domme overtreding. Misschien nog wat halve schoten van afstand die ver gemist werden, ligt er een beetje aan wat je definitie van een kans is, maar zelfs dan kom je niet boven de drie uit.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, 3 kansen is heel weinig
Natuurlijk heel slecht maar ondanks dat toch 8 schoten, meer balbezit, hogere pass nauwkeurigheid dan Feyenoord.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax vorig seizoen had Ajax eigenlijk geen enkele echte kans, behalve een strafschop die kwam door een domme overtreding. Misschien nog wat halve schoten van afstand die ver gemist werden, ligt er een beetje aan wat je definitie van een kans is, maar zelfs dan kom je niet boven de drie uit.
Was echt een zeldzaam slechte wedstrijd.
O ja maar het ging mij hier niet om het spelbeeld en wie er beter was maar meer om een wedstrijd waarin Ajax echt niks creëerde qua kansen (aangezien de meeste schoten afzwaaiers waren). Feyenoord creëerde die pot net zo goed niks behalve een mooie goal van Senesi op een assist van Berghuis.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk heel slecht maar ondanks dat toch 8 schoten, meer balbezit, hogere pass nauwkeurigheid dan Feyenoord.
Keek net nog even de samenvatting maar inderdaad een hele matige schoppartij was dat maar over de kansen ben ik het dus niet met je eens, dat waren er meer dan tegen Liverpoolquote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja maar het ging mij hier niet om het spelbeeld en wie er beter was maar meer om een wedstrijd waarin Ajax echt niks creëerde qua kansen (aangezien de meeste schoten afzwaaiers waren). Feyenoord creëerde die pot net zo goed niks behalve een mooie goal van Senesi op een assist van Berghuis.
Het is gewoon een voorbeeld van een pot waarin Ajax nog minder kansen had dan eergisteren maar meer omdat de ruimtes heel klein waren. Tegen Liverpool creëerde Ajax niks en was het overwicht in het voordeel van de tegenstander (dus er waren ruimtes achterin), das heel zeldzaam ja.
Ligt een beetje aan wat je als kans definieert maar los daarvan zijn we het sowieso wel met elkaar eens denk ik dus de discussie verder heeft weinig zinquote:Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Keek net nog even de samenvatting maar inderdaad een hele matige schoppartij was dat maar over de kansen ben ik het dus niet met je eens, dat waren er meer dan tegen Liverpool
Ja dat en het is voor Ajax een slechte matchup. Ten Hag was toch een beetje Pep-adept. Die Engelse ploegen spelen dan tegen een veel mindere versie (Ajax) dan waar ze al ervaring mee hebben (City).quote:Op donderdag 15 september 2022 12:26 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Klopt, Engelse competitie is ook veel sterker dan de Spaanse, Duitse en Italiaanse. Daar spelen ze bijna wekelijks op dit tempo. Als Ajax tegen West-Ham, Leicester of Everton speelt (staan nu onderin de PL), dan moet Ajax echt zwaar aan de bak om te winnen. Tegen het Brighton van Veltman zou het ook gewoon zeer lastig worden. Enorm sterk die competitie.
dat is wel heel lang geleden voor mij dan, kan ik me echt helemaal niets van herinnerenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je als kans definieert maar los daarvan zijn we het sowieso wel met elkaar eens denk ik dus de discussie verder heeft weinig zin
Als ik een voorbeeld moet noemen van een vergelijkbare partij denk ik aan Ajax-Feyenoord (0-0) in 2015 alleen werd de winnende goal toen net voor de lijn weggehaald in plaats van er net over.
Denk dat Ajax (maar eigenlijk alle ploegen) moeite heeft met de extremen. Een team dat zich volledig inzakt is lastig speelbaar, maar zelfde geldt voor een ploeg die zeer hoog druk zet. Alles daar tussen (open voetbal) is gunstig voor Ajax.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat en het is voor Ajax een slechte matchup. Ten Hag was toch een beetje Pep-adept. Die Engelse ploegen spelen dan tegen een veel mindere versie (Ajax) dan waar ze al ervaring mee hebben (City).
Overigens heeft Ajax ook heel vaak moeite met vroeg onder druk gezet worden. Gek genoeg leeft vaak het idee dat Ajax het moeilijk heeft tegen inzakkende teams en beter speelt tegen teams die ruimte weggeven, het tegenovergestelde is meer waar imo.
Mee eens, Ajax heeft het altijd het moeilijkst tegen clubs die fel en georganiseerd druk zetten op de bal en scherp zijn in de omschakeling.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat en het is voor Ajax een slechte matchup. Ten Hag was toch een beetje Pep-adept. Die Engelse ploegen spelen dan tegen een veel mindere versie (Ajax) dan waar ze al ervaring mee hebben (City).
Overigens heeft Ajax ook heel vaak moeite met vroeg onder druk gezet worden. Gek genoeg leeft vaak het idee dat Ajax het moeilijk heeft tegen inzakkende teams en beter speelt tegen teams die ruimte weggeven, het tegenovergestelde is meer waar imo.
het gaat altijd om de uitvoering, Liverpool deed het heel goed en Ajax wat minder om er onderuit te spelenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat Ajax (maar eigenlijk alle ploegen) moeite heeft met de extremen. Een team dat zich volledig inzakt is lastig speelbaar, maar zelfde geldt voor een ploeg die zeer hoog druk zet. Alles daar tussen (open voetbal) is gunstig voor Ajax.
Enige keer in twintig jaar dat ik Feyenoord Ajax echt heb zien overklassen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel heel lang geleden voor mij dan, kan ik me echt helemaal niets van herinneren
Vandaar ik het vergeten benquote:Op donderdag 15 september 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enige keer in twintig jaar dat ik Feyenoord Ajax echt heb zien overklassen.
Resultaat 0-0, ben er nu nog boos over
Uitvoering als in, denk je dat het huidige Ajax de kwaliteit heeft om onder die druk van Liverpool uit te voetballen?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat altijd om de uitvoering, Liverpool deed het heel goed en Ajax wat minder om er onderuit te spelen
jawel hoor, denk dat Bassey stijf stond van de zenuwen, die kan echt wel beter als dat minder wordtquote:Op donderdag 15 september 2022 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uitvoering als in, denk je dat het huidige Ajax de kwaliteit heeft om onder die druk van Liverpool uit te voetballen?
Die 0-1 met de vrije trap van Van Rhijn was ook leuk! Al weet ik niet of Feyenoord toen 90 minuten de baas was. In ieder geval wel in het eerste deel van de wedstrijd met drie keer de lat.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enige keer in twintig jaar dat ik Feyenoord Ajax echt heb zien overklassen.
Resultaat 0-0, ben er nu nog boos over
Grappige van de klassieker is dat Ajax die gewoon wint hoe slecht er ook gespeeld wordt met af en toe een uitzondering op die regel.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die 0-1 met de vrije trap van Van Rhijn was ook leuk! Al weet ik niet of Feyenoord toen 90 minuten de baas was. In ieder geval wel in het eerste deel van de wedstrijd met drie keer de lat.
Die uitzondering is dan weer een Rotterdamse dvd waardquote:Op donderdag 15 september 2022 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige van de klassieker is dat Ajax die gewoon wint hoe slecht er ook gespeeld wordt met af en toe een uitzondering op die regel.
Zenuwen omdat hij doorhad dat hij het benodigde niveau miste imoquote:Op donderdag 15 september 2022 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel hoor, denk dat Bassey stijf stond van de zenuwen, die kan echt wel beter als dat minder wordt
Nee is gewoon allemaal nieuw, z'n carrière gaat als een raket dus niet zo vreemd dat hij onder de indruk was, net als Taylor en Rensch waarschijnlijk al zal dat wat minder geweest zijn dan bij hem.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zenuwen omdat hij doorhad dat hij het benodigde niveau miste imo.
Maar goed, we gaan het zien, herkansing in de ArenA. Als het goed is is Liverpool dan nog niet geplaatst.
Probleem was vooral dat ie dingen moest doen die hij nog niet gewend is. Elke keer die korte doeltrappen naar hem met de Liverpoolspelers die als haviken kwamen jagen.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan het zien, herkansing in de ArenA. Als het goed is is Liverpool dan nog niet geplaatst.
Grootste ergernis van de wedstrijd was dat... die doeltrappen...quote:Op donderdag 15 september 2022 14:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Probleem was vooral dat ie dingen moest doen die hij nog niet gewend is. Elke keer die korte doeltrappen naar hem met de Liverpoolspelers die als haviken kwamen jagen.
In de tweede helft, met meer tijd en ruimte, heb ik hem wel wat behoorlijk crosspasses naar Rensch zien geven.
Die doeltrappen waren echt verschrikkelijk, iets van 17 van de 18 keer balverlies. Elke keer kort naar Bassey, terug naar Pasveer en vervolgens een lange trap naar Tadic. En Tadic was zo enorm slecht dat ie elk duel verloor, ook al kwam de bal goed en had ie de tegenstander in zijn rug.
Geen enkele bal naar Bergwijn, geen enkele keer een vrije middenvelder gevonden die open kon draaien. Schreuder zag het aan en greep niet in, wat ook wel te denken geeft over de coach.
Heeft gewoon een Europa League finale gespeeld, dan mag ik toch hopen dat hij niet stijf van de zenuwen op het veld staat tijdens een CL poule wedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee is gewoon allemaal nieuw, z'n carrière gaat als een raket dus niet zo vreemd dat hij onder de indruk was, net als Taylor en Rensch waarschijnlijk al zal dat wat minder geweest zijn dan bij hem.
Was wel voor het eerst dit seizoen dat ik Martinez miste.
CL op Anfield is wel ander niveau he.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft gewoon een Europa League finale gespeeld, dan mag ik toch hopen dat hij niet stijf van de zenuwen op het veld staat tijdens een CL poule wedstrijd.
Tuurlijk, maar stijf van de zenuwen lijkt mij ook enigszins overdreven. Maar ik ken die jongen natuurlijk niet, misschien zit die zo in elkaar in nieuwe situaties.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
CL op Anfield is wel ander niveau he.
ik vond het ook wat vreemd maar toch was het zoquote:Op donderdag 15 september 2022 15:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft gewoon een Europa League finale gespeeld, dan mag ik toch hopen dat hij niet stijf van de zenuwen op het veld staat tijdens een CL poule wedstrijd.
Dat zou wel eens een cruciaal kunnen worden ja voor plaatsing. Liverpool op Anfield of op vreemd terrein is nogal een verschil, zeker dit jaar. Thuis geef ik Ajax best wel kans op een goed resultaat. Eigenlijk is het te hopen dat Liverpool tegen die tijd geplaatst is want dan zie ik Ajax wel winnen.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar hebben ze het schema aangepast. Liverpool is nu de voorlaatste wedstrijd in plaats van de laatste. Liverpool is na die nederlaag tegen Napoli sowieso niet geplaatst als het tegen Ajax moet.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zou wel eens een cruciaal kunnen worden ja voor plaatsing. Liverpool op Anfield of op vreemd terrein is nogal een verschil, zeker dit jaar. Thuis geef ik Ajax best wel kans op een goed resultaat. Eigenlijk is het te hopen dat Liverpool tegen die tijd geplaatst is want dan zie ik Ajax wel winnen.
Aan de andere kant....als Liverpool tegen die tijd al geplaatst is dan is dat waarschijnlijk ten koste van Ajax.
Met twaalf punten uit vijf kan je al wel geplaatst zijn hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar hebben ze het schema aangepast. Liverpool is nu de voorlaatste wedstrijd in plaats van de laatste. Liverpool is na die nederlaag tegen Napoli sowieso niet geplaatst als het tegen Ajax moet.
Ja, maar het is dus de 5e wedstrijd tegen Liverpool en niet de 6e.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met twaalf punten uit vijf kan je al wel geplaatst zijn hoor.
Ah ja scherp welquote:Op donderdag 15 september 2022 21:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus de 5e wedstrijd tegen Liverpool en niet de 6e.
Heb je er last van?quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben we nou niet genoeg kledinglijnen op dit moment jeetje
Wel eens maar het schijnt goed te lopen dus ze pakken het momentum.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben we nou niet genoeg kledinglijnen op dit moment jeetje
Oef. Meestal niets dat soort kleding, maar dit vind ik wel gaaf!quote:
quote:Twee oud-spelers van Ajax Vrouwen zeggen tegen Het Parool dat Overmars een speelster betastte die op de massagetafel in de fysioruimte lag. Daarbij was volgens de vrouwen nog een andere speelsters aanwezig. "Hij deed het af als grap, maar zo werd het niet beleefd", zegt een van de vrouwen tegen de krant. Overmars zou de ruimte volgens de vrouwen vaker betreden hebben, ondanks dat deze gezien werd als safe space omdat vrouwen er soms geen shirt of broek aanhebben.
Een derde oud-speelster zegt tegen de krant dat ze wist dat een paar speelsters ervaringen met Overmars hadden die niet in de haak waren. De drie vrouwen willen allemaal anoniem blijven. Marjan Olfers, de hoogleraar sport en recht die vaak betrokken is bij onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag in de sport, zegt tegen de krant dat bij haar is aangegeven dat ook speelsters bij Ajax last hadden van grensoverschrijdend gedrag van Overmars.
Merel van Dongen, Ajax-speelster van 2015 tot 2018, zegt geen negatieve ervaringen te hebben met Overmars. Wel zegt ze dat hij weleens opmerkingen maakte "waarvan je dacht: niet zo netjes, niet professioneel. Hij zag ons niet alleen als werknemer, maar ook als flirtmateriaal."
Gaat toch meer om de kick.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel pareltjes zitten er niet bij die vrouwen van Ajax, netto heeft een lage standaard
Marktplaats ff kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2022 14:34 schreef dimmak het volgende:
Laten ze dat oude logo weer op het thuis shirt plakken. Mijn oude thuis shirt heeft de bezoeken aan de Arena niet overleefd.Vol met brandgaten door omhelzingen en juichen.
Denk ook niet dat pakweg een Stefanie van der Gragt onder de indruk zou zijn van de pielemuis van Marcie. Die heeft zelf een grotere.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel pareltjes zitten er niet bij die vrouwen van Ajax, netto heeft een lage standaard
zal nog wel een club intuinen misschien en hij heeft nog steeds een contract bij Juventusquote:Op zaterdag 17 september 2022 11:41 schreef TLC het volgende:
Bedreigingen, bezoekjes aan je mattie in gevangenis, en verder weet niemand meer hoe t met die jongen gaat
https://nos.nl/artikel/24(...)r-op-de-rails-krijgt
Toch echt wel einde carriere lijkt me
Wel lekker dat je carrière zo goed als voorbij is en dat je ondanks dat toch nog een paar jaar lang miljoenen zult verdienen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:41 schreef TLC het volgende:
Bedreigingen, bezoekjes aan je mattie in gevangenis, en verder weet niemand meer hoe t met die jongen gaat
Werkelijk niets nieuws in dit artikel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 11:41 schreef TLC het volgende:
Ja dit is wel bazig. Maar ook gelijk het laatste contract. Deze jongen verdwijnt daarna in de zware criminaliteit. Haalt waarschijnlijk de 40 niet.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:36 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wel lekker dat je carrière zo goed als voorbij is en dat je ondanks dat toch nog een paar jaar lang miljoenen zult verdienen.
Het vernieuwde stadion schijnt wel wat minder gevoelig te zijn voor wind.quote:Op zondag 18 september 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Typisch moment om uit naar AZ te moeten met windkracht 6 en regen. Benieuwd of ze er mee om kunnen gaan.
Windkracht 2 vandaag hoor. 6 was gisteren.quote:Op zondag 18 september 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Typisch moment om uit naar AZ te moeten met windkracht 6 en regen. Benieuwd of ze er mee om kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |